masterkar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво моторно масло използвате?
Collapse
X
-
Е точно в сервиз D&N си правих първоначалното обслужване и смяна на консумативите :D ! Мислех пак да заложа на тях, но това за изтичането на договораv_a_c_h_o_o написа:Не вярвам да имаш проблеми и след още 5-6 х.км. Lemforder може само да опакова това масло, но повярвайте, такава голяма фирма няма да си сложи името на некачествен продукт! Аз съм карал с това масло и Bravo и BMW 320 и Peugeot 406 и не съм имал никакви проблеми. А за това дали да заложиш пак от него ти решаваш , но Lemforder вече не опакова масла(спряли са ги от пройзводство), но не защото са некачествени, а защото просто договора им е изтекъл(поне така ми казаха от D&N). Така че карай и не се плаши
сега го чувам и явно ще се залага на Selenia, ако са изчерпали вече Lemforder-а?Защо да е проблем?kiro_of_the_day написа:Е това вече е проблем, въпреки масовото противно мнение.masterkar написа:Също така искам да кажа, че веше 5500 км с него и нямам никакви проблеми - не си е променило видимо цвета !
Дай аргументи? Едно уточнение - основно карам на газ - ако има някакво значение това за маслото?max-2 написа:Toгава какво да ти кажем?masterkar написа:Ще трябва да го сменям скоро - да заложа ли пак на него??? Или да слагам Selenia и да спя спокойно
?!
Виж горе
Ех, мечти, мечти .....max-2 написа:Купи си нова кола, която колкото и да и сменяш марката масло, все ще изкара 100 000 км преди да се разпадне
П.С. И все пак някой може ли да се изкаже аргументирано за това:Nino, да кажеш нещо по въпроса???masterkar написа:Е пък аз съм с LEMFORDER 10W40 И сега въпрос - Има ли такава марка масло или е само опаковано /"пакетирано"/ от въпросната фирма - http://www.zf-trading.com/?weiter=1 - че нещо не го виждам в продуктите й
Коментар
-
Ами какво да кажа, че нещо на такива "СМЕСЕНИ МАГАЗИНИ" им нямам доверие! Във всеки случай няма да си купя тяхно произведение.masterkar написа:Nino, да кажеш нещо по въпроса???
Не е нужно да си макроикономист, за да направиш логичното обяснение, че в една европейска държава с най-висок жизнен стандарт, най-високи заплати,най-високи данъци и социални осигуровки като Германия, не е най-доброто място да развиваш производство. И съответно германските производители започват да изнасят производствата все-повече, да разчитат на т.нар. кооперирани доставки от трети страни за да се стигне до тук:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=13349 Това вече не е смешно, това е трагично.
Питаш мен лично, аз ти казвам моето мнение.ПП...Предполагам японската TOYOTA COROLLA не е като английската и турската?!
Ще направя още един EDITМного моля, любезните колеги да ми посочат къде уважаваните от мен световни производители МЕРЦЕДЕС и "групата на ШАРО" -VWспоменават въпросният СУРОГАТ, в "APPROVED" листите си за маслата? Може пък аз нещо да недовиждам, помогнете!
Ето разлиствайте:http://www.whnet.com/4x4/oil.htmlhtt...orm=500.00ПП.. може да не ми благодарите!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
лемфьордер е една от фирмите които имат най високо качество на частите по окачването да не кажа и най високото не вярвам да направи компромис и при маслото но пък производството на части по окачването вече е изнесено в китай /поне повечето което се предлага на пазара в българия е от там/ и вече не е така висококачествено като преди за маслото не съм сигурен какво е всъщностTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Е да за фирмата съм съгласен /за частите по окачването/! Но самата фирма не произвежда масла!!! Следователно това масло само се води с марка LEMFORDER - то не е произведено от въпросната фирма, а само евентуално опаковано от неяstef написа:лемфьордер е една от фирмите които имат най високо качество на частите по окачването да не кажа и най високото не вярвам да направи компромис и при маслото но пък производството на части по окачването вече е изнесено в китай /поне повечето което се предлага на пазара в българия е от там/ и вече не е така висококачествено като преди за маслото не съм сигурен какво е всъщност
. Оттам беше и въпроса ми - мисля да не се задълбочавам повече - но все пак ще попитам въпросния сервиз чие производство е въпросното масло
LMI 10W40 - масло от варел 1л - 7.43лв?! А иначе самия сервиз е един от официалните партнъори за БГ на LEMFORDER - http://www.zf-trading.com/?weiter=1 Company-Organization-Agents LEMFORDER-Europe-Bulgaria!
П.С. Ясно е - ще залагам на SELENIA оттук нататък - за да ми е по-споко на мен и ДВГ-то
!
Коментар
-
Абе понеже не разбирам много много англииски, а вече 3 год карам само с Кастрол Магнетик и нямам оплаквания, (зимата на -15 върти като топла) Ще бъдеш ли така добра да кажеш кво лошо разбра за кастрола от тази статияnadq написа:Евалата за библията,много полезно инфо има там,особено за "Магнатек"-а на Кастрол! А, си бях заплюл него да слагам,като му дойде време,ужас! Че то не се продава в САЩ от юни 2004 ! Няколко месеца по-късно са пуснали друго подобно, под друго име там! Изтеглените партиди са ги пръснали я в Албания,Румъния,Метро-България...!Sko написа:Пускам тази анкета, вдъхновен от тази тема и от чисто любопитство.Ето и две полезни страници за масла:The Engine Oil BibleMotor Oil World
Иначе,в момента съм със "cod.105"synthetic TR-X 10W40 ,пише, че е special formula for RGZ - Magnet Marelli и покрива повечето важни стандарти,но съм решил на 5000км да го сменям,че ми се видя евтинко за качествено масло - 50 лв за 5 л туба.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Въпросът не е към мен... сорри , че се намесвам.Маслото е много добро.. единствения му минус, че стана доста скъпо.Мисля, следващата смяна да съм с него, но GTD или пак добрият стар AGIP за дизел 10W-40.. или SELENIA TURBODIESEL, ако я има още, че гледам в сайта им ....Slavi_Lancia написа:Абе понеже не разбирам много много англииски, а вече 3 год карам само с Кастрол Магнетик и нямам оплаквания, (зимата на -15 върти като топла) Ще бъдеш ли така добра да кажеш кво лошо разбра за кастрола от тази статия
ВЕЧЕ не я споминуват!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Груб превод с 2 думи за "магнетичното" масло :" За да може маслото да се "прикрепя" към частите на двигателя, без допълнителна добавка, та, когато правите "студен старт", то да е по тях и така съответно да се намали триенето, трябва да има йонизация.Теоретично, тази идея е много по-добра от разни добавки, и далеч по-безопасна от тях, но йонизацията на маслото е нулева и това e eдна от причините да не се смесва със вода(тя е йонно съставена). Нулева йонизация=нулева магнетичност. Химиците, може би са успяли да синтезират йонна съставка, копираща характеристиките на маслото, като вискозитет и др., но тогава това дали ще е масло? Главната причина маслото и водата да не се смесват е и във полярността им.Водата е високо полярна субстанция,молекулите й се привличат силно, като "магнити".При маслото е обратното.Възможно е, маслото да има полимерна добавка (откакто производителите на масла СЛАГАТ добавки в тях), която може да работи, тъй като полимерите могат да имат йонизирани полярни групи по тях." Не съм се ровил да видя, дали има оплаквания от него в сайта http://www.carbibles.com , от където е преведения грубо текст, може автора да е прекалено параноичен... p.s. Ще избера Selenia.Поне да съм сигурен, че си е масло.(?!)Slavi_Lancia написа:Абе понеже не разбирам много много англииски, а вече 3 год карам само с Кастрол Магнетик и нямам оплаквания, (зимата на -15 върти като топла) Ще бъдеш ли така добра да кажеш кво лошо разбра за кастрола от тази статия
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Аз пък се си мисля че кофти славата на италянските двигатели идва от проблема че селенията не е хубаво масло. От там по бързото скапване на моторите. Де да знам може да греша , карах в началото с селения и ми я гореше въпреки че беше 15В40 ,освен това в маркуча за картерните газове се образуваше доста от оная бяла гадост , която един ден доведе до запушване на тоя маркуч и съответно ми изхвърча тапата на маслото (нали е гумена ) и стна мазало
Изхвърлих селенията и си сложих магнетик от тогава таки8ва ядове съм нямал. Въпреки че магнетика е 10В40 за 10000км доливам само 400-500 грама! Трудно бих се убедил че селенията е добра, Въпреки че едвали има неини ментаци но кои прави менте на нещо лошо
Пак казвам несъм специалист по маслата ,просто споделям опита си с тях. Кастрола е скъп и веротноста да попаднеш на менте е голяма ама да чука на дърво до сега от него не се оплаквам. Наи ме радва факта как върти стартера на минусуви температури. Благодаря ти за превода
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
От 1 година ползвам Мобил 1 5в50, много скъпо, 24 лв. за литър. Добри впечатления-нали все пак се води най-доброто за една кола. :D Минал съм около 8-9000 км с него, предимно градско, на къси разст. . сигурно вече реве за смяна, нищо че му дават 15000км. . Да, но вече има нова цена - 32 лв. по 3 литра= 96 лв. само за маслото+12 лв. за м. филтър-май ще си помисля този път
Коментар
-
И аз съм с него.Значи вече е станало 32 лв, баси!max-2 написа:От 1 година ползвам Мобил 1 5в50, много скъпо, 24 лв. за литър. Добри впечатления-нали все пак се води най-доброто за една кола. :D Минал съм около 8-9000 км с него, предимно градско, на къси разст. . сигурно вече реве за смяна, нищо че му дават 15000км. . Да, но вече има нова цена - 32 лв. по 3 литра= 96 лв. само за маслото+12 лв. за м. филтър-май ще си помисля този път
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Няма нищоSlavi_Lancia написа:Аз пък се си мисля че кофти славата на италянските двигатели идва от проблема че селенията не е хубаво масло. От там по бързото скапване на моторите. Де да знам може да греша , карах в началото с селения и ми я гореше въпреки че беше 15В40 ,освен това в маркуча за картерните газове се образуваше доста от оная бяла гадост , която един ден доведе до запушване на тоя маркуч и съответно ми изхвърча тапата на маслото (нали е гумена ) и стна мазало
Изхвърлих селенията и си сложих магнетик от тогава таки8ва ядове съм нямал. Въпреки че магнетика е 10В40 за 10000км доливам само 400-500 грама! Трудно бих се убедил че селенията е добра, Въпреки че едвали има неини ментаци но кои прави менте на нещо лошо
Пак казвам несъм специалист по маслата ,просто споделям опита си с тях. Кастрола е скъп и веротноста да попаднеш на менте е голяма ама да чука на дърво до сега от него не се оплаквам. Наи ме радва факта как върти стартера на минусуви температури. Благодаря ти за превода 
За каква кофти слава на италянските двигатели говориш?! Виж, за разтропване на ходова част, тапицерия и особено за ръжда(със Ритмо, Фиат до сега се бори със натрупаните негативи за корозия), съм съгласен.Но, това е в миналото..е, нашите лунни пътища са способни да разтракат и чисто нова кола за 2-3-5 години, пък била тя и Тойота.. Братушките, повече от 30 години произвеждат/модифицират/слагат двигател на Фиат в Жигулито, който при нормална експлоатация, може да изкара над 200 000км преди осн ремонт..а всички знаем, как повечето собственици на лади, душмански се отнасят към тях(М10Д на 10 000км) и после ги псуват, че се скапвали
Ами полския Фиат? През ’94 баща ми се сдоби със Ритмо 105 к.с. - бях на 15 и за първи път бях влюбен - много вървеше, но до ’96 беше бая поръждясало и го разкара...Италянските двигатели са едни от най-бързооборотните, мощни и темпераментни двигатели в света! Ти, Бравото ли си карал със Селения 15В40? Нали му дават 10В40? Аз във момента съм със друго италянско масло - cod.105 и след като се убедих, че е истинско, понеже не го бях чувал (http://www.rgz-magnetimarelli.it/Sez...canti_2004.pdf), се отказах от преждевременната смяна и ще си го сменя на 7000км със Селения Голд или 2К. Поздрави.
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Да, ама нали се сещаш, че 150 лв за масло не всички биха далиpepo_fiat написа:Честно казано, дори да е препоръчвано от производителите, не ми се вярва Selenia да е по-добро мосло от Mobil 1, Aral и Castrol!!! Затова карам с Mobil 1.
Ами, ако е и менте?! Ке видиш белтъците на негъра
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар