Преди време бях на стенд на преден мост от там се разбра , че шарнирите са за смяна. Та питането ми е:шарнирите в комплект с носачите ли са или мога да ги намеря отделно?Говорих с един монтьор и той ми каза , че може да намери само шарнири.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Носачи.
Collapse
X
-
Незнам току що си купих носачи заради шарнирите и незнам дали си стува занимавката с преправянето.Носача е 50лв. на "Стамболийски" и като кажеш че си член на форума ти ги дават двата за 90лв. демек 10% отстъпка (за което евалата на човека които я уреди щото в продължение на 10 дена им напраих оборот от около 200лв. :D ). Смятам че няма да е рентабилно или в най добрия случай ше спестиш 30-40. Айде успех с ремонтите!
-
Re: Носачи.
Бягай през девет дерета далеч от този "монтьор"! Виждал е Фиат колкото аз руска ядрена подводница клас "КИЛО".Шарнира и носача са едно цяло при Фиат, някои модели на Форд и Пежо... за други в момента не се сещам.Иди до магазините "Славянка" там поне ще придобиеш визуална представа какво представлява.При другите коли не са едно цяло и могат да се сменят поотделно.. например Рено.Успех!mentor написа:Преди време бях на стенд на преден мост от там се разбра , че шарнирите са за смяна. Та питането ми е:шарнирите в комплект с носачите ли са или мога да ги намеря отделно?Говорих с един монтьор и той ми каза , че може да намери само шарнири.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Качествените носачи са така изработени и пресметнати, че едновременно се износва и шарнира и втулките, което води до икономическа изгода да се смени целия накуп. Хем по-лесно, хем на същата цена почти. Иначе шарнира е капсулован и теоретично не може да се сменя само той, както е при повечето други автомобили. При добро желание обаче може да се преработи и да се ползва шарнир от друг автомобил (сменяем), но надеждността на системата пада, поне според мен. Да добавя само от наблюденията ми от колеги, познати, приятели, от форуми и т.н. кои са добрите марки носачи:-Frap-Fiorella-Vema-AS Metal-MOOGКалпави носачи:-BIRTH-някакви испански - ъъъъ..TIMKEN мисля-"оригинални италиански", на които не пише нищо и т.н.
Коментар
-
Ха-ха. Ей тия последните са много разпространени. Има ги навсякъде и често са по-евтини от неоригиналните (ментета). Е, раздрънкват се за 2-3 месеца, ама те фиатите са така...maiden написа:Да добавя само от наблюденията ми от колеги, познати, приятели, от форуми и т.н. кои са добрите марки носачи:-Frap-Fiorella-Vema-AS Metal-MOOGКалпави носачи:-BIRTH-някакви испански - ъъъъ..TIMKEN мисля-"оригинални италиански", на които не пише нищо и т.н.
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Позволявам си да добавя TRW/първоначално вграждане/ и LOCKHEED цените са солени, но за проблема се забравя дълго, дълго време!!maiden написа:Качествените носачи са така изработени и пресметнати, че едновременно се износва и шарнира и втулките, което води до икономическа изгода да се смени целия накуп. Хем по-лесно, хем на същата цена почти. Иначе шарнира е капсулован и теоретично не може да се сменя само той, както е при повечето други автомобили. При добро желание обаче може да се преработи и да се ползва шарнир от друг автомобил (сменяем), но надеждността на системата пада, поне според мен. Да добавя само от наблюденията ми от колеги, познати, приятели, от форуми и т.н. кои са добрите марки носачи:-Frap-Fiorella-Vema-AS Metal-MOOGКалпави носачи:-BIRTH-някакви испански - ъъъъ..TIMKEN мисля-"оригинални италиански", на които не пише нищо и т.н.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Преди време имаше подобна тема и там възникна лек спор относно личния ми опитmaiden написа:Качествените носачи са така изработени и пресметнати, че едновременно се износва и шарнира и втулките, което води до икономическа изгода да се смени целия накуп. Хем по-лесно, хем на същата цена почти. Иначе шарнира е капсулован и теоретично не може да се сменя само той, както е при повечето други автомобили. При добро желание обаче може да се преработи и да се ползва шарнир от друг автомобил (сменяем), но надеждността на системата пада, поне според мен. Да добавя само от наблюденията ми от колеги, познати, приятели, от форуми и т.н. кои са добрите марки носачи:-Frap-Fiorella-Vema-AS Metal-MOOGКалпави носачи:-BIRTH-някакви испански - ъъъъ..TIMKEN мисля-"оригинални италиански", на които не пише нищо и т.н.
, но все пак ще се повторя че съм слагал Фрап на Пунто / със заводско и със по-твърдичко окачване / и на Уно / пак така / , и се разтропват за 1000 км . А с оплюваните Вirth карам безпроблемно десетки хиляди ... не знам как става така
Коментар
-
значи да кажа и аз от опит. преди 3 години смених ляв носач и сложих birth, казаха че са калпави, но в магазина твърдяха, че вече били оправили качеството. и сигурно са прави защото вече минах над 45000 км. и не е трепнал. преди две седмици след дълго отлагане смених десен носач (беше си оригиналния на над 222000 км., както и левия), беше се разхлопал и шарнира и втулките. от същия магазин ми дадоха frap, пак на цена около 58 лв. сега като покарам ще видим. но едно е сигурно гаранция кое е менте и кое оригинално няма. и то не само за авточастите, за съжаление. та колега шарнира е комплект с носача и късмет при покупката.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар