Здравейте колеги,Някой може ли да ми помогне с информация по следните въпроси:1)Какви са предавателните числа и какъв е модела на скоростната кутия на Фиат Брава 1.4/12V2)Като погледнах колата отдолу видях,че на пружините има зелени ленти (маркировка).Знам,че това говори за твърдостта и типа на окачването,но какво означават различните цветове.Погледнах и на една Мареа комби,там пружините бяха с жълти и оранжеви ленти ???3)Прави ми впечатление,че много често включва вентилатора на радиатора.С нов термостат съм,но и преди беше така.Веднага щом стрелката отмине средната черта на уреда за температурата и сработва перката.Нормално ли е ???4)Двигателя е много спънат в ниските обороти.Като изкачвам голям наклон и включа от 1-ва на 2-ра,много трудно поема.Трябва да кача над 3000-3500 об/мин на 1-ва,за да поеме добре на 2-ра.Е стига толкова въпроси на този етап.Ще съм благодарен за всяко изказано мнение.Успехи !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ах тези Фиати-малко въпроси
Collapse
X
-
здравей , не съм гледал за такива означения по пружините, ще погледна някой път (стана ми интересно) , по 3-ти въпрос мога да ти отговоря че нормално ти се пуска перката на вентилатора, когато стрелката мине средната чертичка се пуска спира и т.н., когато си в движение го прави по рядко , при задръстванията в София и седенето на някой светофар по-честичко, за динамиката е добре да ти отговори някой с 1.4 двигателFIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
-
Re: Ах тези Фиати-малко въпроси
Провери си изпреварването на запалването, ако е много рано преди ГМТ автомобила прегрява бързо и няма мощност на ниски обороти.milky написа:Здравейте колеги,Някой може ли да ми помогне с информация по следните въпроси:4)Двигателя е много спънат в ниските обороти.Като изкачвам голям наклон и включа от 1-ва на 2-ра,много трудно поема.Трябва да кача над 3000-3500 об/мин на 1-ва,за да поеме добре на 2-ра.
минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
1. Скоростната кутия на 1.4/12 е сьвсем различна от останалите Браво/Брава, най вече в предавателното число на главното предаване/диференциала/ и всички останали предавки, без 1-ва. Това е причината за липсата на взаимозаменяемост.2.Цвета на пружините не означава точно определена товароносимост: 100,150,или 200кг. Цвета е за обозначаването на комплементарни двойки, подбрани по еднакви характеристики, при което е недопустимо поставянето на 2 пружини с различен цвят в един автомобил! Различните цветове, са различна твьрдост но в тесни рамки.3.Има вече отговор!!4.Моят сьвет в този случай е пьрво да провериш сьстоянието на гьрбиците на разпределителния вал. Мазането на този вал е по-различно от 1.6, 1.8, 2.0, и малко капризно по навременната смяна на масло и то подходящо!!! Сваля се капака на разпр. вал и се проверява сьстоянието на гьрбиците- те не трябва да имат забележимо износване!!! Ако там всичко е ОК, ще те насоча и за други неща. Успех!1)Какви са предавателните числа и какъв е модела на скоростната кутия на Фиат Брава 1.4/12V 2)Като погледнах колата отдолу видях,че на пружините има зелени ленти (маркировка).Знам,че това говори за твърдостта и типа на окачването,но какво означават различните цветове.Погледнах и на една Мареа комби,там пружините бяха с жълти и оранжеви ленти ??? 3)Прави ми впечатление,че много често включва вентилатора на радиатора.С нов термостат съм,но и преди беше така.Веднага щом стрелката отмине средната черта на уреда за температурата и сработва перката.Нормално ли е ??? 4)Двигателя е много спънат в ниските обороти.Като изкачвам голям наклон и включа от 1-ва на 2-ра,много трудно поема.Трябва да кача над 3000-3500 об/мин на 1-ва,за да поеме добре на 2-ра.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар