Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за делко-по точно проблем с чукче и наковалня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    borchev написа:
    съжалявам за малоумието си но на моят вал, на който седи палеца на делкото няма гърбици ...трябва ли да има? грам не съм в час и нещо не зацепвам...рпосто знам че сега пали....но дали пак няма да почне да развива висока температура дори и със старата бубина незнам
    Гърбиците на вала на делкото са точно там където опира това пласмасовото на чукчето дето го писа:"на самото чукче-мисля че е от гетинакс)-този който се опира в остта която се върти"там има чети гърбици,ако се вгледаш ще ги видиш.А ако чукчето не отваря изобщо то и колата няма да запали.Луфта м/у чукчето и наковалнята(0.45мм) се мери точно когато гетинаксчето е на гърбица.Та по-горе беше писано че може и да си намажеш гърбиците с масълце(там където опира гетинаксчето).И наистина е хубаво да си смениш бобината с такава с предписаното съпротивление,това ти товари чукчето.А и още нещо наистина е чудно как изобщо е запалила колата като не си нагласял луфта на чукчето когато е на гърбица. И от това следва че и разтоянието не е точно и това допълнително може да ти разваля чукчето.
    125s/1600ccm/100ps

    Коментар

    Working...
    X