днес си разглобих машинката,защото чистачката не работеше,установих, че моторчето е здраво, и захфанах механизма.Оказа се, че оста която върти чистачката е клеясало толкова яко, че след като го напръсках с какво ли не изтекоха сума ти гадости и се пораздвижи, но не напълно и повече не иска.Дали изобщо има шанс да го подкарам или да търся друго и евентуално на каква цена вървят?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистачка задно стъкло за браво
Collapse
X
-
мойта пък ос е крива и, от там имам две дъруги на задното стъкло, тя и самата чистачка се е посукала и е доста неприятно, позакрепих я, но почти не я използвам, и сега като се замислих, главно използвам страничните огледала
а, по темата, провери какво можеш да направиш с тази, пробвай WD-40, напръскай обилно и чак тогава като си сигурен, че за нищо не става си вземи друго моторче - това си е най-лесното :D
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Махни старата чистачка и запази само рамото. Вземи си една чистачка от магазина за 5лв с накрайници. Сложи единия накрайник в рамото и го залей с епоксидна смола. След това ще можеш да си слагаш обикновена чистачка. Гледай да наместиш добре накрайника, така че да натиска чистачката после.BEX---GT---TDi написа:то е защото са си пластмасови, но не знам с какво друго рамо мога да го заменя, на коя кола е подобно
Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
Преди: Браво 1,6 16в SX
Коментар
-
Не напъвай,няма да можеш по този начин.Свали внимателно зегерката,която държи пръскалката.Махни пръскалката и О-пръстенчето,без да го късаш.С една бургия 2 мм започни да разпробиваш прастмасовата втулка от началото/откъдето се показва остта/ към корпуса.Отворите ги нанасяш през 5-6 мм.Пробиваш/в средата на втулката по дължина/,докато стигнеш до остта.Трябва да пробиеш поне 8-10 отвора-абе 40-50 мм.След това взимаш един макетен нож и съединяваш отворите-демек разцепваш втулката до последното отворче.Внимавай да не го подминеш,за еда не се увеличава цепнатината.Вътре ще видиш ужасно ръждясалата ос.Понапръскваш я с ВД и я избиваш много внимателно.В основата на втулката при корпуса има набита метална втулка-това е вътрешния лагер на остта-тя ще излезе заедно с нея.Изчистваш я хубаво със шкурка/оста/,напълваш с грес и сглобяваш.Надявам се да съм бил ясен-малко дълго излезе.Ако имаш въпроси-на твое разположение съм.Успехv_a_c_h_o_o написа:опитах да го разглобя, но не можах, най-много да изкривя оста или да счупя нещо.Ше пробвам да я изкисна и ще видя тогава.
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Няма да слагаш нищо.Има едно О-пръстенче,което е на оста-то не дава на водата да прониква навътре.Ако трябва-смени го.А пръскалката достатъчно добре прибира разцепената пластмасова втулка,която е водач на оста.Аз съм с Темпра и при мен е малко по-различно,но вече 2 години задната чистачка работи безотказно,ремонтирана по този начин.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар