Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брадвата се подигра с мен и то на 13-ти събота - загря

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Тодор ти го е казал.Иди за по-сигурно на стенд за измерване на изгорели газове в антифриза.За капачката на разш. съд ти бях споменал доста отдавна.Свърши първо тези процедури и тогава мисли за разни страхотии .
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #17
      Nino написа:
      Тодор ти го е казал.Иди за по-сигурно на стенд за измерване на изгорели газове в антифриза.За капачката на разш. съд ти бях споменал доста отдавна.Свърши първо тези процедури и тогава мисли за разни страхотии .
      Къде има такива стендове?Сега звънях на Александър Ауто и ми казаха, че нямат такава джаджа за мерене или поне те не са чували за такава

      Коментар


        #18
        В динекспрес имат със сигурност но незнам в София как стои въпроса с този сервиз иначе не ми взеха пари за тази процедура
        HONDA I-VTEC

        Коментар


          #19
          doofiat написа:
          Nino написа:
          Тодор ти го е казал.Иди за по-сигурно на стенд за измерване на изгорели газове в антифриза.За капачката на разш. съд ти бях споменал доста отдавна.Свърши първо тези процедури и тогава мисли за разни страхотии .
          Къде има такива стендове?Сега звънях на Александър Ауто и ми казаха, че нямат такава джаджа за мерене или поне те не са чували за такава
          Тук, във форума всеки се опитва да помогне, но никой няма директни впечатления и само можем да те разболеем от разни версии! Истината е, че наистина трябва да се направи първо един тест за наличие на изгорели газове в охладителната система и тогава да се преценява гарнитура ли е, глава ли е или само необезвъздушена система! Добър ориентир за наличието на въздух в системата е изчезването или намаляване на парното! И друго което можеш сам да проследиш е дали температурата и надуването се получават при работа на мотора на място / оставяш го да работи и му следиш температурата/ или когато си на ход и го понастъпиш! Втория случай е гарнитура / все-още с малки пропуски/ или глава. За тест за газове в системата смятам, че почти всеки сервиз има такъв химикал за тестване, не е никакъв стенд!

          Коментар


            #20
            Todor_Gagovski написа:
            doofiat написа:
            Добре де, то се видя, че не ви е заинтригувал проблема ми и няма да ви държа в невидени (за заинтересованите се отнася).Говорих преди 2-3 часа с Киро-Алфата, който изрази съмнения следните съмнения:1. Гарнитурата е тръгнала да си заминава и се оправя проблема за около 120 лв. със шлайфане на клапани и става за 2 дни.2. Другото предположение е много много лошо и се моля да не е то - можело и да е от пукнат блок. Възможна била заварка, но трябва да се установи къде е пукнатината. Оправя се, но за по-дълъг период.Пак казвам:- течове няма- загуба на мощност няма никаква- маслото не е мръднало
            Може и да не разбирам от тези неща но не съм чул или видял гарнитура хем да духа хем после да спира и да се оправя сама и на мин така ми казаха в динекспрес може да е гарнитура ама като говорих с един познат работещ в сервиз и той казва че няма такова нещо духне ли веднъж през гарнитурата на главата спиране няма. пък за спукан блок незнам ама все щеше да има смесване на масло с антифриз, а и на един комшия с рено дизел му се беше спукал блока и капачката на разширителя така изхвърча.....не искам да те успокоявам но си мисля че проблема ти е по обикновен
            може и да не си чувал и виждал за такава гарнитура ама аз съм виждал както не бях чувалтри гарнитури смених дакато разбера че става дума за някаква микроскопична шупла на главатамакар че беше шлайфана, просто като загрее двигателя и се разшири метала на главата тая шупласе отваря и малко по малко издухва гарнитурата, при мене това ставаше при работа на двигателяпри включена перка, колко съм я бръмчал на място докато се уверя и почна да виждам балончета в разшерителния съд.
            уно 1.5i.e. имах,
            типо 1.6.i.e. имах,
            дедра2.0i.e. метанката, но вече бивша

            Коментар


              #21
              Не се майтапете с тази работа! Не знам дали е стенд, може и уред за ГАЗАНАЛИЗ на антифриза/все тая/ да е, но не вярвам да е простия способ само с оцветяване.Мисля, че имаше подобна тема в OFFROUD форума, нямам време да я търся.
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #22
                Такъв газанализ засега не мога открия. Къде се предлага като услуга не знам. Питах Киро Алфата, Александър Ауто, но нещо без резултат.

                Коментар


                  #23
                  Смъквай главата и я носи да я проверят!поне да си сигурен,че не е пукната и да търсиш "нагоре"...

                  Коментар


                    #24
                    doofiat написа:
                    Такъв газанализ засега не мога открия. Къде се предлага като услуга не знам. Питах Киро Алфата, Александър Ауто, но нещо без резултат.
                    Нямам представа къде в София има такъв тестер, но ето ти линк на вносител на такива тестери, има офис и в София - можеш да им звъннеш и да ги попиташ на кого в София са продали тази техника !http://www.consult-lozanov.com/repai...locktester.htm

                    Коментар


                      #25
                      Не знам пичове вече от къде да я почна.Тези дни установих, че ако карам колата докъм 2000-2200 оборота в съда за антифриза нивото не се променя (стои си на мах.). Когато обаче я натискам до 3500-3700 оборота съда за антифриза се пълни догоре - не мисля, че това е нормално. Ако я карам няколко дни с високите обороти капачката започва да пропуска и по съда има струйки.

                      Коментар


                        #26
                        Направих снимка на старият ми реостат, който се закрепва на радиатора и подава сигнал за включване на перките.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #27
                          До къде стигна с проблема? Имаш ли възможност да ми отделиш 30тина минути до към петък срещу почерпка? Кажи кога и къде или дай на ЛС да се разберем ако имаш желание.

                          Коментар


                            #28
                            s0me0ne написа:
                            До къде стигна с проблема? Имаш ли възможност да ми отделиш 30тина минути до към петък срещу почерпка? Кажи кога и къде или дай на ЛС да се разберем ако имаш желание.
                            Проблема много отдавна е решен и вече колата е минала 20 000 км оттогава.Проблема беше пукната глава. Не смеси масло с антифриз, но срелката беше в червения сектор за 3-5 мин. след което я охладих като я пуснах по едно дълго спускане. Направих ремонта и без да е нужно смених и сегменти и вече всичко е ок. Колата си върви много добре.Целият ремонт беше около 800 лв. с частите. Правеха я две седмици.

                            Коментар

                            Working...
                            X