Пичове пасъм аз
сега проблема ми идва отпред, отляво при десен завой с по-висока скорост или като мина през неравност нещо трака и прехлопва! Аз съм се насочил към полуоска!!!Кажете вашето експертно мнение!и също цената на ремонта - горе - долу!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!
Collapse
X
-
ми ако трака по неравност значи не е каре. то трака само при завой. направи си следния експеримент- включващ задна и пълен ляв/десен и правиш една окръжност. ако е каре ше прихлопа. цената на каре скоро се обсъждаше някъде тука, не знам ква ти е колата ама каретата са по 70-90 кинта, труда 20-35Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Re: При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!
Игра на думиrustson написа:Пичове пасъм аз
Почти съм сигурен че е каре. И да е скъсан маншона, дори и да го смениш с нова грес, разтропало ли се е - няма връщане назад.Всъщност има един авто-джамбазки номер за туширане на такива проблеми но предполагам няма да го приложиш
Така че се готви за ново каре и евентуално маншон - така и така ще сваляш...
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Re: При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!
Знам го тоаEsper написа:
и него визирах
много ме кефи!Иначе мерси на всички за отговорите! То е ясно пасъм
200лв отдолу с тая кола
.... нямам думи вече миналия месец съединител + радиатор + антифризи + консумативи + застраховки + винетки + сега карета .................................................. .......... шмуе
Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
Re: При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!
да бе поне да стане студено, гадно времето, че като минавам покрай спирки да ми се стопли душата, да знам що ги даваме тея париrustson написа:Знам го тоаEsper написа:
и него визирах
много ме кефи!Иначе мерси на всички за отговорите! То е ясно пасъм
200лв отдолу с тая кола
.... нямам думи вече миналия месец съединител + радиатор + антифризи + консумативи + застраховки + винетки + сега карета .................................................. .......... шмуе
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мдаааа... Много може да се кара в това състояние. Един вид много носят тея каретеdoofiat написа:Добре де, но този ти проблем с карето не е от днес.Не се коси може и другия месец да го смениш.
И моето е така от поне 2 месеца. Неприятно е, ама ще изчака малко.Точно пък този разход може да не се включи в финансовия порой на края на годината
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
за мен не е каре! насочи се в друга посока...сменях карета преди 2-3 месеца, само че на пунто 1 и знам какво е... карето прави - чат чат чат, ако може така да се опише, при пълен ляв или десен - зависи кое от двете е за смяна. при мен при висока скорост и дупки го нямаше чукането. а иначе карето може да носи още няколко месеца, само че ако е скъсан маншона и влезе вода и други гадости и замръзне сега зимата, може да доведе до гадни ексцесии по време на движение с по-височка скорост. погледни си маншоните дали са здрави. p.s. не сменяй само маншона ако е скъсан - няма смисъл! маншоните които взех бяха външни, комплект с маншона гресирани и т.н., май бяха Метели - 85 лв./бр. + 20 лв. /бр. за смяна. тва за пунто 1Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Ако искаш да видиш как тракат карета, ела да ти покажа на опела
От една година са така, яко каране без жал - не са ме предали, няма да ги сменям, направо колата ще сменям :D Звука е равномерен - чат чат чат чат чат чат чат чат чат чат (като часовник, ама много по-бързо, по-скоро като автомат) .... само на завой, като изправиш го няма (ако е външно каре).Иначе каретата на Метели съм чул че не са никак лоши, а и цената им е доста приемлива, т.е. не са от най-скъпите (Спидан). За спидан съм чул че са едни от най-добрите карета, не знам дали правят за Фиат, един причтел с Ауди 80 скоро си сменяше и едното му беше към 120 лева (Спидан). Не знам за фиата как вървят, но няма да са повече от 100 лева на парче и за смяна средно вземат 25 лева. Ако внимаваш на завой (да не тръгваш рязко на завой, а по-лекичко), няма грижи. С хлОпела с разбитите карета бича със 140 по магистралата 230 километра и обратно веднъж месечно... на прав път каре не трака... Чул съм за вътрешните карета, че при рязко тръгване, както и ако се движиш с малка скорост (да речем на втора с леко газ) и набиеш рязко спирачка в момента когато колата вече спира се чува едно "хлоп" някъде отпред...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар