Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор и смяна на пистов ремък на Пунто 1.1 176 1994 г. 54 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така се прави!
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      И така доста зле е работата. Сложих на Starline алтернатор и пак същата работа - с фарове пада под 13 волта на празен ход, но като подам газ и скоро отива над 14 волта. Няма пад на напрежение на плюсовия кабел. Същото важи и за масата. Като включа на променливо напрежение мултицета да мери пак ми излизат 27 волта. Нещо май и този уж рециклиран алтернатор не е като хората.

      Коментар


        #18
        javor_bg написа: Преглед на мнението
        И така доста зле е работата. Сложих на Starline алтернатор и пак същата работа - с фарове пада под 13 волта на празен ход, но като подам газ и скоро отива над 14 волта. Няма пад на напрежение на плюсовия кабел. Същото важи и за масата. Като включа на променливо напрежение мултицета да мери пак ми излизат 27 волта. Нещо май и този уж рециклиран алтернатор не е като хората.
        А като мериш напрежението на акумулатора, при изключен ДВГ, на режим АС, какво ти показва ? Евтините мултицети имат навик да дават лъжливи данни, ако не са на правилния обхват. Освен това, от алтернатора към акумулатора напрежението пулсира между това на акумулатора и зарядното което дава алтернатора. Тези пулсации объркват работата на мултицета в режим АС. По-скоро алтернатора по технически спецификации не отговаря на консумацията с която го товариш, или имаш проблем с акумулатора.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнението
          Евтините мултицети имат навик да дават лъжливи данни, ако не са на правилния обхват. Освен това, от алтернатора към акумулатора напрежението пулсира между това на акумулатора и зарядното което дава алтернатора.
          И аз се убедих в това. Няма нещо, което да консумира прекалено много в колата. Факт е че в началото напрежението е над 14 волта с фарове, но като загрее започва да пада. Като изключа куплунга на единия от двата фара напрежението се възстановява до над 14 волта. Като дам газ с включени фарове и напрежението малко се вдига. Като се включи перката на радиатора също кляка. Колата не е при мене , а я закараха да си й оправят алтернатора. Мисля, че поддържаше ток до 65 ампера, но е Starline и ми изглежда като нов и ме съмнява дали не е китайски.

          Коментар


            #20
            Пистовия ремък на алтернатора се сменя като се развие болта на датчика на коляновия вал с ключ 10. Може и да не се развива съвсем целия, а почти. Целта е да мръдне датчика и да може да се изкара ремъка. Доста беше мръсен датчика и го изчистих.

            След смяната на този измислен нов Starline алтернатор с рециклиран на Магнети Марели напрежението, с което се зарежда акумулатора е 13.9-14.0 волта с включени къси светлини и вентилатор на парното на втора степен. Не купувайте алтернатори Starline !

            Коментар


              #21
              javor_bg написа: Преглед на мнението
              ... Не купувайте алтернатори Starline !
              Важното , е че края е добър,
              Иначе и през ум не ми е минавало да купувам нещо с марката Starline, при налични Bosch или Magneti Marelli .

              Коментар


                #22
                На мене също, а и така ме бяха съветвали специално за нов алтернатор да не е Starline, но аз не съм го купувал , а човека, на когото е колата.

                Коментар

                Working...
                X