Здравейте всички посетители и регистрирани на този сайт.Попаднах тук поради проблем с мойто ФИАТЧЕ , не е най-веселият начин за това ,но по принцип съм си фен на Фиат имах Типо 1.4 а сега Bravo 1.4 12V .Много ми хареса организацията на сайта и научих доста неща.Голямо благодаря от мен А сега по сащество. От половин месец имам какви ли не проблеми с колата.Парво си заредих от ОМV и хоп като потеглих от бензиностанцията колата започна да прехалцва и пука това ставаше само докато бях под 2500 оборота над тях нямах проблеми и така се наложи да пътувам от Хасково до София. Проблема пак се прояви когато се наложи да карам в града едвам едвам само на първа и втора много рядко имах възможност да превключа на 3 та.Имах съмнение за вода в резервоара затова му хвърлих 200 мл. спирт .И така без проблем пътувах обратно до Хасково.Но уви и това не реши проблема ми патувах безупречно ,но когато престигнах и реших да я подкарам пак вечерта ... ето пак същото .Проверих свещите и се оказа че са омаслени и черни.Смених ги и всичко беше ОК.Пак си дойдох в София ,паркирах до вкъщи и сега не ще да пали.Така нека да елиминирам някои от съмненията ви(поне на тези които ще се опитат да помогнат за което има благодаря предварително)Значи когато дам на контакт всичко (поне) изглежда нормално т.е. всичко свети както преди и както се подобава ,следователно не може да е от акумулатора.Чувам и как бензиновата помпа качва така че предполагам и това не е.Махнах минуса на акумулатора за една вечер за да може уж да се занули памета на компютъра ,но и това не подейства.Четох тук че може да е от терморегулатора на двигателя ,но това още не сам го пробвал ,чакам да отворят магазините за да отстраня и този вариант.Ами това е засега .Айде сега всички заедно да се опитаме да подкараме моят звяр
П.С. Имам и газова уредба
на колатаКазано накратко когато вратна клуча всичко светва както подобава и помпата си помпа и като врътна пак само стартера си варти и това е някой път припалва за 1-2 секунди вдига към до 600-700 оборота и трак изгася


Коментар