Здравейте!Тази сутрин като дадох контакт и чух странен жужаш звук изпод жабката. Странно е, че други проблеми не открих. Колата запали нормално, всички уреди работеха. Жуженето обаче си продължи и при работещ двигател. Покарах 4-5 км, изгасих, после пак контакт. Жуженето изчезна, но се оказа че и на жената и се е случило същото преди 2 дни.Някакви идеи?Поздрави !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Жужене под таблото
Collapse
X
-
Re: Жужене под таблото
Радвай се пич, имаш си характерен автомобилен шум.На времето служебното Мондео тиктакаше, ама точно тиктакаше от задната лява колона. И по време на движение и след като спреш си тиктака и братко разглобявал съм зловещо и нищо не съм можел да направя, тиктака и това сие. Сега тиктака на някой друг щото го продадохме, а може и вече да е избухнало де ... ххехехехеА жуженето можеда ти е от някое реле!Spuky написа:Здравейте!Тази сутрин като дадох контакт и чух странен жужаш звук изпод жабката. Странно е, че други проблеми не открих. Колата запали нормално, всички уреди работеха. Жуженето обаче си продължи и при работещ двигател. Покарах 4-5 км, изгасих, после пак контакт. Жуженето изчезна, но се оказа че и на жената и се е случило същото преди 2 дни.Някакви идеи?Поздрави !Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Верно бе, това май е точно така, сега като се замисля, при положение, че нямам никакъв проблем с електрониката...bereta написа:жуженето изпод жабката обикновено е от климатроника. след 1-2 минути изчезва, но го има всеки път като дадеш на контакт.
FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
Аз си мисля, че е от клапата за въздуха в купето. Няма страшно, на моята Алфа също е такаMury_Alfata написа:Az si misliq 4e e ot klapata za wuzduha w kupeto niama stra6no na moiata alfa sushto e taka
.sory za latinicata no niamam kirilica,a vie zashto ne si instalirati edin kredor za da mogat vsi4ki da pishat

Айде от мен да мине този пътя пооправих но ме домързя да допиша всичко
Админ Деян
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury е прав. Проблема е характерен за италианки с електрически контрол на клапата за входящия в купето въздух. Мотор с редуктор на BOSCH разбира се
. Струва една торба с пари, а и изключително трудно се сваля (възможно е със специално пригоден за целта инструмент). Ремонт е възможен (най-често изронени или превъртели зъби в редуктора или счупена ос) и някой грамотен стругар може да ги направи. Смятам, че причина за това е силно замърсяване в отсека между филтъра и клапата, (ако е харана без филтър) и вероятно блокиране на клапата от по едри боклуци, шума и клечки. В редуктора има ел. изключвател при крайно положение и ако той се прецака (бошче) се получава същото. Разбира се и от ЕГН-то на машината.Айде безаварийно!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар