Снимка  https://i.imgur.com/eW1Za8c.jpg
Колеги,след смяна на казанчето на антифриза ,края на горния маркуч ,там където е скобата почна да си капе като загрее водата и трябва да доливам по половин-един литър вода.
Пробвах затегнах с оригиналната скоба,както и с две скоби,пробвах и няква по-яка и плътна скоба, и не става.Все си сълзи ,та даже и лека струя има.Маркуча е ок и преди смяната на казанчето нямах проблеми.
Колата не загрява,но просто изтича водата по-малко и трябва да доливам всеки ден.
Как трябва да се направи ,някъв пиниз ли има?
					Колеги,след смяна на казанчето на антифриза ,края на горния маркуч ,там където е скобата почна да си капе като загрее водата и трябва да доливам по половин-един литър вода.
Пробвах затегнах с оригиналната скоба,както и с две скоби,пробвах и няква по-яка и плътна скоба, и не става.Все си сълзи ,та даже и лека струя има.Маркуча е ок и преди смяната на казанчето нямах проблеми.
Колата не загрява,но просто изтича водата по-малко и трябва да доливам всеки ден.
Как трябва да се направи ,някъв пиниз ли има?


 ))
))
							
						 .Имам чувството ,че на свръзката налягането е много голямо и трябва да има нещо като вътрешна контра в маркуча или шаиба или не знам и аз ,иначе както и да го стягам няма да стане.
.Имам чувството ,че на свръзката налягането е много голямо и трябва да има нещо като вътрешна контра в маркуча или шаиба или не знам и аз ,иначе както и да го стягам няма да стане.
 Аз затова и не купувам втора ръка ,но тоя път какво се излъгах и ето резултата е налице.
  Аз затова и не купувам втора ръка ,но тоя път какво се излъгах и ето резултата е налице.
Коментар