Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гърнетата
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Моето скромно мнение:Вече е за смяна! Определено това не е катализатор, той е първото гърне. Преди време аз смених всичко отдолу и махнах катализатора, моито гърнета отвън нямаха изгледи на ръждясване но чивиите им тропаха вътре ....Процеса е необратим, но ако си открил начин да стане обратим веднага да го споделиш.
Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
-
Re: Гърнетата
Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв. Та това е.Е, аз ги сложих на дизелова Брава,ама не виждам проблеми,за сега.Успех!!!Humppa написа:Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Гърнетата
Колега, рядко работим с полски гърнета, но в случая си прав.Има модели коли, за които поляците правят и дават много добри цени и при по малки серии, не са икономически приемливи за производство.Като собственик на тези сервизи, мога да бъда повече полезен на потребителите.Нека модератора знае това, а не да прави "мускули" пред мен тук и да ме стряска в съня ми...хе хе хе хеОсвен това , имам и други сервизи, които са с по широк диапазон на услуги,които могат да спестят някому време, а другиму - пари.Да вярно е , не сме от ранга на АЛ АУто и други водещи сервизи,,но за смяна на ауспуси,накладки, амортисьори ,филтри и масла, това едва ли е необходимо.А относно ауспусите и някои други специфични неща, нямаме равни.ПРисъствието ми тук е изгодно и да двете страни, ако мога да се изразя така.Разполагаме с части и база- а това е вече нещо.Такива ми ти работи.Nino написа:Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв. Та това е.Е, аз ги сложих на дизелова Брава,ама не виждам проблеми,за сега.Успех!!!Humppa написа:Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
Коментар
-
Re: Гърнетата
Да 01,доволен съм и лично аз нямам нищо против да се "обаждаш" във форума и да даваш информация.Лично аз за сервизите за ауспуси съм Ви признал и съм ви благодарен,след като ядох "дръвчето" на въпросните араби.А относно Фиата, ще те успокоя,че те моделите Браво/Брава сега навлизат на пазара и ти гарантирам,че до есента ще са хит на пазара както например е Ситроен-Ксантията в момента.Така,че се запасявай с резервни части за тях.Например днес питах във фиат форума при Вас за носачи,биалети, накрайници....ама "Локхийд", защото друго няма да сложа.Стар съм вече да се занимавам с турските и италианските ментета и да кисна по сервизите през няколко месеца.Англичаните си имат поговорки за скъпото и евтиното.Парите за загубеното време са ми повече отколкото разликата в цената на туй и онуй!Сполай ти и успех!!!01 написа:Колега, рядко работим с полски гърнета, но в случая си прав.Има модели коли, за които поляците правят и дават много добри цени и при по малки серии, не са икономически приемливи за производство.Като собственик на тези сервизи, мога да бъда повече полезен на потребителите.Нека модератора знае това, а не да прави "мускули" пред мен тук и да ме стряска в съня ми...хе хе хе хеОсвен това , имам и други сервизи, които са с по широк диапазон на услуги,които могат да спестят някому време, а другиму - пари.Да вярно е , не сме от ранга на АЛ АУто и други водещи сервизи,,но за смяна на ауспуси,накладки, амортисьори ,филтри и масла, това едва ли е необходимо.А относно ауспусите и някои други специфични неща, нямаме равни.ПРисъствието ми тук е изгодно и да двете страни, ако мога да се изразя така.Разполагаме с части и база- а това е вече нещо.Такива ми ти работи.Nino написа:Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв. Та това е.Е, аз ги сложих на дизелова Брава,ама не виждам проблеми,за сега.Успех!!!Humppa написа:Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Гърнетата
Под 01 предполагам че пише Любо Мулетаров, нали така? Само сервизи и магазини в София имате, нали? Щото може да направим нещо, както опитахте с БМВ клуба, един вид членски карти, с които да ползваме отстъпки при вас. Малко ще е нахално спрямо колегите от провинцията, ама може да се измисли нещо предполагам?01 написа:Колега, рядко работим с полски гърнета, но в случая си прав.Има модели коли, за които поляците правят и дават много добри цени и при по малки серии, не са икономически приемливи за производство.Като собственик на тези сервизи, мога да бъда повече полезен на потребителите.Нека модератора знае това, а не да прави "мускули" пред мен тук и да ме стряска в съня ми...хе хе хе хеОсвен това , имам и други сервизи, които са с по широк диапазон на услуги,които могат да спестят някому време, а другиму - пари.Да вярно е , не сме от ранга на АЛ АУто и други водещи сервизи,,но за смяна на ауспуси,накладки, амортисьори ,филтри и масла, това едва ли е необходимо.А относно ауспусите и някои други специфични неща, нямаме равни.ПРисъствието ми тук е изгодно и да двете страни, ако мога да се изразя така.Разполагаме с части и база- а това е вече нещо.Такива ми ти работи.Nino написа:Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв. Та това е.Е, аз ги сложих на дизелова Брава,ама не виждам проблеми,за сега.Успех!!!Humppa написа:Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.

Коментар
-
Humppa
А варианта със заварка на продъненото място и след това грунд и сребърен феролит няма ли да свърши работа?
Коментар
-
Върши работа,ама само за месец-два и след това до старата дупка се появява нова.По добре си смени гърнето,защото като ти вземат няколко пъти по 10-15лв. за такива кръпки,ще се сетиш,че по-евтино ти е било да си сложиш ново :D .Humppa написа:А варианта със заварка на продъненото място и след това грунд и сребърен феролит няма ли да свърши работа?
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Humppa
Re: Гърнетата
Това за всичките гърнета (без катализатора) ли се отнася?Къде си помещават тези ЕМ-Комплект 33?Nino написа:Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв.
Коментар
-
Re: Гърнетата
Сервиз Павлово.Идвайки по околовръстното посока Гарна Баня, преди светофара за Перник точно на стръмното. Ето и по точна информация:кв."Павлово", ул."Преки път" №66 на Околовръстен път. тел. 955 04 06, 955 04 02, 850 12 20.Да, цената е за комплект гърнета без катализатор.Това е сайта им за повече информация.http://www.emk-33.com/Humppa написа:Това за всичките гърнета (без катализатора) ли се отнася?Къде си помещават тези ЕМ-Комплект 33?Nino написа:Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Гледам онзи ден меката възка преди катализатора на Доблото почерняла и се чува едно съскане.Отивам в Крафт на околовръстното понеже ми е близко.Питам го ще струва смяната с фактура?Ми 55лв.с една година гаранция.Ок правете го.Отивам на касата да плащам и гледам 75лв.Питам го тоя ама нали беше 55?А как 55 ти не си чул
Тия от 55 не са хубави и са без гаранция
Иначе беше къдърно сменено па ще видим колко ще изкара?Обаче и от дуги хора съм чувал,че като свършат работа слагат някой лев отгоре
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар