Пичове пробих си радиатора пред гаража на някакъв шибан шип на който комшията си подпира вратата! Долу на самия радиатор има нешо като тапа - с гумено уплътнение май е стойката за която се държи радиатора, това нещо се огъна и изтече целия антифриз за нула време! успях да я закарам до моя сервиз преди да загрее ! Въпроса ми е - при положение че тази тапа само се е огънала с метала на който се държи , а самия радиатор нищо му няма или поне така си мисля, ще трябва ли да купувам нов радиатор!Също колко пари е един нов радиатор?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пробих си радиатора на един чеп!
Collapse
X
-
Re: Пробих си радиатора на един чеп!
Уф, rustson-e много неприятно, дано успееш да ремонтираш стария.Ако не, търси в ЕВРО 07.Миналото лято 2005 друснах на някаква жестока дупка и ми изтече антифриза.Без да погледна по-обстойно колата на канал или подемник хукнах да търся.Най - евтин за моето Пунто беше от ЕВРО 07 - 180лв. /MADE IN PORTIGAL/.Навсякъде ми разправяха едни страхотии... 360лв Т и Н, 450лв Александър ауто... още по-скъп от Ванто трейд!!! Накрая като отидох с кашончето с новия радиатор при майстора настана един смях! Оказа се, че от удара долното съединение се е разместило и тече от там... а радиатора си е абсолютно здрав!!!Та сега си имам един резервен, но едва ли ще стане за твоята кола!rustson написа:Пичове пробих си радиатора пред гаража на някакъв шибан шип на който комшията си подпира вратата! Долу на самия радиатор има нешо като тапа - с гумено уплътнение май е стойката за която се държи радиатора, това нещо се огъна и изтече целия антифриз за нула време! успях да я закарам до моя сервиз преди да загрее ! Въпроса ми е - при положение че тази тапа само се е огънала с метала на който се държи , а самия радиатор нищо му няма или поне така си мисля, ще трябва ли да купувам нов радиатор!Също колко пари е един нов радиатор?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Re: Пробих си радиатора на един чеп!
Май и при мен е същото ! Дано де , радиатора му няма нищо на пръв поглед метала е здрав и това уплътнение гуменото се е извадило заедно с желязото на което се държи! Майстора ще каже де ама да видим! Добре де закакво са толкова скъпи тези радиатори?? Какво толкова има да не са от некви благородни метали ???Nino написа:...Оказа се, че от удара долното съединение се е разместило и тече от там...rustson написа:Пичове пробих си радиатора пред гаража на някакъв шибан шип на който комшията си подпира вратата! Долу на самия радиатор има нешо като тапа - с гумено уплътнение май е стойката за която се държи радиатора, това нещо се огъна и изтече целия антифриз за нула време! успях да я закарам до моя сервиз преди да загрее ! Въпроса ми е - при положение че тази тапа само се е огънала с метала на който се държи , а самия радиатор нищо му няма или поне така си мисля, ще трябва ли да купувам нов радиатор!Също колко пари е един нов радиатор?Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
Re: Пробих си радиатора на един чеп!
Така е пич, на Реното от подписа ми е 160 лв.Утре ще ти постна един линк на българска фирма за авторадиатори....просто е на "FAVORITES" на служебния ми компютър.Дано там е по-евтин.А, намерих го в гугъла......http://avtoradiatori.hit.bg/rustson написа:Май и при мен е същото ! Дано де , радиатора му няма нищо на пръв поглед метала е здрав и това уплътнение гуменото се е извадило заедно с желязото на което се държи! Майстора ще каже де ама да видим! Добре де закакво са толкова скъпи тези радиатори?? Какво толкова има да не са от некви благородни метали ???SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Тц тц тц, пак се вкара в приключение.Това ми приличат като на моята случка в петък - закарах колата на автомивка в най-гъстата мъгла в 8 ч. вечерта. Измиха я и качва се пича да ми я изкара, не ще да пали. Излизам от кафето, гледам на таблото лампата на ключа свети. Звънкам на Nino той ми дава GSM на Ключаря. Викам ключаря, но и махнах клеймите на акумулатора. Автомивката затвори. Стана 9 часа, а навън студ и ключаря появява. Гледаме това онова въртя ключа и лампата пак свети. Звъня на един майстор и той ми вика, а копчето под седалката как е? Ключаря го натисна, врътна ключа и колата се оправи. Тук е мястото да кажа едно голямо Благодаря специално на Nino и на Kluchar, че се отзоваха точно когато имах нужда оттях - много точни пичове са.Ей на такива случи им викам от нищо нещо - къръщина.Дано да е малкия дявол.
Коментар
-
Ето как стоят нещата 320лв радиатора и 50лв труда! На който не му харесва да се оплачи !
Явно радиаторите са бутикова стока никъде няма! Ама сам съм си виновен ! Някой да има флекс да мина всички чепове тука пред блока на комшиите!
Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
Много бе, провери ли в Евро 07 и сайта който ди дадох.... българските?rustson написа:Ето как стоят нещата 320лв радиатора и 50лв труда! На който не му харесва да се оплачи !
Явно радиаторите са бутикова стока никъде няма! Ама сам съм си виновен ! Някой да има флекс да мина всички чепове тука пред блока на комшиите!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
И за работа ми се струва много!rustson написа:Ето как стоят нещата 320лв радиатора и 50лв труда! На който не му харесва да се оплачи !
Явно радиаторите са бутикова стока никъде няма! Ама сам съм си виновен ! Някой да има флекс да мина всички чепове тука пред блока на комшиите!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
в еуро07 е 331.57 лвNino написа:Много бе, провери ли в Евро 07 и сайта който ди дадох.... българските?rustson написа:Ето как стоят нещата 320лв радиатора и 50лв труда! На който не му харесва да се оплачи !
Явно радиаторите са бутикова стока никъде няма! Ама сам съм си виновен ! Някой да има флекс да мина всички чепове тука пред блока на комшиите!
чиститу!
Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
абе голям чеп и за радиатора и за тебе. ако не е късно можеш да си помислиш да сложиш от друга кола, важното е да не е по малък като площ, всичко друго като захващане и препасване на маркучите е не повече от час и половина работа. е ако много искаш да дадеш 350-400 лв твоя работа. има една програма в сайта на ем комплект, т.е. там е линка за програната, няква руска с инфо за взаимозаменяеми части. теглиш безплатна е ама май само 30 дни ли нещо подобно. ще тръгне за момента обаче. там проверяваш кой радиатор става от някоя руска бангия или въобще от каквато и да е бангияLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Късно в вече !! Радиатора са го сложили! Иначе много ми се дават 400лв
оня ден си седя и си викам за какво да дам 400лв че няма какво да ги правя!
Да знаете може ли да се сложи накаква кора(метална) отдолу да избегна за бъдеще такива ЧЕПОВЕ!
Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
може ако искаш и кора за баница да сложиш, въпроса е че сам трябва да си я направиш. за такива готови съм чувал при някои марки, предполагам има и за фиат. купуваха се допълнително като аксесоар, знам, че са под мотора и дали обхващат до под радиатора не ми е ясно. пласмасови и цифра паричкиrustson написа:Късно в вече !! Радиатора са го сложили! Иначе много ми се дават 400лв
оня ден си седя и си викам за какво да дам 400лв че няма какво да ги правя!
Да знаете може ли да се сложи накаква кора(метална) отдолу да избегна за бъдеще такива ЧЕПОВЕ!
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар