Колегата zgabrovski се обади и каза че е скъсал жило на съединитела, двамата решихме да сменим целя съединител комплект:Ново жилоНов притискателенНов феродов Ново лагерче Докара ми я Брава-та и я започнах .... По надолу ще опиша част от операциите за които се сещам и снимки съпроводени с тях... 1. Сваля се кората на ДВГ 2.Саля се акумолатора 3. Сваля се стоика на акумолатора 4.Свалят се въздуховодите от филтърната кутия до др.калпа 5.Свалят лостовете (жилата ) за превключване на предавките 6.Сваля се стартера( при Бравата не беше нужно пълно сваляне на стартера ,а просто се издърпва назад след като се развият 3 -те болтчета ) едното болче е от към кутията а другите 2 от към блока. 7. Източва се маслото от ск.кутия 8. Вадят се шарнирите и след това полуоските(полуваловете) 9. Двигателя се подпира с крик или със стоика и след това се откачват тампоните на скоросната кутия 2 на брой са. 10. След това се се развиват всички болтове на кутията и се оставя само един които да се развива на ръка ,викате колега или познат и сваляте кутията. Сглобяването става по същия ред ... Поствам снимките (някои от тях са със лошо качество , моля да ме извините).jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
И накрая готова за палене и проба 
[/url]
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
И накрая готова за палене и проба
[/url]

С него сме замислили проект , ако така може да се каже да ъпгреидваме серииното жило тази част от жилото лъдето се чупи (пластмасовата част където се закача към педала на съединитела...Също така той ми даде идея за сбирка в сервиза(сервиза е доста голям има си и кафе със стол за папкане) Но трябва да разговарям със шефа за идеиното мероприятие.
Коментар