Колеги от понеделник си имам Темпра. Взех я според мен на добра цена и съответно със забележки:1. Колата отзад стои разкрачена и малко клекнала. Някой да знае какво трябва да сменя?2. Перката се включва чрез бутон в купето. Предишния собственик каза, че е изгоряла някаква част на радиатора. Що е то? Реле ли е или някакъв датчик? Какво да търся - ново или втора употреба?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Разкрачена" Темпра
Collapse
X
-
Абе те може и да стават, ама на лада и голф не бяха ли с един контакт само? Защото вентилатора на темприерата работи с 2 скорости и датчика е с 3 извода.pugsy написа:1 ремонтен комплект за носачите отзад общо 2-та около 70лв2 датчика за перката явно не работи,намира се като застанеш пред колата,отдясно на радятора ниско долу (над долния маркуч) нов мисля,че беше около 10лв,аз търсих преди време но ненамерих и си взех от голф
,а става и от ладаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
На VW golf2/3 има със 1 и 2 скорости датчик(2или3 крачета) 89-95 градуса А на ладата е с 2 крачета 75-80 градусаКолега извди буксата от датчика на редиатора и със кламер или жичка направи мост за да си сигурен дали перката реботи.Иначе колегата ти каза за разкрачената задница /---O--- ремонтния комплект и си готов :DВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Копчето не пречи. На типото поисках да ми сложат такова, въпреки, че датчика си работеше безупречно. С него просто си гарантираш, че ако/като се скапе въпросния датчик не оставаш на място... Бекъп, бро...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Напълно си прав , просто теглиш 2 жички от оригиналните 2 при датчика и ги връзваш на копче /бутонче и само трябва да си следиш температурата.Може и само " + " да вземеш от кабла на датчика а ключа на маса и пак сичко си Арбаитен :Dvesko написа:Копчето не пречи. На типото поисках да ми сложат такова, въпреки, че датчика си работеше безупречно. С него просто си гарантираш, че ако/като се скапе въпросния датчик не оставаш на място... Бекъп, бро...Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
На такова копче му казват "КОПЧЕ НА НЕДОВЕРИЕТО" и се слага, когато човек не е сигурен в датчика. Почти няма МОСКВИЧ без тази екстра. Вярно е, че не пречи, даже понякога е и полезно, особено лятото в някое по-голямо задръстване или ако клемите на датчика не правят добър контакт. Аз лично имах подобен проблем и по закона на гадостите се случи на гадно място в час пикTEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
Колеги, благодаря! Действително се оказа, че трябва да взема ремонтен комплект. За двете колела=90 лв. Датчик ще потърся тези дни, а перката си работи. Командва се от бутон. Май на втората скорост само/не съм сигурен/. За малко да забравя: Някой може ли да ми препоръча мазило за пода. Искам да защитя купето от корозия през зимата.Вече нямам италянска машина
Коментар
-
Мазилата от серията BODY не са лоши - след нанасяне, остава еластично и не се напуква при рикошети от камъчета и други дреболии от пътя.Аз съм ползвал 999 и съм доволен. Само има една особеност - в ниакъв случай не нанасяй под него други грундове.При мен вентилатора изобщо работи от сравнително кратко време, мисля това лято разбрах че съпротивлението на първата степен беше изгоряло. След като го смених, ако трябва да броя включванията на първата степен на пръсти - двете ръце ще ми стигнатzdravgo написа:Някой може ли да ми препоръча мазило за пода. Искам да защитя купето от корозия през зимата.
Втората степен - само веднъж, и то при тестове, като сменях съпротивлението. В редовна експлоатация - никога.Искам да кажа че ако термостата си е наред, този мотор е сравнително "студен" и бекъп на термо-датчика би бил голямо престараване
Просто си смени въпросния термо-датчик, остави я да поработи на място за да се убедиш че поне първа степен влючва и не се занимавай с други глупости
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар