Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан болт на ст. щанга на Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан болт на ст. щанга на Пунто

    Момчет, реших да сменявам вътрешния тампон на щангата и при монтажа единия се скъса. Как да действам сега? Знам,че някои Пунтаци няма щанга...ако се сещате на къде бия. Как да го извадя ?
    Колата е Пунто 1
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    #2
    остави си щангата. тя ти трябва. разпробии и сложи болт с две гайки и перчати шайби.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Можеш ли да обясниш малко по-подробно?Click image for larger version

Name:	18339595_1551377111561602_2119287922_o.jpg
Views:	1
Size:	144,0 KB
ID:	2094635
      Главата на болта е 13мм.
      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

      Коментар


        #4
        добре свали щангата и черупките. разпръбии болта и го извади. или го пръсни с шоков спрей и го извади.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Ще чакам да се оправи времето, защото нямам гараж. Засега ще карам така,лошото е, че и на външният тампон (хванат за носача) е скъсан болт (така взех колата).
          Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

          Коментар


            #6
            http://tashev-galving.com/041+RNG+39...B5%D0%BA%D1%82
            Този екстрактор си поръчах, дано да свърши работа.
            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

            Коментар


              #7
              Пробиваш по малка дупка в оста на болта
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Днес опитах да извадя болта, но не стана..... Скъсаният болт е ф7, разпробих с бургия 4.5 и след това сложих подходящ размер екстрактор на бормашината. На бавни обороти (наляво) запознах да навивам и ......в един момент бормашината започна да "буксува". Тези дни ще го мъча пак.
                Така е като не съм седял в часовете по трудово, а тичах по фустите.
                Последна редакция от Papi___; 14.05.2017, 18:05.
                Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                Коментар


                  #9
                  Като свалиш щангата не се ли показва от болта повече да се хване с нещо
                  Нагрей точно на дупката сгазова горелка -може и мини
                  и развивай с нещо триъгълно остро
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    kluchar написа: Преглед на мнението
                    Като свалиш щангата не се ли показва от болта повече да се хване с нещо
                    Нагрей точно на дупката сгазова горелка -може и мини
                    и развивай с нещо триъгълно остро
                    Това с горелка ще го пробвам, иначе върха на екстрактора е 5мм и не мога да намеря ключ или камък за гедорето.
                    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                    Коментар


                      #11
                      Друг номер - В разпробитото набиваш внимателно кръстато камъче (накрайник) от отвертка със сменяем накрайник. Размерът на камъчето е според зависи размерът на болта. Като го набиеш започваш да развиваш внимателно с гаечен ключ. Преди да въртиш напръскай със спрей болта. Идеята е болтът да се покаже толкова, колкото да можеш да го хванеш с клещи или папагал и да го доразвиеш.

                      Аз по този начин изкарах скъсан болт на демпферна шайба.

                      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                      Коментар


                        #12
                        Днес точно това си мислех да кръстато камъче от гидория, след това с тресчотката да развия. Пръсках със Шпрей.
                        Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                        Коментар


                          #13
                          Според ситуацията, но може да се окаже по-лесно да завиеш болта. Махни щангата и ако стърчи му направи прорез за отвертка и опитай да го завиеш нагоре в магарето, тези отвори са глухи при мен, възможно е ръждата да е над резбата и да е затегнало в нея и затова да се къса, а самата резба да е чиста- затова завиваш докато изскочи отгоре.
                          Ако не става, аз бих го разпробил внимателно да остане много тънко от болта- примерно ако болта е 6 мм, бих пробил с 4,5-5 мм, така ще охлаби. Имам и спрей за охлаждане и с него няма просто къде да иде да не излезе.
                          Екстракторите често не вършат работа, защото болта е ужасно грипирал и екстрактора изпуска. При мен дори се счупи
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Можеш ли да ми дадеш линк за този спрей?
                            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                            Коментар


                              #15
                              търси шоков спрей.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X