Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростен лост Стило - силно втвърдяване след загряване на автомобила

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоростен лост Стило - силно втвърдяване след загряване на автомобила

    Здравейте.
    Имам следният странен проблем със скоростния лост на Fiat Stilo - 1.9JTD. Kогато колата е студена скоростния лост се превключва много лесно, както и трябва да бъде. Под студена да се разбира, когато колата не е запалена или е в движение, но не е загряла. Когато колата е "загряла" от топлината на слънцето /понеже по цял ден се напича и към 17 часа като тръгвам след работа/ скоростния лост се превключва осезаемо по-трудно. Когато колата загрее вследствие на шофиране лоста се превключва още по-трудно. Направо си иска стабилно усилие от шофьора независимо от коя към коя скорост. Това зимата ставаше след около 10 км а сега след 2-3 км шофиране.
    След посещение при майстор напръскаха със смазващ спрей някаква ябълковидна връзка в края на жилото, но не се промени нищо. Заключиха, че жилото за скоростите било за смяна. Ако обаче наистина е клеясло защо на студено превключването е супер лесно?
    Какво мислите?
    Fiat Stilo 1,9 JTD

    #2
    Никой ли не е чувал за подобен проблем? Някой поне хипотеза да има за причината?
    Fiat Stilo 1,9 JTD

    Коментар


      #3
      При загряла кола и трудно превключване откачи жилата от кутията и виж как се движат ..... може и кутията ти да е дала фира
      има няколко сервиза в Пд дето ще свършат работа - ако искаш координати на ЛС

      Коментар


        #4
        а спирачната течност кога е сменяна? съединителя как е? помпите гленани ли са?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          - Откачихме жилата при загряла кола - може би стана с една идея по-лесно, но пак е доста далече от лекотата при превключване на студено. (Ако жилата са запекли не би ли трябвало и на студено да се сменят трудно скоростите?)
          - Спирачната течност - е долята преди около 10 месеца т.к. сменях спирачни дискове. Колко от старата е била запазена и колко е долята не мога да кажа т.к. майстор ги сменя.
          -Съединителя е средна хубост. При нормално каране не се усеща приплъзване нито на баир нито на пета. Ако настъпя рязко (педала почти до дупка) на четвърта и пета приплъзва.
          - Помпи не са гледани - за кои помпи става въпрос?
          Fiat Stilo 1,9 JTD

          Коментар


            #6
            бягай си смени съединителя(комплект) и ще ти включват скоростите

            Коментар


              #7
              Дам, много правилно е казал колегата ivel.
              Този съединител отдавна е отишъл във вечните ловни полета .
              Едно време имахме същия проблем на москала, на студено песен, на топло скоростите не влизат...

              И наистина вземи го смени, че тези средна хубост съединители имат тенденцията да те оставят насред пътя особено вечер или пък като е лошо времето
              Последна редакция от todorakiggg; 28.04.2017, 10:13.

              Коментар


                #8
                Дано да се окаже това, пък и щом може рязко да се скапе ще го сменям. Преди няма и 80000 км съм го сложил. Тъпотия. Трябва ли да сменям и лагер помпата?
                Последна редакция от cmyk; 29.04.2017, 14:00.
                Fiat Stilo 1,9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Здравей Колега,
                  Има ли развитие със скоростния лост? Днес на бравото се усети подобно на описаното в първия пост втвърдяване на лоста.

                  Коментар

                  Working...
                  X