Фиат ТемпраКолата е много добра!Дигитално табло,ел. стъкла и огл.,халогенни фарове,серво,АБС,GPS,газова уредба,аларма, климатик,шибедах, седан, лети джанти,централно заключване,син металик ,теглич...1995 г. 2.0 кубика на 2000 км в България!110000 км... Перфектна!Може ли някой да ми даде информация +-?Пратете на sancho@gbg.bg Благодаря Ви!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Темпра
Collapse
X
-
Станимир-СанчоЕтикети: –
-
Re: Фиат Темпра
Мързи ме да ти пиша на мейла, но първото което се сещам, е че дигиталното табло се превъртана 200 000 км. Т.е. най-лявата ти цифра може да е само единица - или свети или е угаснала, като стане на 199 999 км, започва от нула. Така вероятно колата ти е на 310 000 км, което само по себе си не е нещо лошо, моето Типо е на 340 000 (или 540 000, кой знае :D ), и не се оплаквам. Но не съм от тези, което вярват че в БГ влизат коли, карани по 10-15 000 км на година. Теглича и АГУ-то също говорят в полза на повечкото километри. Иначе колата си е супер, мериш компресията, ако е ок няма какво да му мислиш за двигателя, отдавна мина времето когато колите караха по 100- 150 - 200 хиляди, и отиваха на боклука.Станимир-Санчо написа:Фиат ТемпраКолата е много добра!Дигитално табло,ел. стъкла и огл.,халогенни фарове,серво,АБС,GPS,газова уредба,аларма, климатик,шибедах, седан, лети джанти,централно заключване,син металик ,теглич...1995 г. 2.0 кубика на 2000 км в България!110000 км... Перфектна!Може ли някой да ми даде информация +-?Пратете на sancho@gbg.bg Благодаря Ви!
-
моята е същата но без абс, климатик (за което единствено съжелявам) и шибидах. Внесох я лично от германия) километража показваше 129000 км. беше седяла 1.5 години на един паркинг. имам я от три години, ще пиша какво съм сменил по нея: радиатор (беше изгнил от стоенето, странно защо но се ронеше м/у тръбите) един лагер на задната главина (комплект с главината) - беше ръждясал цялата аспухова система два тампона на носачите (големите) диференциал (това го изроних зорлен защото е напънах да превърти гуми, но попаднах в дупка която не видях) бендикс, венец на маховика (оказа се че са за смяна след като свалих скоростната кутия заради диференциала водна помпа датчик в делкото един маншон на полуоската - външен В момента ми е за смяна гарнитурата на картера и семерингата в делкото но ме мързи и не знам кога ще го направя така че от време на време сипвам по малко масло, но не го гори, защото аспуха ми е ръждясал.За три години толкова, мисля че не е много (като се изклюи диференцияла)
Коментар
-
вярно, не се бях сетил за това :D за Типото е така, но за Темпрата, честно казано не знам...едно време - 91-ва година баща ми си взе Темпра, с аналогово табло, а после разправяха че по-новите ги правели с ДГТ, не знам, някой да каже?prozorche написа:малко off topic ама дигиталните табла не са ли до към 90-91г???или това се отнася само за типото?просто съм любопитен :D
Коментар
-
ИДгиталното табло поне при Типо се премахва от моделите след 1992 година предполагам че и при темпрата е така освен това ако колата е 16в със сигърност при тях нама дигитално табло... ГПС че чакй малко бре не е ли малко съмнително аз не знам такова нещо да се слага завдоско преди 99’ ... освен това няма на Гпс струва 60 лева месечно и не може да ползва карта на българия защото никой не я е вкарал....
Коментар
-
GPS-а едва ли е заводски. Но зависи какво имате предвид под GPS - ако е за услугата със SIM карта на MTEL - наистина се плаща 30 лв на месец абонамет (не е 60 лв), но ако е за сателитен приемник (какъвто в момента върви на промоция в METRO за 579 лв без ДДС), то услугата е напълно безплатна, а и карти на България има (www.gps-bg.com) безплатни.
Коментар
-
моята темпра е края на 93 и е с дигитално табло, но мотора се води новия модел, не знам точно ама така казаха в магазина на фиатСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse




Коментар