Никога не съм се оплаквал от този така често срещан проблем тук, но ето, че стана студено и хайде и мойто Браво да не остане по-назад от останалите!Как така изведнъж
не знам.Казвайте сега, диагностика на РС ли е първата стъпка??Защо имам лошото чувство, че пак се почва с изваждането
Абе Фиат...
Ма кво да правя нали си го обичам...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Айде и мойта почна да забива нос
Collapse
X
-
Re: Айде и мойта почна да забива нос
най-добре отиди някъде, където могат да проверят повечето възможни варианти:- грешки в ECU- кабели, свещи- температурен датчик- налягане на горивото- МАР сензоркато е студена ли го прави или и като загрее?chris написа:Никога не съм се оплаквал от този така често срещан проблем тук, но ето, че стана студено и хайде и мойто Браво да не остане по-назад от останалите!Как така изведнъж
не знам.Казвайте сега, диагностика на РС ли е първата стъпка??Защо имам лошото чувство, че пак се почва с изваждането
Абе Фиат...
Ма кво да правя нали си го обичам...
-
Re: Айде и мойта почна да забива нос
По принцип като е студена, но и на загряла кола има леко придърпване между скороститеА преди го нямаше всичко товаsev написа:най-добре отиди някъде, където могат да проверят повечето възможни варианти:- грешки в ECU- кабели, свещи- температурен датчик- налягане на горивото- МАР сензоркато е студена ли го прави или и като загрее?chris написа:Никога не съм се оплаквал от този така често срещан проблем тук, но ето, че стана студено и хайде и мойто Браво да не остане по-назад от останалите!Как така изведнъж
не знам.Казвайте сега, диагностика на РС ли е първата стъпка??Защо имам лошото чувство, че пак се почва с изваждането
Абе Фиат...
Ма кво да правя нали си го обичам...Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Re: Айде и мойта почна да забива нос
доколкото си спомням нямаш газзначи е малко вероятно да са дюзино като начало може да пробваш профилактично да сложиш добавка, пълниш резервоара с бензин и карашако е нещо друго трудно ще го откриеш самchris написа:По принцип като е студена, но и на загряла кола има леко придърпване между скороститеА преди го нямаше всичко това
Коментар
-
gdd55 -
Всеки 2 се оплаква от този проблем, но никой не писа конкретно как го е разрешил, базата е само на догатки. Аз попитах за сервиз и диогностика точно за такъв проблем, никой не отговори къде могат да ми помогнат и със сигурност да кажат това ти е проблема 100%. Кажете поне къде разбират от това което спохожда всеки 2-3 притежател на 1,6 16В.
Коментар
-
ами явно никой не го е разрешили аз в момента имам подобен пролемно само когато е студена колатакато вдигне 60-70 градуса и е като новакато открия какво е ще кажасамо да спомена че прекалено се доверяваме на компютърната диагностикаа тя не е всемогъщадаже помага в доста малко случаиintriga написа:Всеки 2 се оплаква от този проблем, но никой не писа конкретно как го е разрешил, базата е само на догатки. Аз попитах за сервиз и диогностика точно за такъв проблем, никой не отговори къде могат да ми помогнат и със сигурност да кажат това ти е проблема 100%. Кажете поне къде разбират от това което спохожда всеки 2-3 притежател на 1,6 16В.
Коментар
-
Пак започваме по болната тема ... Според мен има голяма вероятност проблема да е в запушени дюзи /инжектори/, но това се отнася основно за тези които караме на газ!intriga написа:Всеки 2 се оплаква от този проблем, но никой не писа конкретно как го е разрешил, базата е само на догатки. Аз попитах за сервиз и диогностика точно за такъв проблем, никой не отговори къде могат да ми помогнат и със сигурност да кажат това ти е проблема 100%. Кажете поне къде разбират от това което спохожда всеки 2-3 притежател на 1,6 16В.
Преди два месеца ходих в Дунев и ми казаха, а и аз виждам, че колата ми работи перфектно на газ /след ремонта там - смяна на ламбда сонда, кабели и свещи/, но ще имам проблеми при работа на бензин /особено на ниски обороти/ - това също е абсолютно вярно. За да се отстрани проблема е необходимо промиване на ултразвукова вана на инжекторите - предложиха ми да го направят, срещу 70-80 лв, но за горните замени /ремонти/ дадох около 350 лв и бях олекнал вече финансово...
Ако някой е правил тази операция с инжекторите, нека сподели опита си - има ли ефект?!
В последно време, след като заредих бензин от Лукойл, а не от Шел, и ползвайки добавка Редекс, ми се струва, че имам значително подобрение на работата на колата на бензин, но не знам дали не си въобразявам ...
За компютърната диагностика - мисля, че на теб intriga ти зададох въпроса как с нея са определили, че инжекторите са ти ОК ...
Коментар
-
я ми кажете тогава защо като я запаля когато е студена колата работи все едно е на 3 цил.и ми прекьсва и като потегля няма душа и след 100 м колата си варви.и сьщо така мени обороти теmasterkar написа:Пак започваме по болната тема ... Според мен има голяма вероятност проблема да е в запушени дюзи /инжектори/, но това се отнася основно за тези които караме на газ!intriga написа:Всеки 2 се оплаква от този проблем, но никой не писа конкретно как го е разрешил, базата е само на догатки. Аз попитах за сервиз и диогностика точно за такъв проблем, никой не отговори къде могат да ми помогнат и със сигурност да кажат това ти е проблема 100%. Кажете поне къде разбират от това което спохожда всеки 2-3 притежател на 1,6 16В.
Преди два месеца ходих в Дунев и ми казаха, а и аз виждам, че колата ми работи перфектно на газ /след ремонта там - смяна на ламбда сонда, кабели и свещи/, но ще имам проблеми при работа на бензин /особено на ниски обороти/ - това също е абсолютно вярно. За да се отстрани проблема е необходимо промиване на ултразвукова вана на инжекторите - предложиха ми да го направят, срещу 70-80 лв, но за горните замени /ремонти/ дадох около 350 лв и бях олекнал вече финансово...
Ако някой е правил тази операция с инжекторите, нека сподели опита си - има ли ефект?!
В последно време, след като заредих бензин от Лукойл, а не от Шел, и ползвайки добавка Редекс, ми се струва, че имам значително подобрение на работата на колата на бензин, но не знам дали не си въобразявам ...
За компютърната диагностика - мисля, че на теб intriga ти зададох въпроса как с нея са определили, че инжекторите са ти ОК ...

brava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
@skier: И при мен е така, оправия няма. Напролет ще сменявам маслото, реглаж на клапани и евентуално да се види как е разпределителния вал, че няма злоба в колата ама никаква. Сменил съм филтри, кабели, свещи (2 вида), термостат, акумулатор, дублиране на масата. Купих и двата датчика за температурата на водата, ама тях нямам нерви да ги сменям точно сега, особено като видях единия къде е заврян отзад на блока под колекторите. При мен проблема със забиването се оправи след намесата на червения Редекс - добавка за почистване на инжектори. Чувал съм, че при пълните инжекциони ефекта от Редекса се усеща по-малко.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Колеги, за да не се повтаряме /потретваме/ пускам само линкове за проблема, дискутиран многократно тук във форума:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...841&highlight= и т.н. Не ми се рови повече
И едно според мен важно мнение на колегата idm за Брава 1.6 16V:Няма ли някой от форума който да си е почиствал инжекторите и да сподели има ли ефект тази процедура!!!idm написа:измерването на дебита на всеки инжектор става много елементарно-при полеви условия вкл се да работи инжектора и за единица време се засича количеството което е пропуснал(примерно 1 мин=50мл) и така се проверява всеки инжектор поотделно не трябва да има много голяма разлика в дебита по принцип! иначе си има спец стендчета които вършат тази работа и по принцип всеки майстор които що годе разбира от двигатели има такъв.лично аз съм използвал добавка REDEX-червена течност в опаковка с зелен етикет(най на далавера е на бензиностанции Лукойл) и съм доволен.Ако обаче са затлачени сериозно инжекторите няма да помогне добавката казвам от опит!На 1,6 16кл двигателя инжекторите са малко по специфични те са с по четири отвора през които се впръсква горивото които съответно са по малки отколкото на другите( за сравненние на 1,8 16кл двигател инжекторите са с по 1 дупчица).Една година каране в 99% от случаите на газ и се запушиха сериозно моите инжектори но доколкото съм разговарял с разни маистори дори и при 100% каране на бензин може да се запушат(от хубави Български качествени горива)
Коментар
-
това е лека
Здравеи,аз имах същия проблем и това със тия добавки никак не е вярно понеже те прочистват цялата система от помпата напред и запушват дюзите.Решението е само едно: отидох в сервиз на БОШ при мой приятел които ползва специлна добавка за отпушване на дюзи, в метална опаковка(не се сещам за името).Тази добавка е само и единствено за преминаване през дюзите,той ми откачи помпата и след това под налягане я вкара в системата.Запалих колата и тя работи около 10 мин само с добавката.След излизането ми от сервиза я пробвах-за пъпви път 220km/h Колата ми е Fiat Bravo-1,6 103 hp
Коментар
-
Re: това е лека
Е и сега кво? Някакъв пенкилер в консерва! Че кажи какъв е де, явно върши работа! Гледай как се мъчат хората. А сервиза на приятеля ти каде е и как се казва?panesoft написа:Здравеи,аз имах същия проблем и това със тия добавки никак не е вярно понеже те прочистват цялата система от помпата напред и запушват дюзите.Решението е само едно: отидох в сервиз на БОШ при мой приятел които ползва специлна добавка за отпушване на дюзи, в метална опаковка(не се сещам за името).Тази добавка е само и единствено за преминаване през дюзите,той ми откачи помпата и след това под налягане я вкара в системата.Запалих колата и тя работи около 10 мин само с добавката.След излизането ми от сервиза я пробвах-за пъпви път 220km/h Колата ми е Fiat Bravo-1,6 103 hpFiat Stilo 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар