Става въпрос за каране на бензин:Като е студена Бравата леко прекъсва (заглъхва) в ниските оборотиКато загрее няма никакви проблемиИмам съмнения за нещо, но кажете вашите мнения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Леко прекъсва когато е студена
Collapse
X
-
Купих си и двата температурни датчика, но като видях какво разглабяне ме чака и се отказах да ги сменям. Особено този, който е на блока е заврян точно под колекторите. Оборотите май се регулират от датчика, който е на термостата. Не знам ако се извади буксата какво ще стане. Ясно е, че ще даде грешка при контакт, но ако не е опасно може да опиташ
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Re: Леко прекъсва когато е студена
Моторчето за празен ход? Подобни са симптомите когато е зацапано и от топлото се разработва. След време престава да работи добре и когато загрее. Това, разбира се, че под "ниски обороти" имаш предвид празния ходsev написа:Става въпрос за каране на бензин:Като е студена Бравата леко прекъсва (заглъхва) в ниските оборотиКато загрее няма никакви проблемиИмам съмнения за нещо, но кажете вашите мнения
Коментар
-
Re: Леко прекъсва когато е студена
при мен и двата са на термостатаа при теб този за ECU-то е на блока, а на термостата ти е за таблотоspark написа:Купих си и двата температурни датчика, но като видях какво разглабяне ме чака и се отказах да ги сменям. Особено този, който е на блока е заврян точно под колекторите. Оборотите май се регулират от датчика, който е на термостата. Не знам ако се извади буксата какво ще стане. Ясно е, че ще даде грешка при контакт, но ако не е опасно може да опиташ
не, празния ход е екстрамоторчето е чистено преди 5 денастава въпрос за 1000-2000-2500 оборотаtomny написа:Моторчето за празен ход? Подобни са симптомите когато е зацапано и от топлото се разработва. След време престава да работи добре и когато загрее. Това, разбира се, че под "ниски обороти" имаш предвид празния ходимаhit-ko написа:Колата има ли газова инсталация?
Коментар
-
Този на термостата _със сигурност_ е за ЕКУ-то, първо защото проследих кабела до там и второ защото като дам на контакт при извадена букса на синия датчик на термостата, на таблото стрелката мръдна до 80 градуса колкото беше загряла колата. Ако отваряш моторчето кажи сложна ли е процедурата по разглобяване, че при мен от кабелите на метановата уредба ми се пада на доста недостъпно място и да не вземе да падне или изхвърчи нещо и после да не мога да го сглобя
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
явно са обратно датчицитеа за моторчето не е трудноима два винта и после леко се изваждаspark написа:Този на термостата _със сигурност_ е за ЕКУ-то, първо защото проследих кабела до там и второ защото като дам на контакт при извадена букса на синия датчик на термостата, на таблото стрелката мръдна до 80 градуса колкото беше загряла колата. Ако отваряш моторчето кажи сложна ли е процедурата по разглобяване, че при мен от кабелите на метановата уредба ми се пада на доста недостъпно място и да не вземе да падне или изхвърчи нещо и после да не мога да го сглобя
Коментар
-
На 1.4 моторчето е на шибано местенце изотзад. При мене го напръсках с WD без да го свалям и се оправи проблема.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Здравей. Знам къде е степ моторчето но наистина много е скатано. ще ме упътиш ли къде точно да напръскам със спрей, защото ми се вижда капселовано.zgabrovski написа:На 1.4 моторчето е на шибано местенце изотзад. При мене го напръсках с WD без да го свалям и се оправи проблема.
.... или да пръскам наред
брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG
Коментар
-
Ами напръсках доста обилно под маншончето навътре, както и самия механизъм на газта.Преди това при рязка газ и отпускане стрелката падаше долу и присветваше маслото - аха да загасне. Сега е ОК.gogo_bravata написа:Здравей. Знам къде е степ моторчето но наистина много е скатано. ще ме упътиш ли къде точно да напръскам със спрей, защото ми се вижда капселовано.zgabrovski написа:На 1.4 моторчето е на шибано местенце изотзад. При мене го напръсках с WD без да го свалям и се оправи проблема.
.... или да пръскам наред
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
явно при моя двигател моторчето е другозащото ако не се свали не може да се почистиима си уплътнителен пръстен и колкото да пръскаш нищо няма да станеzgabrovski написа:Ами напръсках доста обилно под маншончето навътре, както и самия механизъм на газта.Преди това при рязка газ и отпускане стрелката падаше долу и присветваше маслото - аха да загасне. Сега е ОК.
Коментар
-
Готви се скоро време за първото последствие от газовата уредба( почистване на инжектори )пък и да не забравяме адаптивното самоубочение на ЕКУто!+ това се убедих от опит че всички емулатори,симулатори,газконтроли.................. ....помагат при работа на газ но на бензин е точно обратното вредят си и то доста. Някои ще каже сега да ама те работят тия уреди само на газ е да ама как са подвързани в повечето случай знае само оня михлюзин дето ги е набивал с чука вътре!
Коментар
-
не мисля че проблема идва от газовата уредбаспоред hit-ko е по-малко вероятно да има позапушени инжекторинай-вероятно е температурен датчикidm написа:Готви се скоро време за първото последствие от газовата уредба( почистване на инжектори )пък и да не забравяме адаптивното самоубочение на ЕКУто!+ това се убедих от опит че всички емулатори,симулатори,газконтроли.................. ....помагат при работа на газ но на бензин е точно обратното вредят си и то доста. Някои ще каже сега да ама те работят тия уреди само на газ е да ама как са подвързани в повечето случай знае само оня михлюзин дето ги е набивал с чука вътре!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар