при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
на 4 слабо духа и тополо и студено PUNTO
Collapse
X
-
И причината най-вероятно е забит с прах (не запушен, защото няма какво да му се запуши) поленов филтър.borchev написа:при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Моторчето ти е. При мен духа така, че ми обрулва перчема на 4. При механичния вариант клапите са преди поленовия филтър и преди самите решетки. Размърдай врътките и светни с фенерче да видиш дали се движат.А аз колегата с недухащите странични -видял ли си че има врътка в следата, която контролира откъде да илиза въздуха? Ако тази врътка не си я пипал или е запекла, най вероятно ще си духа от средата само.bogidar написа:А виж това не съм го пробвал. При мен е механична клапата - с плъзгач.borchev написа:при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Значи аз съм с електронно задвижване на клапата с копче. Работи си защото наистина щяха да ми се запотяват стъклата. Също така се усеща всяка миризма от вън която влиза в купето. Незнам дали имам откачен въздухопровод защото преди седмица ми сменяха парното и ми разглобяваха цялото табло така че ако е имало разкачен са го закачили. Не съм пробвал да пусна моторчето при затворена клапа. Поленовия филтър съм го чистил и действително се вижда как ми е отворена клапата. Относно моторчето си работи норнално превключва се от 1,2,3,4 без проблем и има разлика между тях но не може да отвее перчема тогава какво може да е?
Коментар
-
Korun написа:И причината най-вероятно е забит с прах (не запушен, защото няма какво да му се запуши) поленов филтър.borchev написа:при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
арабия утре ще погледна мерси....но не бях вкарал тази логика
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Ами много е възможно и да не са ги закачили.dgargamel написа:Значи аз съм с електронно задвижване на клапата с копче. Работи си защото наистина щяха да ми се запотяват стъклата. Също така се усеща всяка миризма от вън която влиза в купето. Незнам дали имам откачен въздухопровод защото преди седмица ми сменяха парното и ми разглобяваха цялото табло така че ако е имало разкачен са го закачили. Не съм пробвал да пусна моторчето при затворена клапа. Поленовия филтър съм го чистил и действително се вижда как ми е отворена клапата. Относно моторчето си работи норнално превключва се от 1,2,3,4 без проблем и има разлика между тях но не може да отвее перчема тогава какво може да е?
А преди да смениш парното, проблеми от такова естество имаше ли?
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Според мен моторчето на вентилатора е добро защото когато ти духа от вътрешния въздух казваш че ще ти отнесе шапката а отвънка не .Търсиш само затворена клапа но има и едно нещо .Я си свали малко едното стъкло и тогава го пусни да духа защото логически ако е добре уплътнена колата то въздуха който се вкарва отвънка няма къде да отиде.Като отвориш малко прозореца ще има от къде да излиза и тогава би следвало да ти духа яко перчема. :Dborchev написа:при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
Коментар
-
Здравейте!Неми се вярва да е от клемите все пак духа навътре както бях писал по горе към прозорците като го наглася да духа се усеща добре също така и от средния въздухопровод който е над двата по малки които се нагласят наляво и на дясно средния който е неподвижен от него се усеща като сменям степените. само малките духат слабо даже преди време ми се бяха наклонили в различни посоки пластмасовите лентички които служат за насочване на въздуха несъм ги оправил още . Дали от тях е този проблем?
Коментар
-
не май трябва да има едни съпротивления във въздуховода до матарчето е там ти е проблема 4 степен е директна и не зависи от тези съпротивления и затова работи потърси имаше доста добра тема по въпросаdgargamel написа:Здравете!Прочетох в един пост че е възможно да не духа на 1,2,3 заради бушоните. Възможео ли е да е от това или ако е как трябва да изглеждат бушоните?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар