Смяната не е пипкава, но трябва да свалиш пластмасовата кора м/у предните седалки, за да имаш достъп. Кофти е смяната на пластмасовата конзола, която е показал колегата. Необходим е подемник и се сваля отдолу. Аз лично като видях за какво става въпрос ремонтирах конзолата, смених тази джажа и така карам до днес, а новата конзола стои в мазето. При мен проблемът беше, че не влизаха 1-ва и задна - крайните положения се ибираха трудно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуби се страничния ход на ск.лост ( Помощ )
Collapse
X
-
Какво толкова има, една кора за сваляне от таблото за управление на климатика до подлакътника. Огледай я и ще я видиш от къде тръгва до къде продължава. Захваната е със закопчалки, но огледай хубаво някъде да няма винтове, отдавна съм се занимавал с този проблем. След като свалиш кората имаш достъп до пластмасовата конзола и лостовия механизъм. При мен беше спукана на удобно място-плоскост. Отрязах ребро от стъклотекстолит и с локтайт и винтове го закрепих в/у пукнатината и я фиксирах. Смених ябълковидното тяло и свободното мяткане на ск. лост изчезна, а крайните скорости започнаха да се избират без проблем. При обратното монтиране на кората внимаваш да наместиш добре въздуховодите под кората. Другият начин е в сервиз, канал и отдолу се откача пластмасовата конзола и се сменя с нова, но там май ауспуха пречи и не знам......Ibiza написа:Имаш на предвид цялата средна конзола със подлакътника ли?Добре а стъпка по стъпка можете ли да кажете как се действа. Първо това... После това и така? Най често разглобявам и после по два часа се чудя кое беше подред
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Предварително се извинявам на колегата пуснал темата, но да попитам и аз нещо... От скоро започнах да имам известен проблем с 5-та предавка, смисъл, че при включването и и съответно подаване на газ, скоростния лост се мести назад и обратно отнемайки малко газ отново се мести напред и си идва на мястото. Това се получава само на тази предавка. И едно малко уточнение, в движение на два пъти вече се самоизключва от скорост поради движението на скоростния лост.Какво да търся като причина и какво да сменям/ремонтирам в случая..?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Този корпус се сменя отдолу. Сваля се генерацията, откачат се жилата на ръжната и след няколко болта и щипки, цялата конзола с лоста за скоростите и ръчната падат. Жилата на скоростите може да останат вързани. Не е чак толкова голяма хамалогия, само трябва да има канал поне, но по-добре подемник!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
И едно допълнение, трябва да се махне термоизолационния щит, който мисля че беше с нитове.xctr написа:Този корпус се сменя отдолу. Сваля се генерацията, откачат се жилата на ръжната и след няколко болта и щипки, цялата конзола с лоста за скоростите и ръчната падат. Жилата на скоростите може да останат вързани. Не е чак толкова голяма хамалогия, само трябва да има канал поне, но по-добре подемник!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Не знам дали има фиат на който като подаваш/отнемаш газта и си си сложил ръката на лоста да не се чувства движението му напред/назад. Имам го при мареята има го в много по-малка степен и при браво2, има го и при едно доста ново пежо. Но мое мнение е, че изключването на скорост по време на движение не се дължи на това помръдване на скоростния лост, а е друг различен проблем, отново казвам - мое мнение.batproho написа:Предварително се извинявам на колегата пуснал темата, но да попитам и аз нещо... От скоро започнах да имам известен проблем с 5-та предавка, смисъл, че при включването и и съответно подаване на газ, скоростния лост се мести назад и обратно отнемайки малко газ отново се мести напред и си идва на мястото. Това се получава само на тази предавка. И едно малко уточнение, в движение на два пъти вече се самоизключва от скорост поради движението на скоростния лост.Какво да търся като причина и какво да сменям/ремонтирам в случая..?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
А това подлежи ли на ремонт и какво е необходимо за смяна..? Също така възможно ли е да са смачкани самите тампони на скоростната кутия и да има някакво лашкане/изместване?p.s. до скоро действително нямаше почти никакво движение на скоростния лост, при подаване, отнемане на газта, колкото и невероятно/абсурдно да звучи.iliyan написа:Изключването от скорост се дължи на износване на гнездата на фиксатора на оста на 5/задна или на самия фиксатор.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар