Здравейте , предстои ми смяна на дългата полуоска , въпроса е ако взема от брава или браво 1,6 дали ще станат за мареа ?колата е 98г.Ако има подобна тема се извинявам , аз не успях да намеря такава информация .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Полуоски за Мареа1,6 - взаимозаменяемост ?
Collapse
X
-
Вътрешните и външните карета, както и висящия лагер на дясната полуоска могат да се сменят отделно. Самата полуоска не знам защо ще я сменяш. Полуоската за да е крива, трябва бая зор да е видяла.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Може ли малко разяснение за този висящ лагер - къде се намира и за какво служи?Тъй като преди седмица сменях вътрешното каре на същата полуоска и не съм забелязал такова нещо.При потегляне колата притриса отдясно ,не винаги , имаше и неприятни вибрации при скорости 80-120 но не винаги.След смяната на карето сякаш почти изчезнаха, въпреки че старото видимо беше добре.Затова си мисля че и външното е зле.PSG написа:Вътрешните и външните карета, както и висящия лагер на дясната полуоска могат да се сменят отделно. Самата полуоска не знам защо ще я сменяш. Полуоската за да е крива, трябва бая зор да е видяла.
Коментар
-
Тресе при потегляне вероятно от износен съединител. Външното каре ще трака отчетливо при обратен завой с подаване на газ. Обикновено лявото при десен, дясното при ляв. Изкарай го от главината и завърти на ръка - трябва да се движи мазно без задържане. Не разбирам защо сменяш вътрешно каре преди външно. Външно не взимай безименно. Аз така минах ’тънко’ и го платих 2 пъти.
Коментар
-
Не е съединител , тресе отдясно , все едно е изпуснал амортисьора , и гумата се опитва да подскача докъто потегли .Не винаги , предимно след като загрее колата сякаш но и студена понякога .Смених първо вътрешно , защото имаше вибрации при висока скорост , на моменти много силни , които след отнемане на газта изчезваха моментално. При подаване пак се появяваха и се засилваха . От четеното по форума реших , че това е вътрешно каре . Като извадихме старото видимо беше добре , но сега няма тези големи вибрации , има съвсем леки наченки при ускорение от 80 до 90 - 100 но не винаги даже рядко. Затова реших ,че при биенето / вибрацията / е тръгнало и външното.Би трябвало тези вибрации и това притрисане при потегляне да са причинени от едно и също нещо така си мисля.Съединителя Не приплъзва.Възможно ли е да идва отвътре от чашката на вътрешното каре т.е. самата тя да има някакъв луфт ?wwalker написа:Тресе при потегляне вероятно от износен съединител. Външното каре ще трака отчетливо при обратен завой с подаване на газ. Обикновено лявото при десен, дясното при ляв. Изкарай го от главината и завърти на ръка - трябва да се движи мазно без задържане. Не разбирам защо сменяш вътрешно каре преди външно. Външно не взимай безименно. Аз така минах ’тънко’ и го платих 2 пъти.
Коментар
-
Много отчетливо се усеща отпред в дясно , няма как да е от задния мост.wwalker написа:Това дето си чел е за Крома. На Мареа се започва от външно каре. Също възможна причина е задния мост. Тогава няма значение дали ускоряваш или си по инерция. На определена скорост има вибрация и износва гумите от едната страна.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар