Здравейте. Откакто ми смениха жилото на съединителя се появи тоя проблем. Прави го рядко, но го прави. Примерно тръгвам, и след 5 минути, 1-ва и 2-ра почти е невъзможно да го вкл. Не хърка, а просто няма място на което да ги бутнеш. 3-та мисля, че можеше... И след някакво време се оправя проблема като покараш. Веднъж ходих да ми натягат жилото на съединителя, та тогава пак бях така, и се оправиха нещата. Съединителя ми е твърд. Възможно ли е нещо скоростната кутия да има проблем, или да натегна още жилото? До колкото виждам накрая на жилото, дето е хванато за ония лост, има нещо като гайка за 10-ка ключе, може с ръка да го напипам, сигурно и да го въртя? От там ли се регулира? Да вдигна педала и да отида отпред и да въртя тая гайка надясно или по друг начин се регулира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно влизат скоростите?
Collapse
X
-
Re: Трудно влизат скоростите?
Жилото прекарано ли е откъдето трябва? Дали е правилната дължина жило?qnkov написа:Здравейте. Откакто ми смениха жилото на съединителя се появи тоя проблем. Прави го рядко, но го прави. Примерно тръгвам, и след 5 минути, 1-ва и 2-ра почти е невъзможно да го вкл. Не хърка, а просто няма място на което да ги бутнеш. 3-та мисля, че можеше... И след някакво време се оправя проблема като покараш. Веднъж ходих да ми натягат жилото на съединителя, та тогава пак бях така, и се оправиха нещата. Съединителя ми е твърд. Възможно ли е нещо скоростната кутия да има проблем, или да натегна още жилото? До колкото виждам накрая на жилото, дето е хванато за ония лост, има нещо като гайка за 10-ка ключе, може с ръка да го напипам, сигурно и да го въртя? От там ли се регулира? Да вдигна педала и да отида отпред и да въртя тая гайка надясно или по друг начин се регулира?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
-
Би трябвало. Забелязах че предимно в топло време ми прави тоя проблем и то с 1ва и 2ра само. През повечето време нямам проблем със скоростите но решили да го прави може цял двн да се ебава или 5 - 10 минути и се оправя. Когато не иска да влиза гася колата вкарвам първа и тръгвам но на запалена няма да иска. Може ли някой зъб нещо да се е прецакало или масло да сменям... Днес за капак цял ден се ебава 1ва и 2ра а утре сигурно няма да имам проблем.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Някъде имаше тема във форума точно за тоя проблем. И при мен е така, но не мисля, че проблема е в жилото на съединителя, а в жилата /приводите/ на скоростите. Не влизат само 1 и 2-ра. Като се опитам да включа и сякаш иска още лоста да отиде в ляво, но вече няма място. Правих следния опит - помощник включва на първа и с ръка избутвам, помагам един вид, на механизма на кутията който така се позиционира още малко и включва. Тоест жилото не избутва достатъчно лоста върху кутията. Та я търся тая тема но не я намирам. Проблемна започна преди месеци с трудно включване, особено като загрее. И вече не ще.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Проблем със скоростите и при мен..
Здравейте, писал съм тема в консумативи за моя проблем, но явно никой не иска да сподели какво може да е ще опитам и тук виждам че колегата е писал за нивото на педала на съединителя моят е 1 сантиметра по ниско от този на спирачката.. По това може ли да се констатира проблема от къде идва ..Добавям линк - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...448&highlight= към моята тема! Моля споделете мнение дали е аксиален лагер, съединител или проблем в скоростите или жило...?KRASI CVETKOV написа:Ако жилото е добре регулирано то педала на съединителя трябва да е една идея по нагоре/около 1см./ от педала на спирачката.Ако двата педала са в една равнина трябва да се натегне 2-3 оборота гайката на жилото и всичко ще си дойде на мястото.Fiat Punto 1.2 16v 86к.с.
България е единствената страна,в която ако шофираш в насрещното може да те бутнат отзад!
Коментар
-
В случая е възможно да има спукана пластмасова конзола под скоростния лост и от там да не могат да се фиксират крайните скорости. При мен на мареята от същата тази конзола имаше проблем с 1-ва и задна. Само предполагамiuly_vn написа:Някъде имаше тема във форума точно за тоя проблем. И при мен е така, но не мисля, че проблема е в жилото на съединителя, а в жилата /приводите/ на скоростите. Не влизат само 1 и 2-ра. Като се опитам да включа и сякаш иска още лоста да отиде в ляво, но вече няма място. Правих следния опит - помощник включва на първа и с ръка избутвам, помагам един вид, на механизма на кутията който така се позиционира още малко и включва. Тоест жилото не избутва достатъчно лоста върху кутията. Та я търся тая тема но не я намирам. Проблемна започна преди месеци с трудно включване, особено като загрее. И вече не ще.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Да, днес махнах кожения маншон на лоста и виждам, че луфта му е прекомерен и се движи свободно наляво и надясно, без да задейства отдолу механизма с жилата. Явно нещо такова е станало. Ще търся цялата конзола - с лоста и там всичко под него. Не знам как се казва там механиката. А и познати в сервиз ми искат 30-40 лв за смяната, заради които не си заслужава да лежа два дена по нея. Освен това май се откача и ауспуха. Някой знае ли как се казва тая конзола под скоростния лост, че да я търся в темата за части?Flow написа:В случая е възможно да има спукана пластмасова конзола под скоростния лост и от там да не могат да се фиксират крайните скорости. При мен на мареята от същата тази конзола имаше проблем с 1-ва и задна. Само предполагамiuly_vn написа:Някъде имаше тема във форума точно за тоя проблем. И при мен е така, но не мисля, че проблема е в жилото на съединителя, а в жилата /приводите/ на скоростите. Не влизат само 1 и 2-ра....
Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колега, имам я купена, стои в мазето. Вземах я отдавна и нямам спомен под какво наименование я търсих, май я бях снимал. Мисля си обаче, че заедно с нея купувах една ябълка за лагеруване на палеца на скоростния лост, която смених и която обира свободното клатене на ск. лост и има отношение към избирането и вкл. на скорoстите. Подмяната на тази х***я изисква наистина лежане под колата, защото гайките са скрити отдолу. Давай я за 40 лв. да я сменят, не си играй. Аз я бях разхвърлил в двора и нямаше на къде, като разбрах че ще трябва да се вдига, взех и направих от стъкло-текстолит едно ребро и с локтайт и винтове фиксирах пукнатата част на конзолата. Смених въпросната ябълка и лоста заспа в една точка, като излялъл от магазина, скоростите (I-ва, задна) си дойдоха и така я карам до днес.iuly_vn написа:Да, днес махнах кожения маншон на лоста и виждам, че луфта му е прекомерен и се движи свободно наляво и надясно, без да задейства отдолу механизма с жилата. Явно нещо такова е станало. Ще търся цялата конзола - с лоста и там всичко под него. Не знам как се казва там механиката. А и познати в сервиз ми искат 30-40 лв за смяната, заради които не си заслужава да лежа два дена по нея. Освен това май се откача и ауспуха. Някой знае ли как се казва тая конзола под скоростния лост, че да я търся в темата за части?Flow написа:В случая е възможно да има спукана пластмасова конзола под скоростния лост и от там да не могат да се фиксират крайните скорости. При мен на мареята от същата тази конзола имаше проблем с 1-ва и задна. Само предполагамiuly_vn написа:Някъде имаше тема във форума точно за тоя проблем. И при мен е така, но не мисля, че проблема е в жилото на съединителя, а в жилата /приводите/ на скоростите. Не влизат само 1 и 2-ра....
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар