Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома - индикация за проблем, който не мога да идентифицирам
Collapse
X
-
А в кой компютър беше записана тази грешка? ECU? При мен не се записват никакви грешки в никой компютър. От време на време се появява една грешка U1602 (CAN line error) в Body computer-а, но мисля, че тя не е сихронизирана със светването на триъгълника, а и я отдавам на игра на напрежения. При мен продължава от време на врема да светва тригълника (непосредствено преди или след запалване) и вече си мисля, че не е свързан с ел.стъклото, както преди се самоубеждавах. Сега се насочвам към датчика на педала на спирачката (другото предположение на колегата evgeni85), но и това не звучи много логично, защото ако се докладва проблем там, 1-во автоматика няма да разреши запалване и 2-ро датчика винаги си работи адекватно като го следя с вързан компютър.staik написа:Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.
Коментар
-
Да, в ЕКУ беше. С Бош компютър се появи. По рано пробвах диагностика с друг комп. И програма и не се появи тогава.italcar написа:А в кой компютър беше записана тази грешка? ECU? При мен не се записват никакви грешки в никой компютър. От време на време се появява една грешка U1602 (CAN line error) в Body computer-а, но мисля, че тя не е сихронизирана със светването на триъгълника, а и я отдавам на игра на напрежения. При мен продължава от време на врема да светва тригълника (непосредствено преди или след запалване) и вече си мисля, че не е свързан с ел.стъклото, както преди се самоубеждавах. Сега се насочвам към датчика на педала на спирачката (другото предположение на колегата evgeni85), но и това не звучи много логично, защото ако се докладва проблем там, 1-во автоматика няма да разреши запалване и 2-ро датчика винаги си работи адекватно като го следя с вързан компютър.staik написа:Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.Grande Punto 1.3 75 hp
Croma 1.9 Multijet 150 hp
Коментар
-
Като написа за боди компютъра, та се сетих, че при мен периодично даваше индикация с триъгълника или, че е прегряла и гаснеше, без въобще да записва грешки. Оказа се някаква хлабава връзка на бодито или поне така ми казаха. От тогава нямам проблеми.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
А имаш ли идея къде е този боди компютър с хлабавата връзка, защото и не мен ми се струва, че проблема е някакъв подобен?pplk написа:Като написа за боди компютъра, та се сетих, че при мен периодично даваше индикация с триъгълника или, че е прегряла и гаснеше, без въобще да записва грешки. Оказа се някаква хлабава връзка на бодито или поне така ми казаха. От тогава нямам проблеми.
Коментар
-
А при теб DPF-а функциониращ ли е или си с премахнат DPF и модифициран софтуер?staik написа:Да, в ЕКУ беше. С Бош компютър се появи. По рано пробвах диагностика с друг комп. И програма и не се появи тогава.italcar написа:А в кой компютър беше записана тази грешка? ECU? При мен не се записват никакви грешки в никой компютър. От време на време се появява една грешка U1602 (CAN line error) в Body computer-а, но мисля, че тя не е сихронизирана със светването на триъгълника, а и я отдавам на игра на напрежения. При мен продължава от време на врема да светва тригълника (непосредствено преди или след запалване) и вече си мисля, че не е свързан с ел.стъклото, както преди се самоубеждавах. Сега се насочвам към датчика на педала на спирачката (другото предположение на колегата evgeni85), но и това не звучи много логично, защото ако се докладва проблем там, 1-во автоматика няма да разреши запалване и 2-ро датчика винаги си работи адекватно като го следя с вързан компютър.staik написа:Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.
Коментар
-
Като вдигнеш предния капак, някъде отдясно беше. Помня, че го разклатиха и проблема веднага се появи.italcar написа:А имаш ли идея къде е този боди компютър с хлабавата връзка, защото и не мен ми се струва, че проблема е някакъв подобен?pplk написа:Като написа за боди компютъра, та се сетих, че при мен периодично даваше индикация с триъгълника или, че е прегряла и гаснеше, без въобще да записва грешки. Оказа се някаква хлабава връзка на бодито или поне така ми казаха. От тогава нямам проблеми.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Благодаря! Разгледах в eLearn-a. Оказва се, че боди компютъра е в купето под основната бушониера. В него на практика се включва диагностичния кабел. Това което са размърдали явно е в кутията с релета, бушони и кабели вдясно от акумулатора. Ще разгледам и аз там за хлабави връзки.pplk написа:Като вдигнеш предния капак, някъде отдясно беше. Помня, че го разклатиха и проблема веднага се появи.italcar написа:А имаш ли идея къде е този боди компютър с хлабавата връзка, защото и не мен ми се струва, че проблема е някакъв подобен?pplk написа:Като написа за боди компютъра, та се сетих, че при мен периодично даваше индикация с триъгълника или, че е прегряла и гаснеше, без въобще да записва грешки. Оказа се някаква хлабава връзка на бодито или поне така ми казаха. От тогава нямам проблеми.
Коментар
-
Не е кутията с релетата със сигурност, нея я знам! Като я отвориха, вътре имаше платки и разни електроники. Ще погледна пак, за да не те подведа.Сетих се, под релетата беше, защото пререждаха кабелите за дневните светлини, а те са вързани там. Явно не е боди компютър, а нещо друго.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Имам си ДПФ, но ми дава че е на 83 процента. Изгърмял ми е сензора за налягането на ДПФа.italcar написа:А при теб DPF-а функциониращ ли е или си с премахнат DPF и модифициран софтуер?staik написа:Да, в ЕКУ беше. С Бош компютър се появи. По рано пробвах диагностика с друг комп. И програма и не се появи тогава.italcar написа:А в кой компютър беше записана тази грешка? ECU? При мен не се записват никакви грешки в никой компютър. От време на време се появява една грешка U1602 (CAN line error) в Body computer-а, но мисля, че тя не е сихронизирана със светването на триъгълника, а и я отдавам на игра на напрежения. При мен продължава от време на врема да светва тригълника (непосредствено преди или след запалване) и вече си мисля, че не е свързан с ел.стъклото, както преди се самоубеждавах. Сега се насочвам към датчика на педала на спирачката (другото предположение на колегата evgeni85), но и това не звучи много логично, защото ако се докладва проблем там, 1-во автоматика няма да разреши запалване и 2-ро датчика винаги си работи адекватно като го следя с вързан компютър.staik написа:Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.Grande Punto 1.3 75 hp
Croma 1.9 Multijet 150 hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар