Във http://www.auto.ru/ прочетох че работният обем, съответно и диаметъра и хода на буталото при двата мотора са еднакви, което предполага че става въпрос за един и същи блок. Ако е така знае ли някой как са постигнати тези 20 к.с., дали само софтуерно, или има и разлики в газоразпределението, и има ли начин за ъпгрейд от 113к.с. на 133к.с.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.8 16v 113p.s. & 1.8 16v 133p.s. - къде е разликата
Collapse
X
-
мисля че става дума за VVT (променливо газо-разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
gdd55
1.6 16v си е стандартизация 90 коня.А пък тия софтуерни глупости не им се връзвайте.Кам тези софтуерни тъпотии са склонни голфаджиите и астраджиите "А батка сложих чип тунинг 30 коня качих"Как точно ги измери тия 30 коня. Чип тунинга наистина прави колата по пъргава но не и качва "30 коня отгоре", а и дава по голямо предварение с което става по пъргава.Особенно голям е ефекта на кола с турбо.Да не забравяме само че всяко пържене рано или късно си дава отражениятаdudulia написа:
При 1,6 (от подписа) предполагам е софтуерно?Може ли да се препрограмира или трябва много смени да се правят?
Коментар
-
Конструктивно,доколкото ми е известно,няма никаква разлика в двигателя 1,6 16V 90 PS i 1,6 16V 101 или 103 конски сили.На различните места го пишат различно.Дори в една друга тема колега сподели,че и ЕКУ-то е едно и също.Все пак при един и същ двигател,едно и също ЕКУ,къде е разликата?Не говорим за чип тунинг!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Да това обяснява нещата, и аз си мислех че основно разликата е в газоразпределението, но все пак 18 к.с. са доста. При 2.0 16v 147к.с. със променливото газоразпределение стават 155к.с. ,тоест +8к.с. Незнам дали няма изменение и на маховика на коляновия вал?P.S. Сега се сетих че преди години на една Хонда Сивик 1.6 Vtek 125 к.с. , като и смениха главата със такава от 1.6 Vtek 160к.с. , разликата във вървенето е огромна, тоест колата вече си е 160к.с.Slavi_Lancia написа:мисля че става дума за VVT (променливо газао разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
Бъркаш нещо, тоя мотор, дето го цитираш, не е 16, а 20 клапана(двигателя е 5-цилиндров), и повишението не е поради променливото газоразпределение, а поради променливата дължина на смукателния колектор (V.I.S) 2.0 20V със 147 коня също е с променливо газоразпределение.Слави също бърка, от 115 става на 131 коня заради двете неща - променливо газоразпределение и променлива дължина на смукателния колектор - едното е V.V.T., другото V.I.S.Това за маховика не го разбрах.Tod_AD написа:Да това обяснява нещата, и аз си мислех че основно разликата е в газоразпределението, но все пак 18 к.с. са доста. При 2.0 16v 147к.с. със променливото газоразпределение стават 155к.с. ,тоест +8к.с. Незнам дали няма изменение и на маховика на коляновия вал?P.S. Сега се сетих че преди години на една Хонда Сивик 1.6 Vtek 125 к.с. , като и смениха главата със такава от 1.6 Vtek 160к.с. , разликата във вървенето е огромна, тоест колата вече си е 160к.с.Slavi_Lancia написа:мисля че става дума за VVT (променливо газао разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Искаш да кажеш че ВВТ задължително са и с В.И.С ако е така тва наистена несъм го знаелpinko168 написа:Бъркаш нещо, тоя мотор, дето го цитираш, не е 16, а 20 клапана(двигателя е 5-цилиндров), и повишението не е поради променливото газоразпределение, а поради променливата дължина на смукателния колектор (V.I.S) 2.0 20V със 147 коня също е с променливо газоразпределение.Слави също бърка, от 115 става на 131 коня заради двете неща - променливо газоразпределение и променлива дължина на смукателния колектор - едното е V.V.T., другото V.I.S.Това за маховика не го разбрах.Tod_AD написа:Да това обяснява нещата, и аз си мислех че основно разликата е в газоразпределението, но все пак 18 к.с. са доста. При 2.0 16v 147к.с. със променливото газоразпределение стават 155к.с. ,тоест +8к.с. Незнам дали няма изменение и на маховика на коляновия вал?P.S. Сега се сетих че преди години на една Хонда Сивик 1.6 Vtek 125 к.с. , като и смениха главата със такава от 1.6 Vtek 160к.с. , разликата във вървенето е огромна, тоест колата вече си е 160к.с.Slavi_Lancia написа:мисля че става дума за VVT (променливо газао разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
При Ланча е така,докато при Фиат Купе е само VVTSlavi_Lancia написа:Искаш да кажеш че ВВТ задължително са и с В.И.С ако е така тва наистена несъм го знаелpinko168 написа:Бъркаш нещо, тоя мотор, дето го цитираш, не е 16, а 20 клапана(двигателя е 5-цилиндров), и повишението не е поради променливото газоразпределение, а поради променливата дължина на смукателния колектор (V.I.S) 2.0 20V със 147 коня също е с променливо газоразпределение.Слави също бърка, от 115 става на 131 коня заради двете неща - променливо газоразпределение и променлива дължина на смукателния колектор - едното е V.V.T., другото V.I.S.Това за маховика не го разбрах.Tod_AD написа:Да това обяснява нещата, и аз си мислех че основно разликата е в газоразпределението, но все пак 18 к.с. са доста. При 2.0 16v 147к.с. със променливото газоразпределение стават 155к.с. ,тоест +8к.с. Незнам дали няма изменение и на маховика на коляновия вал?P.S. Сега се сетих че преди години на една Хонда Сивик 1.6 Vtek 125 к.с. , като и смениха главата със такава от 1.6 Vtek 160к.с. , разликата във вървенето е огромна, тоест колата вече си е 160к.с.Slavi_Lancia написа:мисля че става дума за VVT (променливо газао разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!
П.С. Един познат имаше Купе,че той ми каза
forza forever
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар