naskobg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ли да се чака да загрее колата?
Collapse
X
-
rangel88 -
rangel88
https://www.youtube.com/watch?v=LOqqRlqxTOgЕто и той загравя и той знае човека... А какъв дзвер кара само...Дава газ защото цилиндрите били пълни с бензин... Ако е топла не.
Коментар
-
Още ли вярва някой, че спазването на препоръките на производителя на автомобила води до максимално дълъг живот на колата та споменавате какво пише в книжката
Аз чакам винаги докато изключи релето на свещите, чува се ясно в купето - при JTD свещите си греят и след запалване известно време според външната температура. Ако трябва да рина сняг може да си работи и повече от 10 минути докато изрина. После тръгвам и карам с 1200-1500 оборота, а след като тръгне да се движи стрелката на температурата с около 2000 оборота. Проблеми с колата нямам, както и с всички предишни не съм имал с подобна експлоатация, маслото на дизела ми е по-чисто от на бензинова кола след 7000км. градско каране, разход на масло нямам, а разхода на гориво е повече от приличен, както и времето за пътуване. Както обичам да казвам глупавите си гледат километража, а умните часовника.Айде със здраве.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
rangel88
А аз като карам си гледам пътяilko-gd написа:Още ли вярва някой, че спазването на препоръките на производителя на автомобила води до максимално дълъг живот на колата та споменавате какво пише в книжката
Аз чакам винаги докато изключи релето на свещите, чува се ясно в купето - при JTD свещите си греят и след запалване известно време според външната температура. Ако трябва да рина сняг може да си работи и повече от 10 минути докато изрина. После тръгвам и карам с 1200-1500 оборота, а след като тръгне да се движи стрелката на температурата с около 2000 оборота. Проблеми с колата нямам, както и с всички предишни не съм имал с подобна експлоатация, маслото на дизела ми е по-чисто от на бензинова кола след 7000км. градско каране, разход на масло нямам, а разхода на гориво е повече от приличен, както и времето за пътуване. Както обичам да казвам глупавите си гледат километража, а умните часовника.Айде със здраве.
Коментар
-
Осъзнати сме . За 4-ри години колко и навъртя ? Аз на моята за 5-години и половина 350000/км само от мен е аз я взех на 200000/км . Но масло под 120лв не е виждала за тези 5-години и половина . Аз студена кола не чакам да загрява но и над 2000об/мин не карам докато на вдигне леко стрелката за температурата . На много ниски(под-10) чакам около 5/мин и потеглям , карам около един километър на 1-ва без газ , после до 2000об/мин докато отлепи стрелката . И така си я пазя нищо че е изхвърлена от жабаря на 9-год .evgeni85 написа:Хора осъзнайте се.. :D карате бракувани дръгели изхвърлени от германеца или жабаря а вие ги гледате като най новото чудо на техниката. :D Паля и тръгвам. 4та година ни зима ни лято нямам проблеми. На минус 20 паля и чакам секунда да заработи като свят и тръгвам. Не режа до край... карам си нормално и нямам проблем. Е..аси подвижните нужници :D
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Добре работещият двигател, включително и дизелов не образува сажди и не цапа маслото, а също така остава идеално чист вътре. Пускал съм снимка на щеката на Пунтото, пускал съм снимка и на главата на бившата Брава 1.4 на 200 000км. вала светеше както и всичко около него, това говори достатъчно за качествата на маслото. Просто повечето мотори се поддържат от хора много далеч от техническата грамотност.ilko-gd написа:Качественото масло потъмнява с изминатите километри, ако твойто си стои такова каквото си го налял, явно маслото не ти е в час, а както знаем дизела е много по агресивен към моторното масло.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Съгласен съм с теб ако двигателят е чист от вътре, но ако не е и маслото е чисто това за мен означава че маслото не го почиства а това (лично мое мнение) е едно от качествата на хубавото масло .ilko-gd написа:Добре работещият двигател, включително и дизелов не образува сажди и не цапа маслото, а също така остава идеално чист вътре. Пускал съм снимка на щеката на Пунтото, пускал съм снимка и на главата на бившата Брава 1.4 на 200 000км. вала светеше както и всичко около него, това говори достатъчно за качествата на маслото. Просто повечето мотори се поддържат от хора много далеч от техническата грамотност.ilko-gd написа:Качественото масло потъмнява с изминатите километри, ако твойто си стои такова каквото си го налял, явно маслото не ти е в час, а както знаем дизела е много по агресивен към моторното масло.
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
rangel88
Бащами е купи тая преди три години да е минал 3000 км а аз имам книжна от 4 месеца и съм навъртял около 400 км.Къде ги направи тези км.cveiba написа:Осъзнати сме . За 4-ри години колко и навъртя ? Аз на моята за 5-години и половина 350000/км само от мен е аз я взех на 200000/км . Но масло под 120лв не е виждала за тези 5-години и половина . Аз студена кола не чакам да загрява но и над 2000об/мин не карам докато на вдигне леко стрелката за температурата . На много ниски(под-10) чакам около 5/мин и потеглям , карам около един километър на 1-ва без газ , после до 2000об/мин докато отлепи стрелката . И така си я пазя нищо че е изхвърлена от жабаря на 9-год .evgeni85 написа:Хора осъзнайте се.. :D карате бракувани дръгели изхвърлени от германеца или жабаря а вие ги гледате като най новото чудо на техниката. :D Паля и тръгвам. 4та година ни зима ни лято нямам проблеми. На минус 20 паля и чакам секунда да заработи като свят и тръгвам. Не режа до край... карам си нормално и нямам проблем. Е..аси подвижните нужници :D
Кво и да е обслужвам...
Коментар
-
Да първите смени бяха такива, правих ги на 5000-6000 километра и да кажем, че на третата всичко беше чисто. Тук ще добавя и още нещо, което съм забелязал - хубавото масло не образува сажди, докато по-некачествените образуват и мотора си остава вечно мръсен докато не се предаде окончателно.cveiba написа:Съгласен съм с теб ако двигателят е чист от вътре, но ако не е и маслото е чисто това за мен означава че маслото не го почиства а това (лично мое мнение) е едно от качествата на хубавото масло .
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ами пет години и половина по 150км на ден може и повече някой дни и така се въртят . Майтапиш се за книжката :D 400км за 4/месеца на стартер ли ги навъртя :Drangel88 написа:Бащами е купи тая преди три години да е минал 3000 км а аз имам книжна от 4 месеца и съм навъртял около 400 км.Къде ги направи тези км.cveiba написа:Осъзнати сме . За 4-ри години колко и навъртя ? Аз на моята за 5-години и половина 350000/км само от мен е аз я взех на 200000/км . Но масло под 120лв не е виждала за тези 5-години и половина . Аз студена кола не чакам да загрява но и над 2000об/мин не карам докато на вдигне леко стрелката за температурата . На много ниски(под-10) чакам около 5/мин и потеглям , карам около един километър на 1-ва без газ , после до 2000об/мин докато отлепи стрелката . И така си я пазя нищо че е изхвърлена от жабаря на 9-год .evgeni85 написа:Хора осъзнайте се.. :D карате бракувани дръгели изхвърлени от германеца или жабаря а вие ги гледате като най новото чудо на техниката. :D Паля и тръгвам. 4та година ни зима ни лято нямам проблеми. На минус 20 паля и чакам секунда да заработи като свят и тръгвам. Не режа до край... карам си нормално и нямам проблем. Е..аси подвижните нужници :D
Кво и да е обслужвам...Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
rangel88
Ем толкова и да карам колата то е в града и е до центъра и обратно... Това е 10 км. И да е 8/10 пътя в месеца. На работа ме карат служебно...И съм с етина нафта смятайcveiba написа:Ами пет години и половина по 150км на ден може и повече някой дни и така се въртят . Майтапиш се за книжката :D 400км за 4/месеца на стартер ли ги навъртя :Drangel88 написа:Бащами е купи тая преди три години да е минал 3000 км а аз имам книжна от 4 месеца и съм навъртял около 400 км.Къде ги направи тези км.cveiba написа:Осъзнати сме . За 4-ри години колко и навъртя ? Аз на моята за 5-години и половина 350000/км само от мен е аз я взех на 200000/км . Но масло под 120лв не е виждала за тези 5-години и половина . Аз студена кола не чакам да загрява но и над 2000об/мин не карам докато на вдигне леко стрелката за температурата . На много ниски(под-10) чакам около 5/мин и потеглям , карам около един километър на 1-ва без газ , после до 2000об/мин докато отлепи стрелката . И така си я пазя нищо че е изхвърлена от жабаря на 9-год .evgeni85 написа:Хора осъзнайте се.. :D карате бракувани дръгели изхвърлени от германеца или жабаря а вие ги гледате като най новото чудо на техниката. :D Паля и тръгвам. 4та година ни зима ни лято нямам проблеми. На минус 20 паля и чакам секунда да заработи като свят и тръгвам. Не режа до край... карам си нормално и нямам проблем. Е..аси подвижните нужници :D
Кво и да е обслужвам...
Коментар
-
rangel88
При мене е точно обратното.... 3 г е караше тази марея (тд 100) баща ми нищо и нямаше, щом се качих на нея за 3/4 м. се почна. Подгряване картер носачи сонди.....Papi___ написа:Абе май ще се окаже вярно твърдението,че колкото повече се кара една кола, толкова по-малко проблеми ще имаш с нея...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар