Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с паленето

    като почнаха студовете колата палеше но поработваше малко и изгасваше,така докато позагрее малко,ходих на майстор смених моторчето за празен ход и датчика за температурата и сега сутрин пали чак на 4-5 път,това го прави само сутрин през деня може по 6-8 часа да не съм я палил завъртам и пали без проблем но сутрин не ще.някой има ли идея от какво може да е че ми писна (от майстори)След точка следва голяма буква в българсикят език, колега! Vladim
    Fiat Croma 2.0 i. Turbo

    #2
    палене

    Ти да не си ходил при /майсторите/ на FIAT в Люлин до ВИЛАС до Била това че трябва да смениш майсторите е ясно що не дойдеш но срещата в Неделя поже нещо да се измисли
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Пробвай няколко пъти на контакт за да подкачи гориво помпата.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Re: проблем с паленето

        procar написа:
        като почнаха студовете колата палеше но поработваше малко и изгасваше,така докато позагрее малко,ходих на майстор смених моторчето за празен ход и датчика за температурата и сега сутрин пали чак на 4-5 път,това го прави само сутрин през деня може по 6-8 часа да не съм я палил завъртам и пали без проблем но сутрин не ще.някой има ли идея от какво може да е че ми писна (от майстори)
        Имам един колега с Пежо 406 и като чета твоя пост, все едно че слушам него, с разликата че той не е сменял нито датчика, нито моторчето за празен ход. Отначало си мислехме че наистина е от това, докато в един прекрасен ден, занесе колата на сервиз, след кратка диагностика отвориха мотора и се оказа счупено бутало на първи цилиндър. Едно парче с дължина около 30-35 мм между компресионните сегменти. Надявам се да не съм те стреснал, просто описвам случката. дано твоето да е нещо безобидно.
        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

        Коментар


          #5
          При майсторите в люлин никога няма да отида,още преди 5 години като купих колата ходих до там за агренажа и като ги видях как гледаха колата се качих и си тръгнах,а за неделя ако имам време може дадойда,много пъти се каня да дойда нанякоя среща но все не ми остава време.
          Fiat Croma 2.0 i. Turbo

          Коментар

          Working...
          X