И на мен все са ми обяснявали как за да се смени крушка трябва да се свали гумата и подкалника. Аз водих моята кола в сервиз дето пича за 20-30 минути без да сваля нищо друго сменя крушката. Вярно, усещам го, че много ме мрази, и псува на ум, доста се гърчи... 2 пъти там са ми сменяли крушка и пари за работа не взимат, само за крушката. Става дума за късите и за тези за мъгла, не знам дали има значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.6 16в - елементарна поддръжка и още нещо
Collapse
X
-
На тоя майстор по логиката значи, че ако оставиш дросела мръсен и задръстен ще е по добре ??, на жената на голфа точно от зацапан дросел и играеха оборотите и трябваше да го чистя през месец, накрая и изолирах картерната вентилация и колата заспа, забравих кога трябва да се чисти дросел.Сега в събота живи и здрави ще свалям и аз дросел с инжектори и всичко ще се чисти, пък дано да е за доброhtp_vesko написа:.. била само с дроселова клапа и не можело да се изчисти, защото после трябвало да се обучава и най вероятно нямало да стане, даже щяло по зле да стане.
punto HGT
Коментар
-
Успех с чистенето, със сигурност трябва да има положителен ефект!didich написа:На тоя майстор по логиката значи, че ако оставиш дросела мръсен и задръстен ще е по добре ??, на жената на голфа точно от зацапан дросел и играеха оборотите и трябваше да го чистя през месец, накрая и изолирах картерната вентилация и колата заспа, забравих кога трябва да се чисти дросел.Сега в събота живи и здрави ще свалям и аз дросел с инжектори и всичко ще се чисти, пък дано да е за доброhtp_vesko написа:.. била само с дроселова клапа и не можело да се изчисти, защото после трябвало да се обучава и най вероятно нямало да стане, даже щяло по зле да стане.
За почистването на дросела пък един приятел каза че трябва само да махна минуса на акумулатора и нямало да имам проблеми с чистенето.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Със сигурност трябва да откачиш акумулатора за да може после след почистването да се самоадаптират нещата, иначе ползва няма да има от почистването.При мойта първите 1-2 дни докато я карам е малък ужас, гасне ако не и пипна газта по светофарите, след това се оправя сама, но при мен с хитачито нещата са по различни.punto HGT
Коментар
-
Купи си клингерит за гарнитура на дросела че не се продават никъде, туба черен силикон и о-пръстени за дюзите, преди да ги сложиш обаче леко навлажни дюзите иначе ще се прещипят.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Дросела на Стило 1.6 не е с гарнитура а с О- пръстен, сваля се и се чисти за 1 кафе време. Ако е много замърсен след това трябва да се обучи на ново защото ще заеме нова позиция. И няма стъпков мотор, самия дросел играе роля на такъв !Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Колега, нещо по специфично за чистенето има ли? Че с тея стъпкови моторчета хич не ми върви... На пунтото вече смених две.cs_aleksandar написа:Дросела на Стило 1.6 не е с гарнитура а с О- пръстен, сваля се и се чисти за 1 кафе време. Ако е много замърсен след това трябва да се обучи на ново защото ще заеме нова позиция. И няма стъпков мотор, самия дросел играе роля на такъв !
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Ами може, само трябва да микажеш къде точно и към колко часа.cs_aleksandar написа:По специфично освен адаптацията не знам да има, ако имаш желание в събота се заформя работна форумна среща в Младост и може да дойдеш да го изчистим, така и така ще чистим дросела на едно пунто.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Ми ще го видим, аз съм го свалял преди време, но не помня дали имаше гарнитура, другия вариант е само със силикон и затваряме, много ми се ще да свалим и самия пластмасов колектор, защото сигурно и той е пълен с гадости, но май е много разправия.Чистенето става с един спрей за карбуратори на MANNOL, мърсотията само като види спрея и почва да бегаflippy89 написа:Извинявам се не поясних че говоря на Дидич за пунтото.
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар