Здравейте колеги, имам няколко въпроса относно поддръжката на Стилото 1.6 16в 5 врати. Първият е за смяна на крушките на фаровете. Има ли някакъв лесен вариянт, защото и двата пъти като сменях се изгърбих час и половина, пък и ме заболя гърлото да псувам
. За десния фар откачих казанчето за водата, за левия свалих акумулатора + кутията за акумулатора. Не успях да видя по лесен вариянт. Също ме интересува смяна на въздушния филтър. При демонтажа на акумулатора видях (досега не бях обърнал внимание къде се намира) че кутията с филтъра е на ма*ната си някъде. Какъв е най лесния начин да го сменя? Следващия въпрос е (бях питал в друга тема, но ако може някой който го е правил, или знае къде да я закарам в София да го направят) е, че искам да я вдигна максимално от земята. В другата тема колеги предложиха с подложки под пружините, какви са и от къде мога да взема. Ако я закарам някъде направо да ги сложат ще е екстра. Мой колега в работата пък предложи да сменя направо пружините, обаче не е сигурно че ще има ефект според мен. Ако става с пружини, какви да търся? Засега друго не се сещам, ако се сетя ще пиша.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.6 16в - елементарна поддръжка и още нещо
Collapse
X
-
На стило, крушките на фаровете се сменят, като се демонтира предната гума и подкалника. Има доста писано във форума как точно става.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
-
Щото не си сменял крушка на фара на Рено Меган, от ония странно отрязаните отзад. Майката си е**ло!vnukata написа:Какво какво, верно ли е това? Не го знаех, но ако е истина това което казваш, италианците са за ш*бане и половинаdabadaba написа:На стило, крушките на фаровете се сменят, като се демонтира предната гума и подкалника. Има доста писано във форума как точно става.
Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Напълно съм съгласен! Не може да се свали фара също. Егати...!vnukata написа:Какво какво, верно ли е това? Не го знаех, но ако е истина това което казваш, италианците са за ш*бане и половинаdabadaba написа:На стило, крушките на фаровете се сменят, като се демонтира предната гума и подкалника. Има доста писано във форума как точно става.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Има и по лесен вариант, ако са късите светлини, сваляш само левия подкалник и въртиш волана на една страна. Така смених мойте сравнително бързо но се гърбих многоSDLW написа:Щото не си сменял крушка на фара на Рено Меган, от ония странно отрязаните отзад. Майката си е**ло!vnukata написа:Какво какво, верно ли е това? Не го знаех, но ако е истина това което казваш, италианците са за ш*бане и половинаdabadaba написа:На стило, крушките на фаровете се сменят, като се демонтира предната гума и подкалника. Има доста писано във форума как точно става.
Fiat Stilo 1.6 16v
Коментар
-
phones3, при цялото ми уважение, моля, виж какво и как си го написал. Нали не казваш, че само сваляш левия подкалник и сменяш от там крушката на десния фар? :D И аз за късите действам отгоре. За левия - капака на АБ навън, АБ навън, кутията разхлабена и бъркам и п@увам. Десния е по-лесен. Само казанчето от горе го освобождавам и го бутам назад.phones3 написа:Има и по лесен вариант, ако са късите светлини, сваляш само левия подкалник и въртиш волана на една страна. Така смених мойте сравнително бързо но се гърбих много
Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Аз ги смених по тоя начин! :Dlhristov написа:phones3, при цялото ми уважение, моля, виж какво и как си го написал. Нали не казваш, че само сваляш левия подкалник и сменяш от там крушката на десния фар? :D И аз за късите действам отгоре. За левия - капака на АБ навън, АБ навън, кутията разхлабена и бъркам и п@увам. Десния е по-лесен. Само казанчето от горе го освобождавам и го бутам назад.phones3 написа:Има и по лесен вариант, ако са късите светлини, сваляш само левия подкалник и въртиш волана на една страна. Така смених мойте сравнително бързо но се гърбих много
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Разбирам забележката, не съм писал за десния фар защото там мислех, че е ясно. Малко ми се спеше като съм го писал :Dlhristov написа:phones3, при цялото ми уважение, моля, виж какво и как си го написал. Нали не казваш, че само сваляш левия подкалник и сменяш от там крушката на десния фар? :D И аз за късите действам отгоре. За левия - капака на АБ навън, АБ навън, кутията разхлабена и бъркам и п@увам. Десния е по-лесен. Само казанчето от горе го освобождавам и го бутам назад.phones3 написа:Има и по лесен вариант, ако са късите светлини, сваляш само левия подкалник и въртиш волана на една страна. Така смених мойте сравнително бързо но се гърбих много
Fiat Stilo 1.6 16v
Коментар
-
Говорих с един майстор днес за повдигането, каза че няма да стане. Ако се сложат подложки отгоре и отдолу на пружината щяло да се скъси само хода и да вози по твърдо. Трябвало евентуално други макферсони, амортесьори и пружини за да се вдигне отпред. За отзад каза, че можело пак евентуално, но с пружини от комби.Имате ли други предложения?
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Ще го издиря, то не е спешно така или иначе, мерси колега! Колеги, имам следния малък проблем: оборотите играят леко и е адски изнервящо... Вчера я карах на майстор за смяна на въжета на ръчна и да види за оборотите. Каза че нямала стъпков мотор, била само с дроселова клапа и не можело да се изчисти, защото после трябвало да се обучава и най вероятно нямало да стане, даже щяло по зле да стане. Има ли такова нещо или ме баламосват? В АМХ-АУТО гледах предлагат стъпкови моторчета на цени от 35 лв до 100 лв.lhristov написа::D ,todorshalev от Форума ни. Но, той сега е влюбен. Така че, не става...Но, пробвай де. Пиши му на лични. Може да склони. Но както казах, едва ли.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар