Естествено че има, само задна е несинхронизирана.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
хърка 1-ва и задна мареа 1.6 2000г
Collapse
X
-
Маховика не е демпферен и стилото е с горна и долна помпа на съединителя и не може да се регулира, т.е. регулира се автоматично до колкото знам аз.stilo_new написа:А при бензиново Стило, какъв е маховика? Пак ли демпферен? Този пуст съединител много ме тормози. Отделя горе и вече почти година не мога да му свикна и това е...Предишната кола 11 години я карах и отделяше ниско долу и съм свикнал педала на съединителя до долу да натискам и докато зацепи минава цяла вечност и често става с удар.
То предполагам и не може да се регулира по ниско да зацепва?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Опитва се да се качи, щото даваш газ. Ако пробваш само на ниски обороти, би трябвало да изгасне. Ако не изгасне, тогава имаш проблем.stilo_new написа:Аха ясно. Значи не мога нищо да направя. А иначе съединителя май не е още за смяна. Като опра гумите в бордюр, включа на трета и отпускам леко съединител, не гасне , асе опитва да се качи.
Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Да давам леко газ. Този тест ми предложиха да направя, за да разбера дали съединителя ми е за смяна.SDLW написа:Опитва се да се качи, щото даваш газ. Ако пробваш само на ниски обороти, би трябвало да изгасне. Ако не изгасне, тогава имаш проблем.stilo_new написа:Аха ясно. Значи не мога нищо да направя. А иначе съединителя май не е още за смяна. Като опра гумите в бордюр, включа на трета и отпускам леко съединител, не гасне , асе опитва да се качи.
Коментар
-
Правилно са те посъветвали, но както казах и по-назад колегите, колата трябва да изгасне, в противен случай си за смяна на съединител.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
и идея си нямам но днес да вкарам от 2-ра 1-ва докато колата не спря на място хъркаше ли хъркаше,а се движех с 5км в час.май не е съединител а синхронизатор.поне така си мисля аз.gamma написа:Сигурен ли си, че 1-ва има синхронизатор?pakumba написа:Синхронизатора на първа е фира.
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
това ,което са те посъветвали за съединителя не го прави никога.ако съединителя е нов и го изпробваш така,какво правим,пушеци,опичане и т.н.при теб трябва да установиш дали отделя добре съединителя или не.много съединители съм сменял,които не буксуват,но както при теб не влизат скоростите.според мен трябва така или иначе да разглобиш и там вече мисля ще се убедиш,че е износено феродото.сменяш цял комплект и си готов
Коментар
-
Мисля, че не съм обяснил правилно, какъв ми е проблема. Съединителят зацепва много нависоко. Може на някой, който е свикнал с такъв съединител, да му е удобно, но аз съм свикнал да зацепва ниско долу. И сега като сменям предавките и отпускам плавно педала, минава цяла вечност докато зецепи. През това време оборотите на ДВГ, почти винаги са паднали на минимума и се сещата какво неприятно усещане се получава. Иначе всички предавки влизат лесно.
Коментар
-
На място направи така: от изключена скорост вкарай втора и после първа- ако не изхърка-синхронизатора. Ако без да вкарваш втора, напънеш за първа трябва да изхърка. Опитай да я вкараш на място, като задържиш около секунда лоста преди да натиснеш докрай /усет е/- няма да изхърка.Аз карам така от 5 години. :D Въобще не ми пречи. Карането със синхронизатори е за аматьорите.superfiata написа:и идея си нямам но днес да вкарам от 2-ра 1-ва докато колата не спря на място хъркаше ли хъркаше,а се движех с 5км в час.май не е съединител а синхронизатор.поне така си мисля аз.gamma написа:Сигурен ли си, че 1-ва има синхронизатор?pakumba написа:Синхронизатора на първа е фира.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар