fuel injekcion написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Фиат Купе .
Collapse
X
-
Ми проблемите му главно са свързани с разпределителните валове, маслена помпа, лагери. 2.0 16V е без вариатор. Проблема с баланс валовете идва от това, че маслото преминава през централните им лагери и после към главата, което води до спад в налягането. Просто повечето коли тук не си знаят километрите и са карани на уволнение от мърлячи, за това внимавай много какво купуваш....
-
предпочитам лош салон но здрав мотор ,защото ако ми изтропа някой биелен лагер или някой цилиндър да загуби компресия и съм до там.... последно някой може ли да ми каже какви стойности трябва да показва налягането на маслото на таблото ?didich написа:Той колкото и да внимава, нито има ренгенови очи да види какво се случва вътре в мотора, нито мотора сам ще му проговори къде го боли, така че както са казали хората - кола и жена са на късмет
Гледаш купето и вътре салона да са запазени, мотор и окачване се ремонтират
FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Не е точно така, салона е видим и ти можеш да прецениш дали ще си купиш кола със запазен или с окъсан такъв, докато карантията на мотора няма как да я видиш докато не се отвори и отремонтира, пример мога да ти дам веднага - на жената голфа като купихме всичко светеше, мотора също мъркаше, направих му тестово кръгче, достигна работна температура всичко на 6, взех ме я и на 20 километра след автокъщата светна лампата на маслото
, на по късен етап се направи основен ремонт и сега освен, че е запазена отвътре съм и спокоен, че мотора е в час и обслужен
punto HGT
Коментар
-
Че ще търся купе , ЩЕ ТЪРСЯ ! задължително ще му меря компресия и ще му закачам компютър... мисълта ми е какви проблеми може да ми излезат който са много сложни..не съм карал купе просто..и баланс валовете или вариаторите не ги знам какво е що е , ще ми дават ли голям проблем , и спрял съм се на 2.0 139 ,но много хора ми казаха че и 1.8 са добри та се чудя...didich написа:Не е точно така, салона е видим и ти можеш да прецениш дали ще си купиш кола със запазен или с окъсан такъв, докато карантията на мотора няма как да я видиш докато не се отвори и отремонтира, пример мога да ти дам веднага - на жената голфа като купихме всичко светеше, мотора също мъркаше, направих му тестово кръгче, достигна работна температура всичко на 6, взех ме я и на 20 километра след автокъщата светна лампата на маслото
, на по късен етап се направи основен ремонт и сега освен, че е запазена отвътре съм и спокоен, че мотора е в час и обслужен
FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар