Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добавка при теч в радиатора - правилна експлоатация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Добавка при теч в радиатора - правилна експлоатация

    Здравейте, колеги!Забелязвам, че откакто паднаха температурите, под радиатора на Мимито редовно има по няколко капки антифриз. Легнах отдолу - сълзи леко радиаторът. Тъй като на този етап не ми се отделят пари за нов, стар не ми се купува, реших да взема добавката Holts RADWELD - 9 лева от Метро. Видях, че е коментирана във форума, а и в доста други форуми. Само положителни коментари имаше конкретно за нея, за леко сълзене предполагам, че ще свърши работа.Питането ми е следното - кога е най-добре да се долее? Инструкциите на шишенцето гласят, че се долива при студен двигател и чак тогава се пали и се оставя да работи при пуснато парно за 15-20 минути. Масовото мнение във форумите е, че колата трябва да загрее хубаво та да отвори втория кръг и чак тогава да се долее? Второто ми звучи по-правилно, но пък е точно обратното на написаното на продукта. Също така, шишенцето е 125 мл , на повечето места пишат да се сипе само половината, съвет?Поздрави!

    #2
    Re: Добавка при теч в радиатора - правилна експлоатация

    IPS написа:
    Здравейте, колеги!Забелязвам, че откакто паднаха температурите, под радиатора на Мимито редовно има по няколко капки антифриз. Легнах отдолу - сълзи леко радиаторът. Тъй като на този етап не ми се отделят пари за нов, стар не ми се купува, реших да взема добавката Holts RADWELD - 9 лева от Метро. Видях, че е коментирана във форума, а и в доста други форуми. Само положителни коментари имаше конкретно за нея, за леко сълзене предполагам, че ще свърши работа.Питането ми е следното - кога е най-добре да се долее? Инструкциите на шишенцето гласят, че се долива при студен двигател и чак тогава се пали и се оставя да работи при пуснато парно за 15-20 минути. Масовото мнение във форумите е, че колата трябва да загрее хубаво та да отвори втория кръг и чак тогава да се долее? Второто ми звучи по-правилно, но пък е точно обратното на написаното на продукта. Също така, шишенцето е 125 мл , на повечето места пишат да се сипе само половината, съвет?Поздрави!
    На инструкциите пише да се долива на студен двигател,защото на някои мотори например на БМВ системите работят под налягане и наливането на горещ мотор е физически невъзможно.Няма проблем,че се налива на студен мотор без да е оворен термостата т.е циркулацията ще си разнесе добавката навсякъде,защото това не става веднага а с времето.Аз съм на същия хал,но се колебая още за добавка,защото монетата от тези добавки има две страни и най-малкото зло е частичното запушване на радиаторчето на парното.Преди 14-15 години като нямаше толкова модерни добавки и имаше само добавки във вид на стружки се излъгах и сипах една такава.Голяма грешка-капчица не текна от никъде,но и вече нямах парно и колата (Опел) взе да грее.Оказа се че не само радиаторчето на парното се е запушило,ами и водния радиатор.Наложи се тогава да купя не само нов воден радиатор,ами и радиаторче на парното
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора!За тази добавка под формата на стружки прочетох - пълен ужас, доста пострадали и май вече не се произвежда. Но доста хора изревали имаше. За конкретната добавка Holts RADWELD прочетох само положителни коментари, не е вълшебна, но за леки течове става. За изревал от нея не прочетох, но ми направи впечатление, че хората масово слагат половин бутилка.П.П. Преди години един майстор беше препоръчал на бащата червен пипер, малко т*шак звучи, но на стария Пасат парното му заспа с пипера хаха. Същото съм чувал и за яйце .. с две думи 1 омлет правиш и го вкарваш в разширителя хаха

      Коментар


        #4
        П.П. Преди години един майстор беше препоръчал на бащата червен пипер, малко т*шак звучи, но на стария Пасат парното му заспа с пипера хаха. Същото съм чувал и за яйце .. с две думи 1 омлет правиш и го вкарваш в разширителя хахаСмешно ти е,но помага.Също така боза,водно стъкло.Близо 2 години карах със спукана глава /м/у водна и маслена магистрала/ и 1/2 литър водно стъкло в антифриза докато намеря и я сменя.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          1 супена лъжица брашно и 2 лъжици захар в антифриза чудеса правят.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Аз знам, че тези добавки се ползват ако протече на пътя колкото да се прибереш и/или закараш на сервиз. Виждал съм го написано на опаковките.Ползвах такава на Клио преди години и вярно теча спря, парното си беше добре, но при отваряне на казанчето реагира с кислорода и стана на парцали.Оставих колата на баща ми, като му казах за проблема и да смени радиатора и промие. Той разбира се не обърна внимание и после след 4-5г каране така (ако 2-3 хиляди на година е каране де) започна да прегрява и надува, смеси маслото с антифриз... мина само с гарнитура и нови радиатор и термостат.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              2 пъти е тествано с тези добавки - на бмв и на пасат. Та теча спря и при двете коли, но останаха без парно.
              Fiat Coupe 1.8

              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

              Коментар


                #8
                Преди около две седмици сложих малко повече от половината шише Holts RADWELD. От тогава никакви течове и парното си е същото ... с две думи ми свърши перфектна работа. Надявам се и за в бъдеще да са така нещата.

                Коментар


                  #9
                  с тия добавки оправия няма само временно крепи положението и в 99% след малко време като е сложиш запушва радиатора на парното понеже там водните магистрали са доста тесни така че не си създавай главоболия с добавки
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #10
                    Точно с тази добавка преди години минах 130 хил. км на Ипсилона.Причината да я ползвам беше радиатора на парното.От тогава съм я сипвал на 6-7 различни марки коли и при всички свърши работа.Слагай смело, изпитано е многократно.
                    LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                    LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                    LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                    FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                    Коментар


                      #11
                      Взимаш добавка на wutrh. Добавката се активира при досег с въздух. Именно....като просълзи от някъде веднага влиза в контакт с кислорода и стяга. Добавката е ВРЕМЕННО РЕШЕНИЕ. Да се прибереш и да идеш до сервиза. Наливаш на позагрял мотор точно колкото пише на опаковката. Наливаш на работещ двигател. След 2 минути затваряш капачката и повече НЕ Я отваряш. При отваряне има опасност антифриза ти да стане във сополи и да запуши малкия радиатор на парното. Оставяш 20 минути да работи на място.
                      Powered by Emzo

                      Коментар

                      Working...
                      X