Здравейте ,какъв ще е ефекта ако сложа ауспух от jtd на 1,6?Дали ще се влоши работата на мотора и ще стане ли по шумен?До скоро карах с последно гърне от дизел и нямаше проблеми,но изгни,взех друг ауспух от 1,6 но и той изгни и пак следва смяна.Не целя да отпушвам мотора и т.н. а да сложа нещо което ще издържи и да е тихо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за изпускателна система на марея 1,6
Collapse
X
-
А гърнето от тебе брой ли се?M5kov написа:Слагай спокойно, няма разлика в звука, няма и какво да прецакаш. Изпробвано е 3 пъти
Слагай смело и не се плаши, аз съм така и проблеми няма, звукът си е същият , динамиката също само полза има защото дизеловото е било цялото в сажди и не е изгнило.П.С. Пази се като палиш първият път че хвърля огромно кълбо сажди от гърнето и не ме питай от къде знам
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Само със смяната на задно гърне освен промяна на звука друго нищо няма да се промени, ако ще тръбата да е 3 пъти по широка от твойта, то ако се отпушваше така един мотор само със смяната на задно гърне, хората дето правят спортни изпускателни системи до сега да са умрели от гладянко написа:Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизел
Можеш да монтираш всяко едно крайно гърне, дажи и от пистов мотор, стига диаметъра на гърнето да не е по малък от твоя размер на тръбите.
punto HGT
Коментар
-
Дидич, той вече е слагал само задно гърне, но е изгнило сега иска цялата генерация да смени или поне аз така съм го разбрал.didich написа:Само със смяната на задно гърне освен промяна на звука друго нищо няма да се промени, ако ще тръбата да е 3 пъти по широка от твойта, то ако се отпушваше така един мотор само със смяната на задно гърне, хората дето правят спортни изпускателни системи до сега да са умрели от гладянко написа:Аз затова искам от дизел,обече се притеснявам да не дойдат тръбите по широки и мотора ептен да умре,иначе си вее яко през аспуха,успя да изчисти последно гърне от дизел
Можеш да монтираш всяко едно крайно гърне, дажи и от пистов мотор, стига диаметъра на гърнето да не е по малък от твоя размер на тръбите.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Не съм съгласен, напълно с мнението ти колега, при нас с газовите уредби гният по бързо заради конденза от газта едно дизелово гърне ще кара повече време от колкото от кола която е била с газ. В крайна сметка цели гърнета са по 30 лева всяка година може да се сменят без проблем.Salvador написа:Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Не е безсмислено,искам да сменя цялата генерация,и много по лесно ще намеря здрава от дизел отколкото от бензин,и заварките ще са минимални.Друг вариант е хром никел,но като се има пред вид колата,този вариант отпадаSalvador написа:Доста безсмислено упражнение е това.Причината дизеловите гърнета да карат повече е защото температурата на изгорелите газове при дизела е по-ниска от тази при бензиновите и гърнетата не изгарят отвътре. Това няма нищо общо с гниенето. Еднакво си гният.FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Хром-никелова генерация да се направи ще струва 400-500 лева и си заслужава само ако си решл до живот да караш такива коли, защото ще надживее всичите. Слагай дизелова както ти казах и не се занимавай с глупости. Това го кказвам от личен опит, аз съм слагал стара генерация от същият мотор и изкара точно година и половина и я смених с дизелова и не изглежда да се налага смяна скоро.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Не е до водата. Помисли малко над процесите. Бензиновия има стехиометрична смес, която я следи компютъра и я дебне да е в норма. При дизела няма такова животно. Ако му набуташ повече въздух, ще остане неусвоен окислител (кислород).Ако горивото ти е в повече, няма да стигне окислителя да изгори цялото и излишъка ще избълва като черен пушек. Но горене ще имаш винаги. Някакво. Такова нещо няма при бензина. Вторият фактор-смесването на газове. Дизела нищо не смесва. Нафтата постъпва в течна фаза и изобщо няма смесообрзуване в "бензиновия" смисъл на думата. Няма значение дали е предкамерен или на рейка-едно и също е. Та ако бензиновия работи при 14,7:1 , дизела започва от около 20:1 и варира до над 50:1. Някъде имам спомен за разни дизели при корабите, които постигаха съотношение 57:1, ама те са изключение.Това го пиша, за да видиш как влагата при дизела е двойно на тази в бензиновия само от фактора "атмосферен въздух". Тя няма къде да отиде-влиза в цилиндъра и не участва в горенето. Двойно повече въздух-двойно повече водна пара, минала през изпускателната система. Говорим само за атмосферната влага, нали....още не сме стигнали до продуктите от горенето.
Та това, дето гърнетата гниели от газта, щото водата идвала в повече...си е някаква градска легенда, която по никакъв начин не се поддава на обосновка. Гният най-вече заради лош материал (тънка, необработена ламарина), лоша настройка на горивна система (образуване на киселини, които разяждат метала с времето), кофти режим на каране (не успяват да се прогреят до работна температура), висока температура на изгорелите газове, обработка на пътищата със сол и химия и т.н.Ако идеята за дизеловата генерация е само защото са по-разпространени втора ръка и по-евтини, нещата стоят по друг начин. И аз бих си взел такава, без да се замислям даже.Но това с водните пари, саждите и т.н...оставете тая работа...
Коментар
-
Рабрах колега, бил съм останал с грешно впечатление защо гърнетата на бензновите автомобили и тези с газ гният по-бързо. Като цяло май гърнетата горят по бързо от неправилна смес което ги уврежда много повече от колото останалата в изгорелите газове. Благодаря за подробното инфо и ще почерпя по бира ако е засечем на някоя форумна среща.Salvador написа:Не е до водата. Помисли малко над процесите. Бензиновия има стехиометрична смес, която я следи компютъра и я дебне да е в норма. При дизела няма такова животно. Ако му набуташ повече въздух, ще остане неусвоен окислител (кислород).Ако горивото ти е в повече, няма да стигне окислителя да изгори цялото и излишъка ще избълва като черен пушек. Но горене ще имаш винаги. Някакво. Такова нещо няма при бензина. Вторият фактор-смесването на газове. Дизела нищо не смесва. Нафтата постъпва в течна фаза и изобщо няма смесообрзуване в "бензиновия" смисъл на думата. Няма значение дали е предкамерен или на рейка-едно и също е. Та ако бензиновия работи при 14,7:1 , дизела започва от около 20:1 и варира до над 50:1. Някъде имам спомен за разни дизели при корабите, които постигаха съотношение 57:1, ама те са изключение.Това го пиша, за да видиш как влагата при дизела е двойно на тази в бензиновия само от фактора "атмосферен въздух". Тя няма къде да отиде-влиза в цилиндъра и не участва в горенето. Двойно повече въздух-двойно повече водна пара, минала през изпускателната система. Говорим само за атмосферната влага, нали....още не сме стигнали до продуктите от горенето.
Та това, дето гърнетата гниели от газта, щото водата идвала в повече...си е някаква градска легенда, която по никакъв начин не се поддава на обосновка. Гният най-вече заради лош материал (тънка, необработена ламарина), лоша настройка на горивна система (образуване на киселини, които разяждат метала с времето), кофти режим на каране (не успяват да се прогреят до работна температура), висока температура на изгорелите газове, обработка на пътищата със сол и химия и т.н.Ако идеята за дизеловата генерация е само защото са по-разпространени втора ръка и по-евтини, нещата стоят по друг начин. И аз бих си взел такава, без да се замислям даже.Но това с водните пари, саждите и т.н...оставете тая работа...Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар