Релетата ги махат в средата на 2003 при Пунто, при Браво, както каза и Галин, проблема е в датчика - лъже моторчето на къде е завъртян волана и то се старае да коригира посоката, друг е въпроса, че не знам дали изобщо моторчето е активно при скорости над 70 км/ч
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сериозен проблем с Fiat Punto II
Collapse
X
-
Пропуснал съм това с релетата. Не чета внимателно.Диагностиката не показва никакви грешки. Ще проверя все пак дали MES може да показва показания на сензора и да видя дали има прескачане или др.Кои релета ще смениш????На ауспуха ли ????Ти май не четеш какво ти е писано.Браво 2 нямат релета.Втвърдяването на волана изцяло зависи от датчика на волана за позициониране.Както писах и по горе смени си датчика на волана и ще се оправи.Ако не ти го прави често карай така докато згъне нацяло.На диагностика веднага ще ти покаже.Провери всички предпазители свързани с сервото(съмнява ме да е от там).И буксите.Да, и аз не мисля че над 70 работи мотора. Щото тогава нямам проблеми с сервото - то просто не работи.Тъй като проблема не е толкова зле, нито се влошава, и т.к. пробвам от няколко дена да въртя на място волана и тогава няма проблеми, ще пробвам така: има няколко неща, които могат да допринасят за вибрации и лъжовни показания от сензора:Ще балансирам гумитеЩе сменя едно тампонче на двигателя, което е за смянаЩе сменя амортисьорите, които не ми харесват никак.Чак тогава ще се занимавам със сервото.Мерси за помощта!ПП Какъв е точно този сензор? Потенциометър? Оптичен? Магнитен?[/quote][/code]M5kov написа:Релетата ги махат в средата на 2003 при Пунто, при Браво, както каза и Галин, проблема е в датчика - лъже моторчето на къде е завъртян волана и то се старае да коригира посоката, друг е въпроса, че не знам дали изобщо моторчето е активно при скорости над 70 км/чFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Ок, ъпдейт от снощи.Когато въртя волана бавно, се усеща че мотора се работи на пресекулки. Да кажем че работи за 200-300 милисекунди и също за толкова спира.По-отчетливо се усеща като въртя наляво, отколото надясно.Няма значение дали CITY е включено или не.Това не би трябвало да е нормално, нали?FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Ок, за протокола:Имал съм разбит аксиален лагер на съединителя, вкл. и изпадали ролки. След смяна всичко е наред, изглежда вибрациите са бъркали датчика.Дори волана ми се струва по-лесен за въртене - не ми трябва никакво CITY.Мерси за всички мнения!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Той дори и да е спрян, пак помага...
Най-зле е ако мотора(усилвателя) е повреден и е в автомобила - тогава наистина става ужасно трудно да върти волана, когато колата е спряна или се движи с ниска скорост.Аз дори съм карал без мотора(когато го бях дал за ремонт) и мога да кажа, че е много по-лесно да се завива, отколкото да имаш повреден мотор в автомобила.Обаче като че ли десния завой беше много по-лесен, отколкото левия....
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар