При смяната са почистени и двете букси (на термостата и на блока). Термостата е същият като предният ми и е на 88 градуса.Един ден работи,един ден не ще. Из града си седи на средата,а изляза ли на дълга отсечка седи на черта под нея. На магистрала при продължително натоварване си кове средата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат Стило
Collapse
X
-
И моят се държи по сходен начин и се чудя кат не е на средата стрелката дали дърпа повече бензин-и реално да ми бърка в джоба. И ако дам 100на лв за нов дали няма ги избия от по нисък разход. Иначе парното е ок. Дали компютъра набива повече гориво при тез колебания на стрелката е въпроса?krasio_79bs написа:При смяната са почистени и двете букси (на термостата и на блока). Термостата е същият като предният ми и е на 88 градуса.Един ден работи,един ден не ще. Из града си седи на средата,а изляза ли на дълга отсечка седи на черта под нея. На магистрала при продължително натоварване си кове средата.
Коментар
-
Vernet- вече над 120 000 км и никакви проблеми.Моя съвет е да си ремонтираш термостата. Има тема как се ремонтира термостат от брава 1.6 със смяна на термопатрона от голф за 18 лв. Провери и дали термостата е заменим с твоя. Стило 1.6 и брава 1.6 са мисля с еднакви термостатиPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Прекрасен си, точно така трябва да бъде.krasio_79bs написа:При смяната са почистени и двете букси (на термостата и на блока). Термостата е същият като предният ми и е на 88 градуса.Един ден работи,един ден не ще. Из града си седи на средата,а изляза ли на дълга отсечка седи на черта под нея. На магистрала при продължително натоварване си кове средата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар