Здравейте. Днес на обяд забелязах, че ми свети на таблото лампичката за акомулатора. Вечерта като си тръгнах от работа колата започна да губи ток и изгасна. Дадоха ми ток, минах 50м. и колата пак огасна... Алтернатора ли е заминал и колко пари е нов или втора ръка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатор
Collapse
X
-
Re: Проблем с алтернатор
Да, по всяка вероятност алтернатора е за подмяна. Ако е Дензо, те имат вградени болки - статорите им не издържат. Обикновено лака се е предал и е закъсил. Ако е така, по-добре готов рециклиран, но все пак зависи от типа на алтернатора. Може да си само за регулатор. И все пак някой трябва да погледне автомобила и да се установи със сигурност какво се случва. Лампичката на таблото означава само и единствено че няма възбудителна намотка към алтернатора, НИЩО ДРУГО. За мен вообще не е рефер за неработещ алтернатор. Тази глупава лампа не сигнализира при повреди в силовите вериги. Може просто да се е откачил някой куплунг например.slider6 написа:Здравейте. Днес на обяд забелязах, че ми свети на таблото лампичката за акомулатора. Вечерта като си тръгнах от работа колата започна да губи ток и изгасна. Дадоха ми ток, минах 50м. и колата пак огасна... Алтернатора ли е заминал и колко пари е нов или втора ръка?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
е малко са те по излъгали 2 лагера има по 3-4 лева и един регулатор напрежение с четките около 40 леваslider6 написа:Взех си рециклиран за 120лв. Иначе ми казаха от Мегапартс да не взимам, защото не се знае какво му е състоянието и че там не са от най - читавите. А за части за алтернатора ми казаха около 180лв. Направо взех рециклирания с 6 месеца гаранция.
(могат да се сменят и само четкитете ако е изправен реле регулатора напрежение и струват около 4-5 лева) 3-тото е смяна на колекторните пръстени на ротора ма тва не са наемам да го правя и не знам ква му е цената и са прави в краен случай ако са изядени медните пръстени чак до оста на ротора )
яко труд слагат май
сметни си сам кви пари излиза рециклацията
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Около 10-тина лева струва колектора. Смяната му е малко врътня, ако се прави в домашни условия, но не е невъзможно.Fiat_Punto11 написа:3-тото е смяна на колекторните пръстени на ротора ма тва не са наемам да го правя и не знам ква му е цената...
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
алтернатор
За ремонти взимат толкова много колкото да си купиш 3 втора употреба На едната ми кола дадох 120 лв за ремонт на стартера а има стартери по 35 лв Ама /началника/ каза отивай при майстор уж работата била 40 лв викам до 60-80 лв става ама 120 лв са си много.Питах на няколко места все едно са се наговорили за цени.
Коментар
-
Re: алтернатор
Аз лично нямам нищо напротив и те трябва да ядат. Затва имам желанието и разучавам кое как и си го правя сам ... Които не може и вика не е за мене , затва е такава ценатаkluchar написа:За ремонти взимат толкова много колкото да си купиш 3 втора употреба На едната ми кола дадох 120 лв за ремонт на стартера а има стартери по 35 лв Ама /началника/ каза отивай при майстор уж работата била 40 лв викам до 60-80 лв става ама 120 лв са си много.Питах на няколко места все едно са се наговорили за цени.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
120лв за рециклиране на стартер или атернатор е напълно прилична цена, особенно за алтернатор, който е 100% рециклиран. Само шалтера на един стартер е 35-40лв нов, ако трябва да се смени бендикс и втулки, ами ако е необходимо и в редуктора да се работи..................................Говоря за 100% разглобяване и подмяна на всичко необходимо. Има фирми, които така рециклират, че не можеш да го различиш от чисто нов. Капаците се минават на пясъкоструйка, нова елуксация ако са алуминиеви и т.н. Те съответно и продават по-скъпичко но си заслужава, защото вътре всичко е подменено - ВСИЧКО. Само черупките са старите но обработени. На моя дензо алтернатор, статора под 50лв не може да се намери. Като сложа по-качествени лагери - 7-8лв на бр. Нови пръстени, нови четки ако регулатора е бил ок, почистване и т.н. Да ви кажа бих взел повече от 120лв, защото това е поне 3-4 часа плътно труд без сваляне и качване от автомобила.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Кой както можеDanchojn написа:120лв за рециклиране на стартер или атернатор е напълно прилична цена, особенно за алтернатор, който е 100% рециклиран. Само шалтера на един стартер е 35-40лв нов, ако трябва да се смени бендикс и втулки, ами ако е необходимо и в редуктора да се работи..................................Говоря за 100% разглобяване и подмяна на всичко необходимо. Има фирми, които така рециклират, че не можеш да го различиш от чисто нов. Капаците се минават на пясъкоструйка, нова елуксация ако са алуминиеви и т.н. Те съответно и продават по-скъпичко но си заслужава, защото вътре всичко е подменено - ВСИЧКО. Само черупките са старите но обработени. На моя дензо алтернатор, статора под 50лв не може да се намери. Като сложа по-качествени лагери - 7-8лв на бр. Нови пръстени, нови четки ако регулатора е бил ок, почистване и т.н. Да ви кажа бих взел повече от 120лв, защото това е поне 3-4 часа плътно труд без сваляне и качване от автомобила.
Стартер не съм развфърлял ама не ми пречи когато дойде момента
Те и по малко са износват от алтернаторите щото се ползват само за момент докато запали , нямат пробег километри (грубо казано)
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колега да не е посипан със златен прашец и правен от тибетски монаси посред нощ-200лвalvanovo написа:Моят го рециклирах като смених всичко. Мисля, че колекторът беше добре и не съм го сменял - медните пластинки. Излезе ми към 200лв.Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар