Колеги , колко трябва да са оборотите на празен ход при загрял двигател . Питам , защото като карам на газ в задръстванията колата се дави и забива нос понякога. Като превключа на бензин се оправя като видимо на бензин стрелката на оборотомера мръдва с една десета на горе. Просто е видима разликата между оборотите на газ и тези на бензин. Колата е Брава 1.4 98-ма година.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обороти на празен ход.
Collapse
X
-
На изпарителя отстрани има един винт, който може да се върти на ръка. На загрял двигател си настрой от там оборотите. Отношение може да има и един друг винт - метален и се намира отгоре на изпарителя. Пригоден е да се върти с отверка или шестостен. Може да пробваш и снего но не с повече от 1 оборот. ако нищо не се получи ще трябва да си обясним цялостната настройка на изпарителя. :DPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
При мен "вадиш буксата" = "двигателя изгасва", пробвано. Като ми се вдигаха оборотите до 2000 и аз мислех да пробвам така с извадена букса дали е от степ-мотора ама не мина номера.wwalker написа:spark написа:И как точно се разкача стъпковия мотор да обясниш?
Вадиш буксата.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Защото това не е карборатор да ми регулираш просто така тихите. Има автоматичен смукач (стъпков мотор), който ще се опитва да ги компенсира като си ’играеш’ с врътките на изпарителя. Затова се изчакват стабилни тихи на бензин и се разкача, за да не може да ти бърка настройката на газ. После разбира се си го закачаш като си готов. Този на 1.4 12V явно е комбиниран с TPS и може би температурен датчик на въздуха. Малко ме учудва, че чак гаси мотора при разкачане. Обикновено този мотор е екстра на газ с правилната подложка под дюзата.Сега като се замисля то и принципа на стъпковия мотор на този двигател не е бай-пас като на (почти) всички други, а има буталце, което директно бута/отваря дросела. Като го изключиш може просто дросела да затваря докрай и затова да гасне. Тогава няма как в случая да се настройва на разкачен стъпков, като на останалите.Danchojn написа:Защо е необходимо това?wwalker написа:На загряла кола на тихи обороти на бензин първо се разкача стъпковият мотор и после се минава на газ и настройват от врътките тихите обороти.
Коментар
-
Старичко е. Ако и филтърчето не е сменяно, също може да допринесе. Ако питаш мен - нов калпан, изпарител. Всичко това обаче, ще те върне с -100 до 150лв.ivo_drag написа:На 75000 км. е изпарителя.Danchojn написа:МНого вероятно да е това. Може вообще да не може да се настрои. Един нов турски и готово за следващите 50 000км.Kay_ написа:Колега, да не ти е прекалено стар изпарителя?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
А стъпковия мотор работи ли на газ или само на бензин. Да не дава ядове той.Kay_ написа:Старичко е. Ако и филтърчето не е сменяно, също може да допринесе. Ако питаш мен - нов калпан, изпарител. Всичко това обаче, ще те върне с -100 до 150лв.ivo_drag написа:На 75000 км. е изпарителя.Danchojn написа:МНого вероятно да е това. Може вообще да не може да се настрои. Един нов турски и готово за следващите 50 000км.Kay_ написа:Колега, да не ти е прекалено стар изпарителя?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар