Турбото сдаде багажа преди 2-3 дни , започна да свири и свисти.Днес след подробна диагностика установих че лопатките от студената част задират от време на време и на това се дължи неприятния шум. Налягането падна значително и колата не върви както преди.Посъветвайте ме какво да правя ...Да давам турбото на ремонт (къде , колко може да струва ремонта)Да купувам ново турбо няма смисъл сигурно е над 1000 лвДа взимам 2-ра ръка ???Незнам какво да правя направо съм бесен
Моля ви помагайте колеги.
Моля ви помагайте колеги.

-Оттичането на маслото - там се налага модернизация на фланеца - при мен се наложи да го захващам с болтове М8, бместо с М6 и то на по-голямо междуцентрово разстояние- за целта направих отворите полуокръжностиЕто такъв е нужния фланец:
А ето така се приспособява стария наличен:

Тръбичката при мен се наложи да я изправям чрез нагряване и да предприема мерки с/у прегъване на маркуча за оттичането на маслото.- Вече споменах за трудностите при съгласуването на маркучите за входа и изхода на въздуха към турбото.
Коментар