Колеги , искам да попитам нещо , което от 2 - 3 седмици се опитвам да го разгадая . Колата ми загрява . Перката не се включва сама когато загрее колата . Купих я с изобретено копче за принудително / ръчно включване на перката и така я карам тези 2 седмици , но пак качва до към 100 градуса в градски условия , а ако не я пусна ръчно не ми се мисли ..... Проверявах датчика на перката , кабели , помпата върти , ей сега купих и термостат . Стария беше ръждясал . На обяд я запалих и за 1-2 минути мина 90-то градуса адски бързо , сега с новия термостат пак я запалих и качи 90-то за около 15 минути ( на място ) след това продължи до към 100 градуса и перката отново не се включи и я изгасих . Налял съм антифриз разреден , пое много , около 7 литра . Имате ли идея какво може да е това , че не включва перката автоматично . .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1. 1 загрява
Collapse
X
-
Няма климатик . Като налея антифриз си прави пълен кръговрат и върти кръга . По маркучите всичко е наред . Дали не съм направил някоя въздушна възглавничка и ако е така , сама ли се обезвъздушава . Защото само това остана , гледам , премислям , всичко е наред . Замервам с мултицета , всичко и пак не разбирам от къде е проблема .
Коментар
-
Има един датчик в радиатора . Често са прецаква понеже през него минават 30А. Като загрее достатъчно датчика става проводим и затваря веригата на перката. Купи си нов датчик и едно реле 12V 80A . Свържи така схемата ,датчика да управлява релето , а релето да понася товара от 30А и си пич. Гарантирам ти проблеми няма имаш иначе ше сменяш датчици през година. КАК СИ ПРОВЕРИЛ ,ЧЕ ДАТЧИКА НА ПЕРКАТА РАБОТИ ? НАГРЯ ГО С НЕЩО И МЕРИ С МУЛТИЦЕТ ,ЧЕ ЗАТВАРЯ ВЕРИГАТА при 80-90 градуса ИЛИ ? Съмняваме да си направил въздушна възглавница ... най- много да не ти работи парното ама пак ше се включва перката. Проблема ти е в датчика . Често се развалят понеже прегряват бая ампери минават през тях и са стапят . 2 ми са прецака да не затваря веригата опекан. И един блокира на затворена верига , пусна перката и не я спря върти си ... Дръпнах му буксата и са прибрах на ръчно охлаждане ...Павлин_Хаджиев написа:Няма климатик . Като налея антифриз си прави пълен кръговрат и върти кръга . По маркучите всичко е наред . Дали не съм направил някоя въздушна възглавничка и ако е така , сама ли се обезвъздушава . Защото само това остана , гледам , премислям , всичко е наред . Замервам с мултицета , всичко и пак не разбирам от къде е проблема .>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
за стотен път се повтарям,ама това е действителноста.тези мотори като станат на възраст духат гарнитури,просто е така конструиран мотора-между цилиндрите има малко разстояние.ако перката е проверена,че работи,датчика за включване е наред,инсталацията проверена,значи остава най-лошото,за което говорим.единственото хубаво е ,че ремонта е много евтин
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар