Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1. 1 загрява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1. 1 загрява

    Колеги , искам да попитам нещо , което от 2 - 3 седмици се опитвам да го разгадая . Колата ми загрява . Перката не се включва сама когато загрее колата . Купих я с изобретено копче за принудително / ръчно включване на перката и така я карам тези 2 седмици , но пак качва до към 100 градуса в градски условия , а ако не я пусна ръчно не ми се мисли ..... Проверявах датчика на перката , кабели , помпата върти , ей сега купих и термостат . Стария беше ръждясал . На обяд я запалих и за 1-2 минути мина 90-то градуса адски бързо , сега с новия термостат пак я запалих и качи 90-то за около 15 минути ( на място ) след това продължи до към 100 градуса и перката отново не се включи и я изгасих . Налял съм антифриз разреден , пое много , около 7 литра . Имате ли идея какво може да е това , че не включва перката автоматично . .

    #2
    кола

    Ако усъкиш датчика тръгва ли перката ако има климатик има и реостат на пластмасата на перката виж и него виж и релетата от страни до акумулатора надува ли маркучите .Другото е да е прегрята или запушен радиатор
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Няма климатик . Като налея антифриз си прави пълен кръговрат и върти кръга . По маркучите всичко е наред . Дали не съм направил някоя въздушна възглавничка и ако е така , сама ли се обезвъздушава . Защото само това остана , гледам , премислям , всичко е наред . Замервам с мултицета , всичко и пак не разбирам от къде е проблема .

      Коментар


        #4
        Павлин_Хаджиев написа:
        Няма климатик . Като налея антифриз си прави пълен кръговрат и върти кръга . По маркучите всичко е наред . Дали не съм направил някоя въздушна възглавничка и ако е така , сама ли се обезвъздушава . Защото само това остана , гледам , премислям , всичко е наред . Замервам с мултицета , всичко и пак не разбирам от къде е проблема .
        Има един датчик в радиатора . Често са прецаква понеже през него минават 30А. Като загрее достатъчно датчика става проводим и затваря веригата на перката. Купи си нов датчик и едно реле 12V 80A . Свържи така схемата ,датчика да управлява релето , а релето да понася товара от 30А и си пич. Гарантирам ти проблеми няма имаш иначе ше сменяш датчици през година. КАК СИ ПРОВЕРИЛ ,ЧЕ ДАТЧИКА НА ПЕРКАТА РАБОТИ ? НАГРЯ ГО С НЕЩО И МЕРИ С МУЛТИЦЕТ ,ЧЕ ЗАТВАРЯ ВЕРИГАТА при 80-90 градуса ИЛИ ? Съмняваме да си направил въздушна възглавница ... най- много да не ти работи парното ама пак ше се включва перката. Проблема ти е в датчика . Често се развалят понеже прегряват бая ампери минават през тях и са стапят . 2 ми са прецака да не затваря веригата опекан. И един блокира на затворена верига , пусна перката и не я спря върти си ... Дръпнах му буксата и са прибрах на ръчно охлаждане ...
        Прикачени файлове
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Обезвъдуши хубаво и си провери инсталацията за пробил кабел
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            за стотен път се повтарям,ама това е действителноста.тези мотори като станат на възраст духат гарнитури,просто е така конструиран мотора-между цилиндрите има малко разстояние.ако перката е проверена,че работи,датчика за включване е наред,инсталацията проверена,значи остава най-лошото,за което говорим.единственото хубаво е ,че ремонта е много евтин

            Коментар

            Working...
            X