Не винаги обаче. А на магистрала, след около 30 минути каране с 120-130 км./ч - ще рече на около 4000 об/мин. Първия път, след 2-3 "довключвания" се закрепи, стигнах до София (от Пловдив), че се и върнах в Нареченски бани без проблеми. Но следващото ходене до София и после обратно - до Първомай случката се случи поне 20-тина пъти. И като хванах пътя от Асеновград нагоре в планината - няма проблем. Изобщо Наречен - Пампорово - Девин - Смолян - никакви проблеми. Щото 5-та се ползва малко и на по-ниски обороти. Според мен де. Някакво обяснение? Или съвет?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.6 2001 г. 5-та се самоизключва
Collapse
X
-
Чувал съм че като няма масло в кутията или пък е почти на изчезване започва да прави супер странни неща. провери първо това най лесно и евтино ще е. Ако не е тогава сериозните сервизи.Поздрави!Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing, благодаря. Май ще се окажеш прав. Днес ходих на сервиз и доляха 1.5 л. масло. Не зная каква е вместимостта, но май не е имало никакво масло. И се вижда омасляване - отнякъде сълзи. То за сълзене си сълзи, ама кой да го види
. Нямам скоро път по магистрала, но се надявам, че проблемът е решен. Е, ще трябва и течът да се отстрани, но едно по едно. Поздрави
Коментар
-
Здравей, колега,Огледайте добре за теча, едва ли е от уплътение, обикновено протича семерингът.Ако се стигне до ремонт, за тази цел се сваля кутията и е добре докато е долу да се види състоянието на съединителя и при нужда да се смени, като се провери и състоянието на лагерите на основания вал на скоростната кутия, поне "на пипане". Не трябва да има луфтове във вала. Единият лагер вероятно ще бъде видим след сваляне на семеринга.Ако има луфтове, е редно кутията да се отвори и да се сменят лагерите на основания вал, а ако се наложи и на другия.Това от опит, дано при теб няма такива поражения.Успехk_g_angelov написа:Ewing, благодаря. Май ще се окажеш прав. Днес ходих на сервиз и доляха 1.5 л. масло. Не зная каква е вместимостта, но май не е имало никакво масло. И се вижда омасляване - отнякъде сълзи. То за сълзене си сълзи, ама кой да го види
. Нямам скоро път по магистрала, но се надявам, че проблемът е решен. Е, ще трябва и течът да се отстрани, но едно по едно. Поздрави
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Няма шанс проблема да е отстранен с товаk_g_angelov написа:Ewing, благодаря. Май ще се окажеш прав. Днес ходих на сервиз и доляха 1.5 л. масло. Не зная каква е вместимостта, но май не е имало никакво масло. И се вижда омасляване - отнякъде сълзи. То за сълзене си сълзи, ама кой да го види
. Нямам скоро път по магистрала, но се надявам, че проблемът е решен. Е, ще трябва и течът да се отстрани, но едно по едно. Поздрави
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
по скоро липсата на масло е причинта но то няма да реши проблемаpakumba написа:Няма шанс проблема да е отстранен с товаk_g_angelov написа:Ewing, благодаря. Май ще се окажеш прав. Днес ходих на сервиз и доляха 1.5 л. масло. Не зная каква е вместимостта, но май не е имало никакво масло. И се вижда омасляване - отнякъде сълзи. То за сълзене си сълзи, ама кой да го види
. Нямам скоро път по магистрала, но се надявам, че проблемът е решен. Е, ще трябва и течът да се отстрани, но едно по едно. Поздрави
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар