moko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Приста ойл
Collapse
X
-
mоко, прости некомпетентността по тази "ФУТБОЛНА" тема, щото българинът разбира от ФУТБОЛ, КОЛИ, ЖЕНИ ....ИИИИИ АВТОМОБИЛНИ МАСЛА.Като,че ли си ги маже на филия и ги опитва на всеки 1000-3000 и 5000км.Благодаря за компетентното ти мнение и те моля отговори на въпроса относно склонността към пенообразуване, щото колегите явно много ги притеснява този показател.А ако ги питаш какво означава той, едва ли ще могат да отговорят.Но това, че има някакви стойностти ги притеснява и явно прави маслото "Приста" , по неподходящо от другите.Аз бих се радвал да четем компетентните ти мнения на тази тема и горещо препоръчвам на колегите все пак-да прегледат отново и да поглеждат чат-пат:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1509SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Ъ, колега moko, по-малко нерви.moko написа:А относно компетентното мнение на колегата johnfound бих казал че термина за който говори е "устойчивост срещу механична диструкция".
Аз съм на твоя страна в спора. Лично за мене ще е тъжно ако спреш да пишеш по темата защото има милиони теми за масла но само единични компетентни мнения. Относно устойчивоста срещу механична диструкция, говоря именно за слухове и то само за минералните масла на Приста. Аз лично смятам, че това е до голяма степен самовнушение и градски митове.Защо не помислиш да напишеш един FAQ по масла, но на по-високо техническо ниво. Аз лично бих помогнал, поне що се отнася до задаването на въпросите. Ето например един: "Смята се че маслата, които не потъмняват по време на експлоатацията, нямат "миещи свойства" и затова не са добри. Вярно ли е това?"
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
аз не мога да ви разбера някои път сте като магарета на лед колко милиона искате да си карате колите или 500 000 км ви се виждат малко даже колата няма проблем в момента ако искате може лично да се обедите пали от раз без проблемdo4ko написа:само ще ви кажа че всички добри конструкторски бюра правят сериозни тестови(практически) това е инжинерния подход аз ви давам точно този подход на опита "аз мога да ви дам наблюдения но за фиата от подписа ми вече 10 години го караме(преди баща ми сега аз ) с приста shpd 15w40 и няма никакви проблеми преди две години отваряхме двигателя на 500 000 км (беше пукнала главата между клапаните на три цилиндъра) и двигателя беше без грам ръб по ризите и преди да го отворим компресията на всички цилиндри беше около 20 бара само сменихме сигментите и готово това е моето мнение за маслото на приста"мисля че ако не беше добро това масло нямаше да стигне толкова километри колата пак и тази кола се кара доста активно ходила е даже в русия и там на техните студове пак никви проблеми пак както виждате е с турбо и някои ако иска може да го чуе работи си перфектно затова никои не може да ме обеди че това масло не става за употреба.Fiat Croma 2.5TD 86
Alfa Romeo 2.5TD 94
Коментар
-
мерситема стана като Ловци на Митове по Discovery:Dmoko написа:Не не е вярно. маслата почистват двигателя, а замърсяванията се изгарят по време на работа, за това остават светли. Радвай се ако маслото ти след да речем 7-8000 км е светло. Това означава че просто двигателя ти е чист. Абсолютно всички съвременни масла имат почистващи свойства и пакет присадки.[/b]
Коментар
-
Аз по принцип карам с Лики Моли, ама да спомена нещо в тая тема.В гаража на ВАЦ има едни червени Пежа 306, сигурно ги знаете, още от 1994-95 г. са, 1,6 литра бензин.Та наскоро почнаха за ги разпродават, средно са на 600 00 - 700 000 км.(ама може и на милион и 600 000 да са, не знам, на километражите пише 600 000 и нещо)Подменят ги с едни трицилиндрови Фабии, кошмарниКарани са само с Приста 15-40 и според сервиза на СФА двигателите са в идеално състояние.Нямате представа на какво са подлагани тия коли, всички редакции на 24, 168 часа и всички останали издания им се изреждат денонощно, мамицата им се разгонва на тия коли, карат ги репортери, фотографи, коректори, който има книжка и в момента не е пил. Ужас направо.Иначе колите са пълни гробници, но моторчетата работят като часовници.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
а докато са били в гаранция пак ли са били карани с Приста?pinko168 написа:Аз по принцип карам с Лики Моли, ама да спомена нещо в тая тема.В гаража на ВАЦ има едни червени Пежа 306, сигурно ги знаете, още от 1994-95 г. са, 1,6 литра бензин.Та наскоро почнаха за ги разпродават, средно са на 600 00 - 700 000 км.(ама може и на милион и 600 000 да са, не знам)Подменят ги с едни трицилиндрови Фабии, коммарниКарани са само с Приста 15-40 и според сервиза на СФА двигателите са в идеално състояние.Нямате представа на какво са подлагани тия коли, всички редакции на 24, 168 часа и всички останали издания им се изреждат денонощно, мамицата им се разгонва на тия коли, карат ги репортери, фотографи, коректори, който има книжка и в момента не е пил. Ужас направо.Иначе колите са пълни гробници, но моторчетата работят като часовници.
Коментар
-
Да, аз ще си купувам такова и ми казаха цена около 15 лв+ спрямо 5в-40 - т.е. 75лв 4л туба. Днес ще се обадя за да ми кажат със сигурност колко точно струва.johnfound написа:Аз пък си харесах това: ФОРМУЛА УЛТРА RS 10W-60На него и пенообразуването му е 0/0. Някой да може да каже цена? Че не съм го виждал по магазините.
Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
Опааааааа. Тук май аз имам проблем. Като сменя маслото и като мина и 10 км и маслото е потъмняло. Нормално ли е това? С Дизел съм и последния път сложих Селения ТД.moko написа:Не не е вярно. маслата почистват двигателя, а замърсяванията се изгарят по време на работа, за това остават светли. Радвай се ако маслото ти след да речем 7-8000 км е светло. Това означава че просто двигателя ти е чист. Абсолютно всички съвременни масла имат почистващи свойства и пакет присадки.[/b]sev написа:ако отговориш и на това, цена няма да имаш
- "Смята се че маслата, които не потъмняват по време на експлоатацията, нямат "миещи свойства" и затова не са добри. Вярно ли е това?"
Коментар
-
Пиши точната цена на 5W 40!Четете внимателно, moko писа, че не знае... иначе темата ще стане не 5, а 50 страници.Поздрави: Ninohttp://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11620&postdays=0&postorder=asc&sta rt=15Dezki написа:Да, аз ще си купувам такова и ми казаха цена около 15 лв+ спрямо 5в-40 - т.е. 75лв 4л туба. Днес ще се обадя за да ми кажат със сигурност колко точно струва.johnfound написа:Аз пък си харесах това: ФОРМУЛА УЛТРА RS 10W-60На него и пенообразуването му е 0/0. Някой да може да каже цена? Че не съм го виждал по магазините.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар