Интересуваме на седичито дизела, депферния маховик много ли е скъп и може ли да се сложи обикновен за да не се хвърлят една камара пари??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат седичи маховик
Collapse
X
-
Питай колегата Nino, той кара такава кола само че Suzuki SX4 1.9 DDiS 120hp 4x4, което си е същия автомобил (фиат-а е сузуки, а не обратното както твърдят някои). Аз имам Седичи с новия евро5 мотор 2.0 Multijet 16V 135hp. Не знам обаче дали маховиците са еднакви (номерата им в ePER са различни, но това нищо не значи). Маховикът (DMF-a) може да почне да се обажда на 50к, 150к, 300к или пък никога за периода в който ползваш колата, зависи от много фактори. Имам чипосан Фиат Брава 1.9 JTD на 250 000км, който го карам вече 7 години и махото си държи за сега (учудващо). Аз лично за 3 години съм сменил на Седичи-то само предни накладки и 2 биалетки (изключвам смяната на масло и филтри). Ако се наложи смяна на маховик и съединител цената ще е от порядъка на 1300-1500лв (съединителят е с лагер помпа). Само маховикът струва 800-900лв зависи от марката. Не съм се интересувал дали може да се замени DMF-a с SMF и от каква кола (за сега). Друго за поддръжката е да се обърне внимание на EGR и DPF. Предполагам знаеш че се носи лоша слава на кутията М32, ако не знаеш, може да прочетеш. В основни линии е това.milenskia написа:А на колко хиляди км почва да се обажда този демферен маховик ако е оригиналния? И някой из форума кара ли Седичи дизел да обади малко относно поддръжката на този японо-италиянец?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар