Понеже аз повдигнах темата съм длъжен да споделя и моето развитие.Втора седмица съм без ДПФ... Вече и юридически ( :P ).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против премахването на ДПФ филтъра сте.
Collapse
X
-
По принуда вкарах в нищожност декларираното съответствие на превозното средство с определената от производителя екологична категория.Т.е. При така стеклите се обстоятелства и при евентуална нужда от доказване на екологичната категория на моя автомобил - аз ще съм без аргументи в моя защита. :Pkiro_of_the_day написа:Малко пояснение може ли?ntodorov написа:... Вече и юридически ( :P ).A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Май ще си първия в България, който го прави това нещо юридически, поне аз до сега не съм чул някой друг да го е правилntodorov написа:По принуда вкарах в нищожност декларираното съответствие на превозното средство с определената от производителя екологична категория.Т.е. При така стеклите се обстоятелства и при евентуална нужда от доказване на екологичната категория на моя автомобил - аз ще съм без аргументи в моя защита. :P
Да разбирам ли, че колата вече ако се е водела да кажем Евро 5, сега е примерно Евро 3 ?, ако това е така ще има ли някаква промяна примерно в данък на автомобила или това господата общинари не го гледат или застраховка и т.н.?
punto HGT
Коментар
-
:P Предполагам не си мислиш, че съм отишъл в Данъчното за корекции...То и няма смисъл тук де, макар в някои Държави подобен акт да е подсъдим. Не съм добре запознат, но щом има градове в Европа ( напр. за Дюселдорф съм чувал ), в които автомобил с неосъвременена евро-категория няма права да се движи из града, значи хората там отдават далеч по-голямо значение на този факт. В тази връзка на мисли си представям, какво би се случило, ако аз отида със своя автомобил там и вкарам в умишлено заблуждение тамошнитевласти...........Но оставям настрана Дюселдорф и подобните му. За сега се възползвам от тукашната конюнктура и факта, че 80% от автомобилите движещи се около нас дори не си знаят Евро-то, а Държавата ни е нехайна, както към хората с тези коли, така и към тези, които си поддържат определената от производителите екологична категория.didich написа:Май ще си първия в България, който го прави това нещо юридически, поне аз до сега не съм чул някой друг да го е правилntodorov написа:По принуда вкарах в нищожност декларираното съответствие на превозното средство с определената от производителя екологична категория.Т.е. При така стеклите се обстоятелства и при евентуална нужда от доказване на екологичната категория на моя автомобил - аз ще съм без аргументи в моя защита. :P
Да разбирам ли, че колата вече ако се е водела да кажем Евро 5, сега е примерно Евро 3 ?, ако това е така ще има ли някаква промяна примерно в данък на автомобила или това господата общинари не го гледат или застраховка и т.н.?В чл.59 от ЗМДТ има регламентирани данъчни облекчения въведени по екологични съображения, но за разлика от други Държави в ЕС тук е все тая с каква цифричка ти е еврото.Тук е най-важно да си под 74кВ. и докато това е така не виждам причина да наливам пари за да си поддържам заводската евро норма...Поне към този момент.Иначе съм изцяло убеден за техническата вреда на ДПФ с лимитиран ресурс върху ДВГ на автомобил също толкова, колкото съм убеден, че в някои Държави от ЕС подобно деяние и заблуждение ( в случая) биха ми навлекли доста неудобства и от юридически характер.И накрая: Ако имах работещ и коректен ДПФ филтър със сигурност не бих го елиминирал, но както ВО писа - в случая той ми беше апендиксът. :PДа разбирам ли, че колата вече ако се е водела да кажем Евро 5, сега е примерно Евро 3 ?, ако това е така ще има ли някаква промяна примерно в данък на автомобила или това господата общинари не го гледат или застраховка и т.н.?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар