Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за един проблем с Темпрата
Collapse
X
-
Re: Съвет за един проблем с Темпрата
ако смуче въздух ще съска от някъде около моното ....провери тпс..и откачи стъпковия ако е от него работата ще се промени..не е зле да провериш и бобината на моята темпра правеше същоти от нея.miraco написа:Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Re: Съвет за един проблем с Темпрата
Пробвах това със стъпковият мотор, един път като го откачих от буксата оборотите се вдигнаха леко, друг път като започнаха да играят оборотите откачих пак буксата и никакъв ефект, без стъпковият мотор оборотите продължиха да играят. Чудно ми е защо и от време на време светва лампата на дюзата.fuel injekcion написа:ако смуче въздух ще съска от някъде около моното ....провери тпс..и откачи стъпковия ако е от него работата ще се промени..не е зле да провериш и бобината на моята темпра правеше същоти от нея.miraco написа:Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.
Коментар
-
Напръсках всичко където се сетих и няма ефект. Започвам да си мисля че някъде има проблем с масата. Защото преди след като седя една година на паркинг не искаше да запали после. Гледа я един ел. техника ми каза че се губи маса към компютъра, пусна отделна маса/кабел към буксите за помпата и делкото и колата запали. Но ми каза че трябва да проследи всички кабели. Дайте някоя схема където мога да видя всички маси къде се намират по купето.ivel написа:напръскай всички букси,включително и на имобилайзера с контактен спрей и всички мъки ще свършат
Коментар
-
Преди 7 год. имах подобен проблем и се оказа полупрекъсната кабелна обувка на плочката с минусите намираше се под аумулатораи там имаше поне 10 кабелчета с кабелни обувки едни водеха за част от таблото друго стартера върти няма палене с клещи претегнах напръсках със спреи и се оправи проблема но докато го открия доста ядове брах.Дано съм ти бил полезен.TSOLOV
Коментар
-
напръсках всички букси под кората при волана....но ефект с оборотите няма. От няколко дена оборотите започнаха да играят между 1100 - 1600 оборота. Преди играеха около 400 - 550.Само да ми остане свободно време ще я разглобя цялата...или ще се оправи или на моргата.ivel написа:намери буксата на имобилайзера и напръскай нея
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар