Колеги поздравления за форума. Днес се регистрирах и вече имам въпрос към Вас.Миналата седмица закачих колата на компютър (Браво 1,6 16V), установено бе, че тепературния датчик е изгорял-смених го, но след това започна да се появява следния проблем, при палене понякога (не само сутрин) колата загасва, веднага след това, като завъртя пали и не загасва, днес като освободих от скорост, когато колата беше в движение (от втора или от трета) също угасна. Не знам дали има някаква връзка с гасненето при паленето, но......Благодаря Ви предварително за Вашето мнение, че ми писна от "разбиратели" и "професори".Приятен ден.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво-гаснене
Collapse
X
-
Re: Браво-гаснене
Драги ми Пейков,Мислех да пусна нова тема и да разкажа за тегобите си, но ще го направя в твоята за да съм ти от полза.Моята кола е типо 1.8 двувалка 8 клапана, правеше ми го тоя номер - в движение, на загряла кола, изключваш от скорост и двигателя угасва.За всеобща семейна радост си сложих и газова уредба и проблема се обостри значително.Какво направих:След като дълго и мрачно си мислех че колата гълта много завихрен въздух, се опитвах по множество гениални и кретенски начини да хем да не правиме кислороден глад на колата, хем да е ламинарен потока на въздуха.След като разглабях и чистих моторчето за празния ход и датчика за положението на дроселовата клапа, измайсторих няколко причудливи приспособления за ограничаваен на потока на въздух, направих следното.Оставих колата да загрее. Оборотите са 850. Преминах на газ. И изключих моторчето за празния ход.Тест драйв - вече втори ден, нито едно загасване, нито на газ нито на бензин. Това моторче явно не е вклщчено към компа и грешка нямам на лампата.Страничен ефект (малко досаден) - загубихме функционалността на автопматичния смукач. Ако не подадеш леко газ - гасне, предполагам че гасне поради богата смес - компа пуска повече бензин щото си мисли че има повеч въздух, което не е така защото моторчето за празен ход е застопорено в положение на топла кола на празен ход. Като я запаля студена, в продължение на 2 минути играя роля на смукач с лека газ. След това предполагам ламбда сондата се загрява, включва се и работата на свободен ход се нормализира щото компа вече почва да пуска по по-малко бензин.Почти съм сигурен че и при тебе е развалено това моторче.Peykov написа:Колеги поздравления за форума. Днес се регистрирах и вече имам въпрос към Вас.Миналата седмица закачих колата на компютър (Браво 1,6 16V), установено бе, че тепературния датчик е изгорял-смених го, но след това започна да се появява следния проблем, при палене понякога (не само сутрин) колата загасва, веднага след това, като завъртя пали и не загасва, днес като освободих от скорост, когато колата беше в движение (от втора или от трета) също угасна. Не знам дали има някаква връзка с гасненето при паленето, но......Благодаря Ви предварително за Вашето мнение, че ми писна от "разбиратели" и "професори".Приятен ден.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Та, значи колкото повече чета толков повече си мисля че проблема ти е в това моторче.Понеже не съм виждал браво под капака насовам те само логически.По пътя на засмукването на въздуха, преди колектора всукателния, там където е привързано жилото на газта, където е дроселната клапа. Някъде отгоре на самия комплект трябва да има някакво устройство с поне 3 или 4 кабелен куплунг.Работата му е да отваря и затваря достъпа на въздух, когато не подаваш газ, за да работи мотора на празни обороти. Ако тов нещо не работи коректно е много възможно, при отпускане на назта и изключване от скорост то да не смогва да се отвори бързо и съответно няма въздух в сместта и моторя гасне.Сутрин като запалиш втория път след като ти загасне, ако подаваш газ с педала ти му отваряш дросела и въздух има, съответно през това време моторчето за празния ход успява криво ляво да се поотвори.Значи то може да работи, но недостатъчно коректно, защото аз моето със сигурност го видях да се мърда, но явно не се мърда както трябва.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Пейков,Не бързай да сменяш!Това което ти говоря е само теоретична постановка с неочакван край.При мене нищо не съм сменял, само изчаках колата да загрее, да стабилизира оборотите на празен ход и го изключих от захранването, като го блокирах в статично положение.Не съм сигурен обаче какви щети съм нанесъл ако съм нанесъл такива.Освен това при мен очевидно това моторче не е свързано с компа, защото не дава грешка по никакъв начин.Обаче при тебе можеда е свързано с компа и от там нататък положението се усложнява доста.Другата вероятна тъпа новина, която може би ще научиш по магазините че това моторче никак не се продава отделно, а се доставя заедно с целия модул ма дросеовата клапа, съотвенто на главозамайваща цена.Вчера един колега ми даде следната идея: Извеждам захранването на моторчето на ключе в купето. Когато пали колата студена го включвам за да има автоматичен смукач, а когато позагрее колицата го изключвам и предотвратявам мудната му работа. За сега не съм много сигурен как постъпя обаче.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Хехе, Кейн няма за какво да те извинява, той си е казал че колата му е друга и само споделя своя опит и какво е направил.А то си се знае априори че съм бос в автомобилите за това и казах на Пейков да не бърза със каквато и да била смяна на нещо.Жалко че никой не може да помогне на човека.
Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар