Колеги преди няколко дни гася колата(фиат брава 1.6) и след това върти но не пали .Помислих че е от акумулатора - слаб. Дръпнах ме я запали веднага и карах но на другия ден въобще не искаше да завърти.Даваш контакт и таблото грейва като коледна елха ама звук от завъртане няма. Дайте малко инфо за този проблем.Вероятно е че може да е старъер , четки и т.н. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стартера въобще не завърта!
Collapse
X
-
Re: Бадва 1.6
Тогава провети тънкия кабел на стартера и шалтера . А релета чуват ли се при завъртане на ключа ?fishmen написа:Колеги индикациите светят по силно от коледна елха и като завъртя не мижат пак си светят силно но не се чува нито цъкането нито завъртане.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Имах същото с Брава 1.6 преди години. Случи се на дълъг път в чужбина първо на бензиностанция. Като те бутнат пали, на контакт всичко свети, а стартера не се и замисля да завърти. Тук ми даваха същите съвети като сега и даже като писах причината никой не вярваше. Цял месец се мъчих - карам си в града и пали безотказно, като тръгна на дълго в чужбина и ми късаше нервите по бензиностанциите да ги карам да ме бутат. Оказа се кабела на GPS-a. Оригиналния на зарядното беше късичък и бях купил по-дълъг точно преди да се случи първия път. Като покарам стотина км на свързан GPS с въпросния кабел после първия път стартера на реагира докато не се бутне да запали, даже и вече да разкачиш зарядното.
Коментар
-
Това ми стана интересно. Как GPS-а или неговия кабел прецаква стартера? Нямам обяснение, нека някой да разясни.wwalker написа:Като покарам стотина км на свързан GPS с въпросния кабел после първия път стартера на реагира докато не се бутне да запали, даже и вече да разкачиш зарядното.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Загадка. Разкачане на акумулатора не помага. Същият кабел с друг адаптер не прави проблеми, както и адаптера с оригиналния си кабел. Във всички комбинации GPS-а се зарежда нормално.NikMar написа:Това ми стана интересно. Как GPS-а или неговия кабел прецаква стартера? Нямам обяснение, нека някой да разясни.wwalker написа:Като покарам стотина км на свързан GPS с въпросния кабел после първия път стартера на реагира докато не се бутне да запали, даже и вече да разкачиш зарядното.
Коментар
-
Много лесно се проверява това с пробна лампа, единия кабел от лампата се хваща за белия от стартера а другия на минус от акумулатора, при завъртане на ключа ако светне всичко до стартера е добре.И проблема се търси в самия стартер и силовите връзки към него.Капишморски написа:Според мен или клемореда на контактния ключ е сдал багажа или кабелчето към включвателя се е измъкнало и няма кой да каже на стартера да завърти.По принцип има и други причини но тези са обичайните.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Отговора е - ПЛТЪРГАЙСwwalker написа:Загадка. Разкачане на акумулатора не помага. Същият кабел с друг адаптер не прави проблеми, както и адаптера с оригиналния си кабел. Във всички комбинации GPS-а се зарежда нормално.NikMar написа:Това ми стана интересно. Как GPS-а или неговия кабел прецаква стартера? Нямам обяснение, нека някой да разясни.wwalker написа:Като покарам стотина км на свързан GPS с въпросния кабел после първия път стартера на реагира докато не се бутне да запали, даже и вече да разкачиш зарядното.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар