Преди години си бях правил тестове с Ладата и си мисля, че на спускане държеше повече на 1 -ва, отколкото на задна (изпускаше). С приятелите се замислихме и го отдадохме на това че предавателното число на задна е по - голямо от това на първа. Не съм сигурен дали е така, но това измислихме
Иначе по темата - при голям наклон независимо в коя посока съм спрял винаги я оставям на първа, като пускам спирачката (да задържи на скорост) и тогава дърпам ръчната. Някак си по сигурно ми е като видя, че е задържала и на скорост :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Паркиране по наклон-първа или задна скорост?
Collapse
X
-
Колега, постът ти е с цел заяждане.Как до го определя по друг начин, щом след наложено предупреждение ровиш в теми от преди 2 месеца?Сега по темата - в онези години, когато съм взимал книжка, инструкторите така са ме учили.chaveto написа:По голяма глупост не бях челnaskobg написа:Не е така! Ако е на спускане - задна, ако е на изкачване - първа.S_BANKOV написа:На скорост и ръчна .все тая на коя скорост ще я сложиш
Коментар
-
Не само, че така са ни учили, а така е и по-логично - по-трудно ще тръгне колата в противоположна посока на скоростта, на която си я сложил: по нагорнище - на първа, а по надолнище - на задна. Трябва доста да е сдухан двигателят и да няма компресия, за да стане това. Но си има застраховка и за такъв вариант - гумите към бордюра.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Май че не си прав, за въртенето на двигателя не го интересува дали си на задна или на предна той може да се завърти и в обратна посока в зависимост от действащата сила, цялата тънкост е в предавателното число на зъбните предавки а от там и въртящия момент към двигателя, който трябва да се противопостави на компресията от цилиндрите. Не съм инженер, но доколкото съм чел е нещо такова, нека по-компетентните ме поправят.sugarboy написа:по-трудно ще тръгне колата в противоположна посока на скоростта, на която си я сложил: по нагорнище - на първа, а по надолнище - на задна.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
интересното е че, колата ако се загася когато е на 5 скорост в движение с отделен съединител не забива муцуната а когато се загаси на първа с отделен съединител си забива муцуната, които отговор е в скоростите и скороста, това си мисля че е по удачно да си паркирате колата по баири на 5 та скорост заради съпротивлението иначе има случаи дето скоростите превъртат и колата спира и тръгва етапно, а друго когато караш и от втора намалиш за първа някои път не влиза, на първа даваш и междинна газ и влиза така си карам камаза, но има разлика
fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc
Коментар
-
Josef Gazara написа:интересното е че, колата ако се загася когато е на 5 скорост в движение с отделен съединител не забива муцуната а когато се загаси на първа с отделен съединител си забива муцуната, които отговор е в скоростите и скороста, това си мисля че е по удачно да си паркирате колата по баири на 5 та скорост заради съпротивлението иначе има случаи дето скоростите превъртат и колата спира и тръгва етапно, а друго когато караш и от втора намалиш за първа някои път не влиза, на първа даваш и междинна газ и влиза така си карам камаза, но има разлика
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
2Т мотор на скорост не държи, не е от разпределителния вал.Единствено значение при 4Т има предавателното число, няма никакво значение накъде е наклона.... а на задна в повечето случаи предавателното число е близо до 2-скорост и съответно излиза, че е по зле.muns61 написа:Задържащият ефект на скорост е не толкоз от компресията, колкото от разпределителния вал. Който е карал Вартбург и Трабант, знае добре.Мога да си ровя където си искам, не си ти този където ще ми каже къде да ровя.П.С Казваш, че те обиждам и прекалявам със системата за ЛС.... и затова имам предупреждение.Кой започна да изпраща ЛС?Мен като ме обиждаш защо не си сложиш предупреждение?Колега, постът ти е с цел заяждане.Как до го определя по друг начин, щом след наложено предупреждение ровиш в теми от преди 2 месеца?
Коментар
-
u_bo
Те и двата са с фрайлауф -muns61 написа:Задържащият ефект на скорост е не толкоз от компресията, колкото от разпределителния вал. Който е карал Вартбург и Трабант, знае добре.
Коментар
-
Точно така е и затова при тях задължително се паркира с ръчна, а това за разпределителния вал от къде го измисли muns61, той има функцията да отваря клапаните в даден момент. Моля да обмисляте отговорите си преди да пишете и да спамите дадена тема.u_bo написа:Те и двата са с фрайлауф -muns61 написа:Задържащият ефект на скорост е не толкоз от компресията, колкото от разпределителния вал. Който е карал Вартбург и Трабант, знае добре.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Аз доста се обърках от прочетеното и не ми стана ясно кое от всички мнения е правилно и кое - не. Може ли някой да отговори съвсем точно, ясно и недвусмислено на поставения въпрос, като подкрепи отговора си с теория защо трябва да е така, а не иначе, като след отговора да няма място за нови въпроси и противоречия? Например отговор от типа "Трябва така, защото така ме учи инструкторът.", е доста безполезен, както и отговор "Трябва иначе, защото винаги така правя и не съм имал проблеми." - също не носи полза. Тъй като не ми се четат глупости и необоснави отговори, моля само сериозни и отговорни хора да вземат участие! Също така моля да не пишат хора, които не могат да пишат грамотно и разбираемо!
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар