Имам следната ситуация, която усетих предните дни:При пълен ляв или десен завой, но пълен, и при по-силно натоварване от мотора, се чува едва доловими притраквания - предполагам от каре. Но се чуват еднакво силно и в ляв и десен завои.Дали е нормално все пак да има някакъв много лек шум или каретата са тръгнали?Предполагам, че при толкова лек шум още не е за смяна. Но кое от двете трака?Аз съм минал 130 000 км с тези карета, преди мен не знам колко са карали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чукане от външно каре
Collapse
X
-
Погледни биелетките и носачите, но по-веротно е каренцата да са тръгнали. И двете :/Моето дясното хлопа здраво. Могат да карат още."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Не сменяш външните карета, ако не си сигурен. Изкарай го от главината и завърти на ръка. Виж за скъсан маншон. Банков беше писал, че 2 пъти в годината им прави профилактика - маншон, грес, съчми оглеждал и сменял...Разбито каре щрака много силно на обратен завой с повечко газ. От опит дясно се хваща на ляв завой и обратно.SKF е марка, но има страшни нови боклуци. Наскоро имаше такава тема, а и аз минах по тоя път.
Коментар
-
Вчера пак ги преглеждах - пробвах. И в двете посоки на въртене се чуваше едва едва притракване и то не винаги. Ще взема карето и ще чакам да има движение - още малко да се разтрака. Другото каре нещо изпусна грес от скобата, че ще допълня тези дни.wwalker написа:Не сменяш външните карета, ако не си сигурен. Изкарай го от главината и завърти на ръка. Виж за скъсан маншон. Банков беше писал, че 2 пъти в годината им прави профилактика - маншон, грес, съчми оглеждал и сменял...Разбито каре щрака много силно на обратен завой с повечко газ. От опит дясно се хваща на ляв завой и обратно.SKF е марка, но има страшни нови боклуци. Наскоро имаше такава тема, а и аз минах по тоя път.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Ти каква малка сложи? И как разбра кое точно се е разбило? Много ли тракаше?wwalker написа:Не сменяш външните карета, ако не си сигурен. Изкарай го от главината и завърти на ръка. Виж за скъсан маншон. Банков беше писал, че 2 пъти в годината им прави профилактика - маншон, грес, съчми оглеждал и сменял...Разбито каре щрака много силно на обратен завой с повечко газ. От опит дясно се хваща на ляв завой и обратно.SKF е марка, но има страшни нови боклуци. Наскоро имаше такава тема, а и аз минах по тоя път.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Чува се съвсем ясно, силно и отчетливо на обратен завой с газ. Смених оригинала със Статим, което след няколко месеца също се разтрака на обратен с газ. Това обаче се чуваше леко и при определено положение на волана при връщане от ляв завой с газ. На ръка като се завърти извадено от главината се усещаше как на определено място задържа. На колега тук наскоро някво менте му беше блокирало на магистралата, но той си писа, че се разщракало и на прав път.alvanovo написа:Ти каква малка сложи? И как разбра кое точно се е разбило? Много ли тракаше?
Коментар
-
благодарязначи трябва да избакам още, докато се усети точно кое еwwalker написа:Чува се съвсем ясно, силно и отчетливо на обратен завой с газ. Смених оригинала със Статим, което след няколко месеца също се разтрака на обратен с газ. Това обаче се чуваше леко и при определено положение на волана при връщане от ляв завой с газ. На ръка като се завърти извадено от главината се усещаше как на определено място задържа. На колега тук наскоро някво менте му беше блокирало на магистралата, но той си писа, че се разщракало и на прав път.alvanovo написа:Ти каква малка сложи? И как разбра кое точно се е разбило? Много ли тракаше?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар