От както съм взел колата, сутрин като запаля колата и ако дам газ се чува в купето антифриза и вероятно се чува повечко, защото има малко въздух. Но не това е въпроса, а дали още от самото запалне трябва да ходи антифриз до радиаторчето на парното? А освен това не загрява за около 5-7 минути както четох тук, а стрелката заема нормално положение едва след около 10-15 мин. Днес засякох време, за което загрява, а времето беше сравнително топло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Възможно ли е термостата да е заминал?
Collapse
X
-
Re: Възможно ли е термостата да е заминал?
1) Парното се връзва към малкия кръг, така че термостата не участва в това.2) Съвсем нормално е на празен ход колата ти да загрее до оптимума за 15-ина минути.Термостата как се проверява е писано 1000 пъти - на студен двигател палиш и докато не загрее до към 70-80 градуса, дебелия маркуч, който отива към охлаждащия радиатор трябва да си остане студен... и след това относително рязко да се затопли. Пипането на маркуча е добре да става НЕ от към термостата а по-близо до радиатора, защото в термостатите понякога се вграждат едни малки дюзички/клапанчета и през тях пуска съвсем малко топла вода и ако пипаш за проверка близо до термостата можеш да се излъжеш.doofiat написа:От както съм взел колата, сутрин като запаля колата и ако дам газ се чува в купето антифриза и вероятно се чува повечко, защото има малко въздух. Но не това е въпроса, а дали още от самото запалне трябва да ходи антифриз до радиаторчето на парното? А освен това не загрява за около 5-7 минути както четох тук, а стрелката заема нормално положение едва след около 10-15 мин. Днес засякох време, за което загрява, а времето беше сравнително топло.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
Re: Възможно ли е термостата да е заминал?
Благодаря ти, колега!Колебаех се и затова пуснах темата. Знам, че и по този въпрос има тонове мастило :DSandeto написа:1) Парното се връзва към малкия кръг, така че термостата не участва в това.2) Съвсем нормално е на празен ход колата ти да загрее до оптимума за 15-ина минути.Термостата как се проверява е писано 1000 пъти - на студен двигател палиш и докато не загрее до към 70-80 градуса, дебелия маркуч, който отива към охлаждащия радиатор трябва да си остане студен... и след това относително рязко да се затопли. Пипането на маркуча е добре да става НЕ от към термостата а по-близо до радиатора, защото в термостатите понякога се вграждат едни малки дюзички/клапанчета и през тях пуска съвсем малко топла вода и ако пипаш за проверка близо до термостата можеш да се излъжеш.doofiat написа:От както съм взел колата, сутрин като запаля колата и ако дам газ се чува в купето антифриза и вероятно се чува повечко, защото има малко въздух. Но не това е въпроса, а дали още от самото запалне трябва да ходи антифриз до радиаторчето на парното? А освен това не загрява за около 5-7 минути както четох тук, а стрелката заема нормално положение едва след около 10-15 мин. Днес засякох време, за което загрява, а времето беше сравнително топло.
Коментар
-
и мойта загряма за около 15 минути, така че, още едно рамо за това, че термостата ти е ок. :D скоро на майка ми полото прегря, не термостата, а една подложка, в която се опира за да отвори големия кръг - направили я тъпите шваби от пластмаса и се счупила - смених я и нея и термостата и барабар с антифриза Г12 - 100точки. горния маркуч беше врял, радиатора и долния - студени - парното също изгаряше.... ама от тогава нещо не работи хубаво двг-то докато е студено
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар